Jump to content

Filtr paliwa (jeden z dwóch ?)


wladca

Recommended Posts

Witam, chciałem wymienić filtr paliwa, ale nie ten w baku tylko pod maską.

Zakupiłem filtr następnie okazało się że u mnie go nie ma. Dopisałem się do innego forum, ale tam już nikt nie odpowiada (link poniżej).

W jaki sposób podłączyć ten filtr który powinien u mnie być ?

A wygląda o tak https://www.iparts.pl/czesc/filtr-paliwa-champion-cff100461,0-43-cff100461-1328629.html#100261

Powinien być miedzy zbiorniczkiem spryskiwacza i płynu hamulcowego.

 

Link to comment
Share on other sites

20 minut temu, wladca napisał:

Ok, w takim układzie nie będzie problemu jeśli go założę? 

a po co chcesz go zakładać? Filtr paliwa który zatrzymuje cały syf paliwa i tak masz w baku. Chcesz żeby ten filtr filtrował już przefiltrowane paliwo?? 

I tak czeka Cię wymiana filtra w baku ( chyba co 100k km ) 

Link to comment
Share on other sites

No własnie po to zeby nie musiec zagladac pod kanape zbyt czesto.

A mam problemy na benzynie, nie bardzo rozumiem czemu tego dodatkowego filtra nie ma. Wydaje sie to dobre rozwiazanie.

Link to comment
Share on other sites

Z tego co zdążyłem poczytać są to Tłumik pulsacji amortyzujące zmiany ciśnienia.

Teraz pytanie czy nie będzie im przeszkadzać jak założę filtr który już kupiłem ?

Link to comment
Share on other sites

Filtr masz w baku w koszu pompy paliwa. Wersje z filtrem pod maską nie posiadają filtra w baku, w układzie zawsze występuje jeden, nie wiem po co chcesz zakładać drugi, to nic nie pomoże, najwyżej pogorszy.

Link to comment
Share on other sites

3 godziny temu, wladca napisał:

No własnie po to zeby nie musiec zagladac pod kanape zbyt czesto.

Co to za logika? I tak pierwszy w tym "łańcuszku" filtrów będzie ten w baku, więc tak czy siak najwięcej syfu będzie na siebie zbierał.

 

Do tego filtra w baku kup od razu uszczelki (gumowe oringi), bo stare puchną od benzyny i nie wstają potem na swoje miejsce.

Link to comment
Share on other sites

4 godziny temu, wladca napisał:

Logika była taka, że czego nie wyłapuje już jeden, to przefiltruje drugi

Pod warunkiem,że ten drugi ma wyższy stopień filtracji - ale opory przepływu wzrosną. Jeśli chcesz.to dla sprawdzenia możesz na próbę dać taki papierowy filterek (może są do kupienia)i przejechać się trochę -(bo masz silnik NA), potem zobaczyć ,co wyłapie. Ale FHI nie dało to się nie przejmuj.

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

7 godzin temu, wladca napisał:

Logika była taka, że czego nie wyłapuje już jeden, to przefiltruje drugi. Nie ważne skro zawsze jest jeden nie będę kombinował.

 

To nie diesel, który potrzebuje ultra czystego paliwa. Filtr w baku wymienia się co ok. 100tyś km. Nie ma potrzeby częściej tego robić i tym bardziej montować drugiego filtra w samochodzie, który przez 18 lat jakoś dawał sobie radę bez niego.

Link to comment
Share on other sites

Dzięki. Potrzebuje jeszcze pomocy.

Nie ma takiego filtra na allegro. Znalazłem na iparts.pl ale niedostepny.

Intercars maja cała pompe -nawet niedrogo- tylko ze zamiennik uniwersalny, teraz pytanie czy będzie pasować filtr, ktoś ma jakiś pomysł ?

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 2 months later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...