Skocz do zawartości

Outback 2018 3,6R - tłumik końcowy


Matw

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie,

Czy przerabiał ktoś z Was temat wymiany tłumika w tym modelu? Nowy przez aso z uszczelką to koszt ok 1160zł nr części 44300AL01B , szukałem zamiennika ale są tylko do modelu 3,0 H6 do 3,6 niestety nie ma. Patrząc po kształcie to zarówno od wersji 2,5 jaki i od 3,0 powinien pasować, znalazłem taki zestaw: https://allegro.pl/oferta/subaru-outback-2-0-2-5-3-0-2003-2009-tlumik-l-p-10747863216

Jednak sprzedawca twierdzi, że kształt może by i pasował ale w środku jest co innego. Co o tym sądzicie, czy jak będzie jakiś inny przepływ być może mniejszy na lewym tłumiku niż na prawym oryginalnym to silnik może mieć jakieś problemy z tego powodu?

A może ktoś zamawiał z nierdzewki wydech na zamówienie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 godziny temu, SEBA_M napisał:

CATBACK czyli całość za katami to ok 4tyś w MG Motorsport.

obawiam się że takie ceny to już przeszłość. Na rynku stali dzieją się obecnie cuda - tak wysokich cen  nigdy nie widziałem.

 

Edytowane przez Karas
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znalazłem ciekawą alternatywę dla fabrycznych wydechów ( co prawda droższą ale z bardziej wyrazistym dźwiękiem) - axleback z Lachute Performance https://lpaventure.com/collections/outback-2018/products/lachute-performance-axleback-2018-outback-36r

Ewentualnie z nameless zestaw 5 calowych tłumików https://shop.namelessperformance.com/2015-2019-subaru-outback-3-6r-turn-down-axleback-exhaust/

Ten nameless wydaje mi się zbyt głośny do takiego auta ale lachute brzmi całkiem nieźle tutaj porównanie - widzę, że ktoś z Polski już je przetestował:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@MatwKiedys zastanawialem sie nad wydechem z nierdzewki do swojego OBK, i wlasnie trafialem na nameless i lachute.  Opinie sa troche podzielone, bo z jednj strony nie ma sensu robic z auta rodzinnego rajdowki, a z drugiej strony jak ktos chce to czemu nie.

 

Docelowo nie zdecydowalem sie ze wzgledu na to ze jednak CVT dziala inaczej od innych automatykow, czy manuali i efekty dzwiekowe wydechu moga byc srednio fajne - w szczegolnosci na autostradzie.  Tym bardziej ze 6 cylindrow nie ma charakterystycznego dzwieku 4 cylindrowego boxera od Subaru.  Poza dla mnie glownym powodem myslenia o nierdzewce jest korodowanie fabrycznych wydechow w Subaru, i dla mnie optymalny bylby catback a nie axleback... 

  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W swoim OBK 3.6 2010 mam zrobiony wydech z kwasiaka od katów na trzech tłumikach.

Cena 2.5k za całość i to jest najrozsądniejszy wybór w porównaniu samych końcowych z allegro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
W dniu 30.07.2021 o 22:29, michal9049 napisał:

W swoim OBK 3.6 2010 mam zrobiony wydech z kwasiaka od katów na trzech tłumikach.

Cena 2.5k za całość i to jest najrozsądniejszy wybór w porównaniu samych końcowych z allegro.

To naprawdę rozsądna cena bo ja właśnie robiłem same tylne zwykłe nie kwasiaki i wyszło niecały tysiączek za komplet 2szt, ale i tak jestem zadowolony bo teraz jest tak cichutko że szok :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...