Jump to content

Alternator a falujace obroty


Adrian9024

Recommended Posts

Witam. Mam problem z moim outback 2,5 bez gazu, automat, 2008.

Po odpaleniu na zimnym silnik pracuje równo po chwili zaczyna przygasac, dusić się aż w końcu gasnie.

Kable, świece, Przepustnica, przepływomierz, czujnik polozenia wału, czujnik temp silnika, sprawdzone/podmienione.

Bez żadnych rezultatów.

Dziwna sprawa podczas tych objawów jak odepne kostke od altelnatora silnik pracuje tak jak powinien.  Wymieniłem alternator, problem dalej ten sam. Ładowanie książkowe 14,5.

Czy miał ktoś podobna sytuację? Skończyły mi się pomysły.

Jedynie co jeszcze obstawiam to komputer...

 

Link to comment
Share on other sites

U mnie w legacy II AT jak mam bardzo słaby akumulator (40-50%) to wskazówka od prędkościomierza przy małych prędkościach skacze gwałtownie pomiędzy 20- 40 km/h  

Link to comment
Share on other sites

Odepnij aku najlepiej na noc. Wyczysc klemy od aku. Rano odpal z wylaczonymi wszystkimi odbiornikami. Niech popracuje tak z 10-15minut. Potem wlacz swiatla, radio...
Moze popierniczyly mu sie adaptacje

Wysłane z mojego moto g(10) przy użyciu Tapatalka

Link to comment
Share on other sites

Sprawdzę masę...

Dodam jeszcze że gdy trzymam obroty powyżej 1,5 tys  silnik chodzi ładnie.

Jazda jest tylko możliwa na autostradzie z obrotami powyżej 2,5 tys. W mieście dusi się, gasnie, szarpie.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...