artaa Posted July 16, 2021 Share Posted July 16, 2021 Witam Czas trochę poprawić " hamulce"=zwalniacze, i przejść z tarczy 277 na 294 ;-) Czy takie zaciski z jarzmami będą pasować? https://allegro.pl/oferta/zacisk-hamulcowy-lewy-przod-outback-iv-2-0-d-10420308820 Jarzma wyglądają podobnie do : https://subarak.pl/pl/hamulce-zacisk/938-jarzmo-zacisku-hamulcowego-do-subaru-tarcza-294mm-przod-prawy-26225ag080.html Czy zacisk czymś się różni od zwykłego z 277? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dracula Posted July 16, 2021 Share Posted July 16, 2021 Zacisk jest ten sam. Ale z tego co wiem sa dwa rodzaje kompletow i zaciski z jazmami miedzy soba moga nie pasowacWysłane z mojego moto g(10) przy użyciu Tapatalka Link to comment Share on other sites More sharing options...
artaa Posted July 16, 2021 Author Share Posted July 16, 2021 Czyli jak przekładam komplet jak na aukcji, to musi pasować? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dracula Posted July 16, 2021 Share Posted July 16, 2021 Tak. Ja zmienialem u siebie zalozylem komplet z brz/gt86. Przy czym u mnie zaciski sa takie same. Wysłane z mojego moto g(10) przy użyciu Tapatalka Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dracula Posted July 16, 2021 Share Posted July 16, 2021 Tak. Ja zmienialem u siebie zalozylem komplet z brz/gt86. Przy czym u mnie zaciski sa takie same. Wysłane z mojego moto g(10) przy użyciu TapatalkaJak juz zakupisz to pamietaj by je pozadnie zregenerowac wtedy swap ma sensWysłane z mojego moto g(10) przy użyciu Tapatalka Link to comment Share on other sites More sharing options...
ewemarkam Posted July 16, 2021 Share Posted July 16, 2021 40 minut temu, artaa napisał: Czyli jak przekładam komplet jak na aukcji, to musi pasować? Tak, ale pamiętaj o felgach, 15" już nie założysz. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dracula Posted July 16, 2021 Share Posted July 16, 2021 Tak, ale pamiętaj o felgach, 15" już nie założysz.DokladnirWysłane z mojego moto g(10) przy użyciu Tapatalka Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kiwi 4ester Posted July 16, 2021 Share Posted July 16, 2021 Ja do siebie brałem z 2.0 t i wsio elegancko. Za kolegą @Dracula- zregenerować. Do tego - jak będą pasować - polecam klocki EBC Greenstuff i jak masz jeszcze zaskórniaki - przewody w oplocie bardzo duża różnica in plus 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
artaa Posted July 17, 2021 Author Share Posted July 17, 2021 Dziękuję bardzo wszystkim, Felgi mam 16 tu będzie OK Jeszcze pytanie: Tarcze zwykłe czy nawiercane? Klocki już mam Brembo P 78 013X XTRA Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dracula Posted July 17, 2021 Share Posted July 17, 2021 To zalezy jak bardzo ekstremalnie jezdzisz.Ja mam sprzodu zwykle tarcze klocki trw a z tylu tarcze i klocki brembo. Roznica jest zdecydowanie wyczowalnaWysłane z mojego moto g(10) przy użyciu Tapatalka Link to comment Share on other sites More sharing options...
artaa Posted July 17, 2021 Author Share Posted July 17, 2021 Tył bębny więc sobie odpuszczam, jeżdżę na ile mi pozwala NA ;-) Czyli zwykłe pełne wystarczą. Muszę jeszcze z tyłu łożyska i może piasty wymienić, ale się rozczarowałem bo mam ponoć stare rozwiązanie czyli wszystko osobno, da się to też przerobić na to nowsze zintegrowane piasto-łożysko?? (dużo tańsze i szybsze): np: https://allegro.pl/oferta/piasta-kola-tyl-fag-subaru-forester-2-0-10186799917 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dracula Posted July 17, 2021 Share Posted July 17, 2021 W zwiazku z tym ze nie mam pojecia. Rozebral bym wszystko i porownal czy to sie spasuje. Pytanie czy jest sens. Jaka jest roznica w cenie i jak czesto wymieniasz?A idac w strone przerabiania to pomyslal bym o tarczo bebnach na tylWysłane z mojego moto g(10) przy użyciu Tapatalka 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
artaa Posted July 17, 2021 Author Share Posted July 17, 2021 Rzadko, ponad 300 tys wytrzymały, ale ponoć trzeba komplet piasta łożysko pierścień ABS uszczelnienia to się robi cena kosmos Przy tym, to najdroższy FAG jest tani, a jak wybiorę coś tańszego niż FAG to nawet 150 PLN: czyli będzie duużo taniej i mniej roboty Link to comment Share on other sites More sharing options...
ewemarkam Posted July 17, 2021 Share Posted July 17, 2021 Rzadko, ponad 300 tys wytrzymały, ale ponoć trzeba komplet piasta łożysko pierścień ABS uszczelnienia to się robi cena kosmos Przy tym, to najdroższy FAG jest tani, a jak wybiorę coś tańszego niż FAG to nawet 150 PLN: czyli będzie duużo taniej i mniej roboty Można założyć tarczo/bebny z tyłu ale trzeba całe zwrotnice dorwać. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dracula Posted July 17, 2021 Share Posted July 17, 2021 Tak podejzewamWysłane z mojego moto g(10) przy użyciu Tapatalka Link to comment Share on other sites More sharing options...
artaa Posted July 29, 2021 Author Share Posted July 29, 2021 (edited) Pomocy ;-) Okazuje się że osłony- tarcze kotwiczne od bębnów też mam zgnite, a zamienników nie ma... Czyli łożysko, osłony, bębny i pewnie okładziny... robi się kosmos cenowy ;-( Znalazłem trochę zestawów piasty z bębnami od Imprezy, np https://allegro.pl/oferta/subaru-impreza-ii-02-1-6-zwrotnica-lewy-tyl-9150220345 pytanie czy będzie pasować P&P ? Drugie pytanie: Może ktoś mi dać link do pasujących zwrotnic z tarczo bębnami? znajduję tylko nowsze - inna zwrotnica (albo źle szukam) czyli takie: https://allegro.pl/oferta/zwrotnica-lewa-tyl-subaru-forester-iii-2-0-d-4x4-10861284715 https://allegro.pl/oferta/subaru-impreza-iii-gh-zwrotnica-piasta-tyl-prawa-10893822630 Edited July 29, 2021 by artaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
artaa Posted August 18, 2021 Author Share Posted August 18, 2021 (edited) Hamulce zrobione (prawie). Przód przerobiony na zestaw z Outabck D, do tarczy 294mm. Jedyne co jeszcze pozostaje to może przewody w oplocie (jakieś tanie opcje?). Tył pozostał bębnowy (z problemami). Hamuje zdecydowanie lepiej, i nie przegrzewa się przód tak szybko. Teraz czekam na jakiś gorący dzień aby się upewnić. Oczywiście nie jest to jakość hamowania jak w Mercedesie, ale przynajmniej hamuje. ;-) Edited October 21, 2021 by artaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
artaa Posted August 18, 2021 Author Share Posted August 18, 2021 (edited) Mam za to problem z bębnami. Na razie są stare, ponieważ wszędzie są bębny z cienkim wysokim rantem a ja mam jak na foto z niskim. Mechanik sprawdził 3 różnych firm niby pod VIN i wszystkie są z cienkim rantem (foto dolne). Kto i pod jakim numerem produkuje takie bębny? Edited August 19, 2021 by artaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sławek44 Posted July 29 Share Posted July 29 Artaa mam ten sam problem. Kupiłem jakieś bębny firmy akashi i nie da się ich założyć bo nie wchodzą na rant osłony z tyłu. Sprzedać je, zezłomować czy można jakoś dobrać te osłony z tyłu czy tam tarcze kotwiczne Link to comment Share on other sites More sharing options...
artaa Posted July 30 Author Share Posted July 30 (edited) U mnie wyszło że nie można znaleźć... Generalnie jak to w F nic nie wiadomo i będzie drogo... Opcje były dwie, szukać dalej, być może nieskutecznie i nie jeździć, albo zmontować jak jest i jeździć dalej " obserwować " ;-) została wybrana opcja 2 i jeździłem tak ponad rok i F sprzedałem. ;-) Wracając do dostępnych bębnów, trzeba szukać dostępnych do nich tarcz kotwicznych (u mnie na szybko się nie udało) i odpowiednio je do F dostosować... Albo jak z ori bębnami jest tragedia to może uciąć całkiem rant tarcz kotwicznych albo bębny przerobić... Edited July 30 by artaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sławek44 Posted July 30 Share Posted July 30 Czyli rzeźba tak czy siak? Głupi byłem, że pomalowałm bęben zanim go założyłem. Takto bym zwrócił XD Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krystian Lasota Posted July 31 Share Posted July 31 (edited) Zasadnicze pytanie czy to tylko o ten rant chodzi ? Inne wymiary się zgadzają ? Ja bym to szybko przetoczył. Edited July 31 by Krystian Lasota Link to comment Share on other sites More sharing options...
artaa Posted July 31 Author Share Posted July 31 (edited) Podobno tak, mój serwis założył "prawie" tylko się z rantem zetknęli. ;-) Nie wiem na czym polega ogólna niechęć mechaników do: wpierw przymierzenia i 2 krotnego sprawdzenia czy pasuje, a nie od razu montujemy na hurra... Edited July 31 by artaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now