Skocz do zawartości

Zakup i pierwszy serwis Legacy V 2.0 D Active


Namvie

Rekomendowane odpowiedzi

30 minut temu, AmeAgaru napisał:

Tak, wszyscy użytkownicy to biedacy, debile i nie potrafią zmieniać biegów.

Bo każdy, któremu zepsuło się SBD, to kupił 10 letniego trupa, oszczędzał na serwisie. Aaa zapomniałem, nie serwisował go w jedynym dobrym serwisie Subaru, u Pana Kopra, gdzie indziej się nie znają.

 

Tak się składa, że oba SBD, które miałem zdechły. Jednego właścicielem był wiceprezes TVP, drugiego właściciel kilku klinik medycznych we Wrocławiu, obaj Panowie pewnie dla Pana Kopra, są głupimi biedakami.

 

Pana wybujałe ego i buta, to dla mnie jakiś kosmos. Jedyne wycie, które słuchać, to to pańskie.

 

PS: proszę nie porównywać Subaru do Volvo, bo to nie ta liga. Chyba się coś Panu pokręciło, nie ten level marki, wykonanie i podejście do klienta. Nie wiem, czy był Pan kiedyś w salonie Volvo, ale takie baraki jak w ASO Subaru, to tam nie dostają nawet wstępnej autoryzacji.

 

Pan ma jakiś problem  , nie wiem jak Panu pomóc bo ja jedynie auta naprawiam  :). Pana interpretacja moich wypowiedzi to Pana fantazje , nie mają nic wspólnego z tym co napisałem. Nic Pan nie zrozumiał....:facepalm: 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Hookie napisał:

Jak ktoś będzie się zastanawiał, dlaczego sprzedaż Subaru w Polsce jest jaka jest, to pokaże mu wpisy dealera na forum Subaru. xD 

bardzo proszę , jest tam sporo informacji na temat SBD , może komuś się przydadzą  i wyciągnie właściwe wnioski przed kupnem 10 letniego SBD :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Diesle jak i benzyny są awaryjne, te słabsze są mniej narażone na usterki te mocniejsze bardziej i to H6 czy Turbo, pytanie jaki egzemplarz nam się trafi, zadbany z serwisem, z jakim przebiegiem.

Ja kupując diesla patrzyłem co w tej cenie mogę kupić i naprawdę auto dawało wiele, rok, przebieg, wyposażenie. Zawsze jest ryzyko przy zakupie używanego auta równie dobrze mógł pływać, być spawany z trzech, płonąc niczym fajerwerk, ale od tego mamy specjalistów w danych dziedzinach by to zweryfikować. Owszem trudno ocenić w jakim stanie są panewki jeśli silnik nie stuka, a ciśnienie oleju jest w normie, nawet w wykwalifikowanym serwisie, ja podchodziłem do tematu tak, skoro blok silnika ze wszystkimi podzespołami został wymieniony w 2015 (rok wcześniej od zakupu) w ASO na nowy to musi pochodzić i tak jest do dnia dzisiejszego. Nie żałuję swojego wyboru turbo benzynę w tej kwocie miał bym z 5 lat jak nie więcej starsze i o 100tys. km więcej, o rocznym short blocku mogłem zapomnieć.

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, BelegUS napisał:

Nie wiem z jakimi usterkami częstszymi niż w 2.0/2.5 miałeś do czynienia w H6. Mam odwrotne doświadczenie.

Osobiście nie miałem tego silnika, ale na forum już parę stolików z niego zrobiono.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spokojnie, Kolega, który założył temat zapewne już kupił "normalne" auto i skasował swoje konto na TF.

Teraz będzie spokojnie jeździł innym autem i tylko czasem budził się w nocy zlany zimnym potem na wspomnienie swej krótkiej bytności na forum i tego, że był o krok od zniszczenia sobie życia kupując tykającą bombę o nazwie Subaru Diesel lub H6 ;)

 

  • Haha 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

24 minuty temu, ManoLEE napisał:

na forum już parę stolików z niego zrobiono

 

Zapewne z powodu nieregulowanego gazu. Nie widzę innego powodu padnięcia H6 - powodu jak w każdym H4, tylko że w H6 koszt regulacji niektórych zapewne do tego wydatku zniechęca odrobinę zbyt długo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...