Skocz do zawartości

Zakup i pierwszy serwis Legacy V 2.0 D Active


Namvie

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, 

Jestem trochę zielony jeżeli chodzi o subaryny. Szykuję się do zakupu Legacy V. Trochę poczytałem o nich nie mniej chciałem jeszcze dopytać profesjonalistów o to autko. Na co szczególnie zwrócić uwagę przy zakupie i jakie serwisy wykonać w pierwszej kolejności poza wymianą oleju i filtrów. Jak się użytkuje na co dzień takie auto? :)

Edytowane przez Namvie
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Namvie napisał:

Jak się użytkuje na co dzień takie auto?

 

Do rocznika ~2011 to głównie z duszą na ramieniu i lękiem w sercu.

 

4 godziny temu, Namvie napisał:

Trochę poczytałem o nich

 

... i mimo tego dalej jesteś na nie chętny?

Edytowane przez BelegUS
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko z wymienionym silnikiem, każdy inny egzemplarz sobie daruj.

 

Miałem dwie sztuki, w każdym poprzedniemu właścicielowi zdechł silnik 160 i chyba 190 tys km.

Zresztą, ich ilość na portalach ogłoszeniowych mówi sama za siebie, nie ma, ewentualnie budy bez silnika.

 

Opowieści o magicznych zmianach po jakimś roczniku, włóż sobie między bajki. Co roku, od któregoś rocznika, jest już to niby poprawiony silnik. Potem ten poprawiony rocznik dojeżdża do 200 tys i znowu zaczyna się opowiadanie bajek, że od tego i tego, to już było lepiej.

 

Sam silnik jeśli chodzi o pracę, kulturę jazdy itp, jest bardzo ok. Ma natomiast sporo innych wad;

 

- fatalna kultura pracy dwumasy i skrzyni biegów (szczególnie 5MT)

- awaryjny i drogi osprzęt silnika

- problemy z naprawami, każdy mechanik kręci na nie nosem

 

  • Lajk 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

41 minut temu, Andrzej Koper napisał:

 ładnie to takie bzdury wypisywać ?  

 

Kolejny raz proszę o twarde dowody, panie Andrzeju. Macie, jako sieć dilerska i ASO, takowe. Ostatnim razem na Facebooku też mnie Pan zbył. :) Żeby Pan nie musiał szukać: