PitchBlack Posted July 8, 2021 Posted July 8, 2021 Cześć wszystkim Zastanawiam się nad zakupem Imprezy III GH z silnikiem 1.5 4x4. Chciałbym od Was użytkowników dowiedzieć się kilku informacji na temat tego samochodu. Mam świadomość, że nie jest to demon prędkości ale i takiego nie szukam. Użytkowany będzie w 90% w mieście. Spoglądając na Subaru chodzi mi o dobry i niezawodny napęd 4WD. Czytałem sporo, że to muł, że nie da się tym jeździć. Czy faktycznie tak jest? Tak jak wspomniałem nie interesują mnie doznania mocy tylko napęd 4x4. Mieszkam w miejscowości podgórskiej i zimom napęd 4WD jest bardzo pomocny. W górach moc silnika nie jest czymś najważniejszym ale czy 1.5 przy prędkościach miejskich będzie sobie wystarczająco radził z masą auta i z napędem 4x4. Jak wygląda sprawa z tym sprzęgłem bo też ludzie różnie mówią, że wadliwe i pada dość szybko. Czy tak jest? I ostatnie pytania. Przy jakim przebiegu wymienia się rozrząd. Czytałem gdzieś że w tym silniku 1.5 coś tam trzeba regulować co ileś tysięcy km. Wiem, że w toyota czy Suzuki są takie średniowieczne regulacje ;P ale o Subaru to pierwsze słyszę. Czy faktycznie tak jest i jeśli tak to co ile taka regulacja? Silnik ma jakieś wady ukryte o których warto wiedzieć? Wszelkie odpowiedzi będą pomocne
ewemarkam Posted July 8, 2021 Posted July 8, 2021 Cześć wszystkim Zastanawiam się nad zakupem Imprezy III GH z silnikiem 1.5 4x4. Chciałbym od Was użytkowników dowiedzieć się kilku informacji na temat tego samochodu. Mam świadomość, że nie jest to demon prędkości ale i takiego nie szukam. Użytkowany będzie w 90% w mieście. Spoglądając na Subaru chodzi mi o dobry i niezawodny napęd 4WD. Czytałem sporo, że to muł, że nie da się tym jeździć. Czy faktycznie tak jest? Tak jak wspomniałem nie interesują mnie doznania mocy tylko napęd 4x4. Mieszkam w miejscowości podgórskiej i zimom napęd 4WD jest bardzo pomocny. W górach moc silnika nie jest czymś najważniejszym ale czy 1.5 przy prędkościach miejskich będzie sobie wystarczająco radził z masą auta i z napędem 4x4. Jak wygląda sprawa z tym sprzęgłem bo też ludzie różnie mówią, że wadliwe i pada dość szybko. Czy tak jest? I ostatnie pytania. Przy jakim przebiegu wymienia się rozrząd. Czytałem gdzieś że w tym silniku 1.5 coś tam trzeba regulować co ileś tysięcy km. Wiem, że w toyota czy Suzuki są takie średniowieczne regulacje ;P ale o Subaru to pierwsze słyszę. Czy faktycznie tak jest i jeśli tak to co ile taka regulacja? Silnik ma jakieś wady ukryte o których warto wiedzieć? Wszelkie odpowiedzi będą pomocne Odpuść. Kup normalne 2.0 i będziesz zadowolony.A jak poszukasz to jest mnóstwo tematów podobnych do Twojego. Np tenhttps://forum.subaru.pl/topic/110011-subaru-impreza-15-gh/Ceny mają adekwatne do niej. Nikt tego nie chce dlatego są atrakcyjne cenowo.
fphwaldi Posted July 10, 2021 Posted July 10, 2021 Witam! Miałem ten model z tym silnikiem 5 lat. Przez ten okres serwis plus wymiana gumek stabilizatora oryginał 70 zł !!! Sprzedałem przebieg ok 200 tys, przy 170 tys wymieniłem rozrząd profilaktycznie niepotrzebnie wszystko było jak nowe prawidłowa wymiana co 105 tys. Żeby jeździł to trzeba kręcić powyżej 6 tys wtedy spalanie takie jak w 2,0 Napędy sprawdzone na torze w Kielcach ( szkoła jazdy subaru warunki zimowe ) najlepszy napęd na świecie plus reduktor. Jeśli nie zależy Ci na demonie szybkości będziesz zadowolony. Problem potem przy odsprzedaży. Regulacja zaworów co 100 tys drogo trzeba opuszczać silnik.
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.