Konradooo Posted July 4, 2021 Share Posted July 4, 2021 Panowie mam pytanie dziś zajechałem nad morze i zauważyłem że mój Florek nie pojedzie szybciej niż 120 a jak wdepne mu więcej gazu zaczyna go dławić proszę o odpowiedź jeśli wiecie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dracula Posted July 4, 2021 Share Posted July 4, 2021 Filtry? Powietrze, filtr paliwa? Rozumiem ze bledow nie ma?Wysłane z mojego moto g(10) przy użyciu Tapatalka Link to comment Share on other sites More sharing options...
Konradooo Posted July 4, 2021 Author Share Posted July 4, 2021 Właśnie nie ma żadnego bledu Link to comment Share on other sites More sharing options...
Konradooo Posted July 4, 2021 Author Share Posted July 4, 2021 9 minut temu, Dracula napisał: Filtry? Powietrze, filtr paliwa? Rozumiem ze bledow nie ma? Wysłane z mojego moto g(10) przy użyciu Tapatalka To może być przyczyną? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dracula Posted July 4, 2021 Share Posted July 4, 2021 Zdecydowanie. Malo powietrza=malo paliwa i w 2 strone tez to tak zadziala. W ekstremalnej sytuacji zacznie kopcic na czarno przy mocno zapchanym filtrze powietrza. Zacznij od najprostrzego czy zobacz jak wyglada filtr powietrzaWysłane z mojego moto g(10) przy użyciu Tapatalka Link to comment Share on other sites More sharing options...
ewemarkam Posted July 4, 2021 Share Posted July 4, 2021 @Konradooo Nazwij temat jakoś bardziej zrozumiale, bo to tak nazwałbym temat w dziale sprzedam . Może @Aga przeniesie do odpowiedniego działu technicznego. A teraz do rzeczy. Masz gazownie w samochodzie? Trochę mało szczegółów podałeś. Wolnossak czy turbo? Do 120km/h jedzie normalnie żwawo? czy np dusi go w okolicy 2000-2500 tys obrotów. Reczna czy automat? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Konradooo Posted July 4, 2021 Author Share Posted July 4, 2021 Teraz, ewemarkam napisał: @Konradooo Nazwij temat jakoś bardziej zrozumiale, bo to tak nazwałbym temat w dziale sprzedam . Może @Aga przeniesie do odpowiedniego działu technicznego. A teraz do rzeczy. Masz gazownie w samochodzie? Trochę mało szczegółów podałeś. Wolnossak czy turbo? Do 120km/h jedzie normalnie żwawo? czy np dusi go w okolicy 2000-2500 tys obrotów. Reczna czy automat? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Konradooo Posted July 4, 2021 Author Share Posted July 4, 2021 Teraz, Konradooo napisał: Mam manualna do 120 zaczyna go dusić gazu nie mam Link to comment Share on other sites More sharing options...
ewemarkam Posted July 4, 2021 Share Posted July 4, 2021 5 minut temu, Konradooo napisał: Mam manualna do 120 zaczyna go dusić gazu nie mam Sprawdź filtr powietrza jak chłopaki wyżej napisali. I może cały dolot do filtra, coś może wpadło tam. Może nie dostawać dostatecznie dużo paliwa, bo np przewody paliwowe zgniły i nie ma dostatecznego przepływu. Były takie przypadku tu na forum. Ale z resztą wszystko to napisali wyżej. Jedyne co sam możesz sprawdzić to ten dolot. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Konradooo Posted July 4, 2021 Author Share Posted July 4, 2021 30 minut temu, Dracula napisał: Zdecydowanie. Malo powietrza=malo paliwa i w 2 strone tez to tak zadziala. W ekstremalnej sytuacji zacznie kopcic na czarno przy mocno zapchanym filtrze powietrza. Zacznij od najprostrzego czy zobacz jak wyglada filtr powietrza Wysłane z mojego moto g(10) przy użyciu Tapatalka Filtr powietrza zmieniałem jakieś 3 miesiące temu a filtra paliwa to nie wiem czy ktoś wymieniał pozniewaz kupiłem auto w marcu. A to zaczęło się dziać jak zatankowałem auto na lotosie i może faktycznie ten filtr paliwa a jak ja go wyciągnę ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dracula Posted July 4, 2021 Share Posted July 4, 2021 Chyba w zbiorniku razem z pompa paliwa. Tez nie wyciagalem jeszczeWysłane z mojego moto g(10) przy użyciu Tapatalka Link to comment Share on other sites More sharing options...
ewemarkam Posted July 4, 2021 Share Posted July 4, 2021 Chyba w zbiorniku razem z pompa paliwa. Tez nie wyciagalem jeszczeWysłane z mojego moto g(10) przy użyciu TapatalkaA nie przypadkiem na kielichu obok zbiornika na płyn do spryskiwaczy. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Konradooo Posted July 4, 2021 Author Share Posted July 4, 2021 1 godzinę temu, ewemarkam napisał: 4 godziny temu, Dracula napisał: Chyba w zbiorniku razem z pompa paliwa. Tez nie wyciagalem jeszcze Wysłane z mojego moto g(10) przy użyciu Tapatalka A nie przypadkiem na kielichu obok zbiornika na płyn do spryskiwaczy. Chyba raczej tak koło zbiornika. Wiem że w dieselach tak jest że w zbiorniku jest filtr Link to comment Share on other sites More sharing options...
mirasek Posted July 4, 2021 Share Posted July 4, 2021 Nooo, w dieslach to tak, koło zbiornika albo z pompą, na pewno nie pod maską na kielichu, dobrze że się orientujesz Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dracula Posted July 4, 2021 Share Posted July 4, 2021 Dzis sprawdzilem u siebie. Legacy 2003/04 Iv pompa z filtrem w zbiornikuWysłane z mojego moto g(10) przy użyciu Tapatalka Link to comment Share on other sites More sharing options...
ewemarkam Posted July 4, 2021 Share Posted July 4, 2021 Dzis sprawdzilem u siebie. Legacy 2003/04 Iv pompa z filtrem w zbiornikuWysłane z mojego moto g(10) przy użyciu TapatalkaAle mowa o Forku rocznik 2000.http://opposedforces.com/parts/forester/en_s10/type_5/intake_and_supply_system_turbocharger/fuel_piping/illustration_3/Cześć nr 18. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomislaw538158391 Posted July 4, 2021 Share Posted July 4, 2021 Link to comment Share on other sites More sharing options...
klev Posted July 6, 2021 Share Posted July 6, 2021 1 - filtr powietrza (to obstawiam, jak kupiłeś jakiegoś blue printa, lub podobne ścierwo, to po tygodniu mógł się zapchać) 2 - filtr paliwa (pod maską, nie w baku) 3 - sprawdzić ciśnienie paliwa (może sama pompa paliwa już zdechła, jak coś mam używkę z s-turbo 2001 bo zmieniałem na DW200) 4 - świece i przewody WN 1 i 2 sam ogarniesz, 3 potrzeba czujnika (kazdy zakłąd mechaniczny) 4 - wiadomo Powodzenia Link to comment Share on other sites More sharing options...
ozarek Posted July 8, 2021 Share Posted July 8, 2021 W dniu 6.07.2021 o 08:37, klev napisał: 1 - filtr powietrza (to obstawiam, jak kupiłeś jakiegoś blue printa, lub podobne ścierwo, to po tygodniu mógł się zapchać) bez przesady, to tylko pakowacz, te same filtry są też pod bardziej znanymi markami sprzedawane. Przerobiłem sporo tych filtrów już, i nawet kiedyś zdj wrzucałem (tylko nie pamiętam których) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Konradooo Posted July 10, 2021 Author Share Posted July 10, 2021 W dniu 4.07.2021 o 08:39, Dracula napisał: Zdecydowanie. Malo powietrza=malo paliwa i w 2 strone tez to tak zadziala. W ekstremalnej sytuacji zacznie kopcic na czarno przy mocno zapchanym filtrze powietrza. Zacznij od najprostrzego czy zobacz jak wyglada filtr powietrza Wysłane z mojego moto g(10) przy użyciu Tapatalka Witam wszystko sprawdziłem wyczyściłem dolotu powietrza a później wymieniłem filtr paliwa. I po 600km problem wrócił a co najlepsze zachowuje się jakby nie palił na wszystkie cylindry Link to comment Share on other sites More sharing options...
klev Posted July 10, 2021 Share Posted July 10, 2021 A sprawdzałeś cisnienie paliwa zeby wykluczyc pompe? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Konradooo Posted July 11, 2021 Author Share Posted July 11, 2021 W dniu 10.07.2021 o 17:30, klev napisał: A sprawdzałeś cisnienie paliwa zeby wykluczyc pompe? W dniu 4.07.2021 o 08:59, ewemarkam napisał: @Konradooo Nazwij temat jakoś bardziej zrozumiale, bo to tak nazwałbym temat w dziale sprzedam . Może @Aga przeniesie do odpowiedniego działu technicznego. A teraz do rzeczy. Masz gazownie w samochodzie? Trochę mało szczegółów podałeś. Wolnossak czy turbo? Do 120km/h jedzie normalnie żwawo? czy np dusi go w okolicy 2000-2500 tys obrotów. Reczna czy automat? Wszystko wyjaśnione mam zalane świece olejem dlatego auto źle paliło wyczyściłem i sprawdziłem i wszystko ok prawdopodobnie wymiana uczelki pod klawiatura Link to comment Share on other sites More sharing options...
Konradooo Posted July 11, 2021 Author Share Posted July 11, 2021 W dniu 6.07.2021 o 08:37, klev napisał: 1 - filtr powietrza (to obstawiam, jak kupiłeś jakiegoś blue printa, lub podobne ścierwo, to po tygodniu mógł się zapchać) 2 - filtr paliwa (pod maską, nie w baku) 3 - sprawdzić ciśnienie paliwa (może sama pompa paliwa już zdechła, jak coś mam używkę z s-turbo 2001 bo zmieniałem na DW200) 4 - świece i przewody WN 1 i 2 sam ogarniesz, 3 potrzeba czujnika (kazdy zakłąd mechaniczny) 4 - wiadomo Powodzenia Zalane świece olejem Link to comment Share on other sites More sharing options...
Konradooo Posted July 11, 2021 Author Share Posted July 11, 2021 Teraz, Konradooo napisał: Zalane świece olejem dlatego auto nie miało mocy prawdopodobnie uszczelka do wumiany Link to comment Share on other sites More sharing options...
Konradooo Posted July 11, 2021 Author Share Posted July 11, 2021 Teraz, Konradooo napisał: Teraz, Konradooo napisał: wymiany Teraz, Konradooo napisał: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.