Jump to content

Subaru Forester 2000rok


Konradooo

Recommended Posts

Zdecydowanie. Malo powietrza=malo paliwa i w 2 strone tez to tak zadziala. W ekstremalnej sytuacji zacznie kopcic na czarno przy mocno zapchanym filtrze powietrza. Zacznij od najprostrzego czy zobacz jak wyglada filtr powietrza

Wysłane z mojego moto g(10) przy użyciu Tapatalka

Link to comment
Share on other sites

@Konradooo Nazwij temat jakoś bardziej zrozumiale, bo to tak nazwałbym temat w dziale sprzedam :).

Może @Aga przeniesie do odpowiedniego działu technicznego.

A teraz do rzeczy. Masz gazownie w samochodzie? Trochę mało szczegółów podałeś. Wolnossak czy turbo? Do 120km/h jedzie normalnie żwawo? czy np dusi go w okolicy 2000-2500 tys obrotów. Reczna czy automat?

Link to comment
Share on other sites

Teraz, ewemarkam napisał:

@Konradooo Nazwij temat jakoś bardziej zrozumiale, bo to tak nazwałbym temat w dziale sprzedam :).

Może @Aga przeniesie do odpowiedniego działu technicznego.

A teraz do rzeczy. Masz gazownie w samochodzie? Trochę mało szczegółów podałeś. Wolnossak czy turbo? Do 120km/h jedzie normalnie żwawo? czy np dusi go w okolicy 2000-2500 tys obrotów. Reczna czy automat?

 

Link to comment
Share on other sites

5 minut temu, Konradooo napisał:

Mam manualna do 120 zaczyna go dusić gazu nie mam

Sprawdź filtr powietrza jak chłopaki wyżej napisali. I może cały dolot do filtra, coś może wpadło tam. Może nie dostawać dostatecznie dużo paliwa, bo np przewody paliwowe zgniły i nie ma dostatecznego przepływu. Były takie przypadku tu na forum.  Ale z resztą wszystko to napisali wyżej. Jedyne co sam możesz sprawdzić to ten dolot. 

Link to comment
Share on other sites

30 minut temu, Dracula napisał:

Zdecydowanie. Malo powietrza=malo paliwa i w 2 strone tez to tak zadziala. W ekstremalnej sytuacji zacznie kopcic na czarno przy mocno zapchanym filtrze powietrza. Zacznij od najprostrzego czy zobacz jak wyglada filtr powietrza

Wysłane z mojego moto g(10) przy użyciu Tapatalka
 

Filtr powietrza zmieniałem jakieś 3 miesiące temu a filtra paliwa to nie wiem czy ktoś wymieniał pozniewaz kupiłem auto w marcu. A to zaczęło się dziać jak zatankowałem auto na lotosie i może faktycznie ten filtr paliwa a jak ja go wyciągnę ?

Link to comment
Share on other sites

Chyba w zbiorniku razem z pompa paliwa. Tez nie wyciagalem jeszcze

Wysłane z mojego moto g(10) przy użyciu Tapatalka


A nie przypadkiem na kielichu obok zbiornika na płyn do spryskiwaczy.
Link to comment
Share on other sites

1 godzinę temu, ewemarkam napisał:
4 godziny temu, Dracula napisał:
Chyba w zbiorniku razem z pompa paliwa. Tez nie wyciagalem jeszcze

Wysłane z mojego moto g(10) przy użyciu Tapatalka

 

A nie przypadkiem na kielichu obok zbiornika na płyn do spryskiwaczy.

Chyba raczej tak koło zbiornika. Wiem że w dieselach tak jest że w zbiorniku jest filtr

Link to comment
Share on other sites

1 - filtr powietrza (to obstawiam, jak kupiłeś jakiegoś blue printa, lub podobne ścierwo, to po tygodniu mógł się zapchać)
2 - filtr paliwa (pod maską, nie w baku)
3 - sprawdzić ciśnienie paliwa (może sama pompa paliwa już zdechła, jak coś mam używkę z s-turbo 2001 bo zmieniałem na DW200)
4 - świece i przewody WN

 

1 i 2 sam ogarniesz, 3 potrzeba czujnika (kazdy zakłąd mechaniczny) 4 - wiadomo ;)

Powodzenia

 

 

Link to comment
Share on other sites

W dniu 6.07.2021 o 08:37, klev napisał:

1 - filtr powietrza (to obstawiam, jak kupiłeś jakiegoś blue printa, lub podobne ścierwo, to po tygodniu mógł się zapchać)

bez przesady, to tylko pakowacz, te same filtry są też pod bardziej znanymi markami sprzedawane.

Przerobiłem sporo tych filtrów już, i nawet kiedyś zdj wrzucałem (tylko nie pamiętam których)

Link to comment
Share on other sites

W dniu 4.07.2021 o 08:39, Dracula napisał:

Zdecydowanie. Malo powietrza=malo paliwa i w 2 strone tez to tak zadziala. W ekstremalnej sytuacji zacznie kopcic na czarno przy mocno zapchanym filtrze powietrza. Zacznij od najprostrzego czy zobacz jak wyglada filtr powietrza

Wysłane z mojego moto g(10) przy użyciu Tapatalka
 

Witam wszystko sprawdziłem wyczyściłem dolotu powietrza a później wymieniłem filtr paliwa. I po 600km problem wrócił a co najlepsze zachowuje się jakby nie palił na wszystkie cylindry 

 

Link to comment
Share on other sites

W dniu 10.07.2021 o 17:30, klev napisał:

A sprawdzałeś cisnienie paliwa zeby wykluczyc pompe?

W dniu 4.07.2021 o 08:59, ewemarkam napisał:

@Konradooo Nazwij temat jakoś bardziej zrozumiale, bo to tak nazwałbym temat w dziale sprzedam :).

Może @Aga przeniesie do odpowiedniego działu technicznego.

A teraz do rzeczy. Masz gazownie w samochodzie? Trochę mało szczegółów podałeś. Wolnossak czy turbo? Do 120km/h jedzie normalnie żwawo? czy np dusi go w okolicy 2000-2500 tys obrotów. Reczna czy automat?

Wszystko wyjaśnione mam zalane świece olejem dlatego auto źle paliło wyczyściłem i sprawdziłem i wszystko ok prawdopodobnie wymiana uczelki pod klawiatura

Link to comment
Share on other sites

W dniu 6.07.2021 o 08:37, klev napisał:

1 - filtr powietrza (to obstawiam, jak kupiłeś jakiegoś blue printa, lub podobne ścierwo, to po tygodniu mógł się zapchać)
2 - filtr paliwa (pod maską, nie w baku)
3 - sprawdzić ciśnienie paliwa (może sama pompa paliwa już zdechła, jak coś mam używkę z s-turbo 2001 bo zmieniałem na DW200)
4 - świece i przewody WN

 

1 i 2 sam ogarniesz, 3 potrzeba czujnika (kazdy zakłąd mechaniczny) 4 - wiadomo ;)

Powodzenia

 

 

Zalane świece olejem

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...