Wade Posted July 1, 2021 Share Posted July 1, 2021 (edited) Hej, mam proste pytanie ale ciężko o odpowiedz. Jaki numer pierwszej sondy powinien być w Foresterze SG 2.5 N/A 165km 2005 USA. Według katalogów 22641AA140 lub 22641AA280. U mnie jest wsadzona jakaś z Toyoty ale Denso o numerze 89467-20100. Dodam ze do momentu wyciągnięcia silnika wszystko działało bez zarzutu (trzeba było zrobić UPG itd.). Po odpaleniu pojawił się tylko błąd P0031. Tylko bo po odpięciu kostki od sondy #1 i tak jest tylko błąd grzałki. Tak auto ma gaz. Zamówiłem używkę o numerze 22641AA140 z Imprezy. Po zamontowaniu brak zmian. Opór miedzy przewodami na "nowej" sondzie wynosił wszędzie 0 ohm. Na starej kilka Mega Omów. Napięcie zasilania grzałki 12v. Po podpięciu nowej sondy 6v. Po podpięciu starej 0,3v. Auto działa bez zarzutu, ma moc, pali tyle samo. Zła sonda? Problem w kablach? Wina LPG? Edited July 1, 2021 by Wade Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wade Posted July 1, 2021 Author Share Posted July 1, 2021 (edited) Aha, stara lambda była na kostkę 6 pin (4 użyte) i tak jest od strony auta. Nowa jest na 4 piny (4 użyte). Dobra, pomierzyłem wszystko jeszcze raz bo wychodziły bzdury i na obydwóch grzałkach rezystancja wynosi 0. Po wpięciu jedne i drugiej w obwód auta na wejściu grzałki jest +12v a na wyjściu jakieś mikrowolty, praktycznie 0. Pozostaje więc pytanie jaki numer powinna mieć ta lambda? Edited July 1, 2021 by Wade Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now