Wade Opublikowano 1 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2021 (edytowane) Hej, mam proste pytanie ale ciężko o odpowiedz. Jaki numer pierwszej sondy powinien być w Foresterze SG 2.5 N/A 165km 2005 USA. Według katalogów 22641AA140 lub 22641AA280. U mnie jest wsadzona jakaś z Toyoty ale Denso o numerze 89467-20100. Dodam ze do momentu wyciągnięcia silnika wszystko działało bez zarzutu (trzeba było zrobić UPG itd.). Po odpaleniu pojawił się tylko błąd P0031. Tylko bo po odpięciu kostki od sondy #1 i tak jest tylko błąd grzałki. Tak auto ma gaz. Zamówiłem używkę o numerze 22641AA140 z Imprezy. Po zamontowaniu brak zmian. Opór miedzy przewodami na "nowej" sondzie wynosił wszędzie 0 ohm. Na starej kilka Mega Omów. Napięcie zasilania grzałki 12v. Po podpięciu nowej sondy 6v. Po podpięciu starej 0,3v. Auto działa bez zarzutu, ma moc, pali tyle samo. Zła sonda? Problem w kablach? Wina LPG? Edytowane 1 Lipca 2021 przez Wade Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wade Opublikowano 1 Lipca 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2021 (edytowane) Aha, stara lambda była na kostkę 6 pin (4 użyte) i tak jest od strony auta. Nowa jest na 4 piny (4 użyte). Dobra, pomierzyłem wszystko jeszcze raz bo wychodziły bzdury i na obydwóch grzałkach rezystancja wynosi 0. Po wpięciu jedne i drugiej w obwód auta na wejściu grzałki jest +12v a na wyjściu jakieś mikrowolty, praktycznie 0. Pozostaje więc pytanie jaki numer powinna mieć ta lambda? Edytowane 1 Lipca 2021 przez Wade Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się