Gazik Posted June 30, 2021 Share Posted June 30, 2021 Pacjent Forester XT 2017. 2.0 DTI. Przebieg 90 kkm. Pojawia się i znika. Kilka razy się pojawił. Mechanicznie nie ma żadnych objawów. Zamieniłem miejscami czujniki żeby sprawdzić czy nie uszkodzony czujnik. Nie jest to wina czujnika. Przerabiał ktoś temat? Jakieś podpowiedzi? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Link to comment Share on other sites More sharing options...
house_1 Posted June 30, 2021 Share Posted June 30, 2021 Zdarza się. Być może szlag trafił koło zmiennych faz lub zawór sterujący. Albo przestawiony rozrząd. Do sprawdzenia podczas jazdy próbnej. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gazik Posted June 30, 2021 Author Share Posted June 30, 2021 Dzięki Wiktor za info. Zadzwonię wieczoremWysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Link to comment Share on other sites More sharing options...
mrk2607 Posted July 1, 2021 Share Posted July 1, 2021 Kiedyś przy zakładaniu lpg serwisant przeciął izolacje kabelka. Nacięcie było pod kątem tak, że jak kabel był wyprostowany to nie było widać. To powodowało błąd czujnika walka rozrządu. Wystarczyło zaizolować i nie było błędu. Tak więc myślę by sprawdzić połączenia i wiązki kabli. Coś było robione ostatnio? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gazik Posted July 1, 2021 Author Share Posted July 1, 2021 Ostatnio Nic nie robione z elektryką. Rok temu hak zakładałem.... Auto garażowane więc łasicowate też odpadająWysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now