Gazik Posted June 30, 2021 Posted June 30, 2021 Pacjent Forester XT 2017. 2.0 DTI. Przebieg 90 kkm. Pojawia się i znika. Kilka razy się pojawił. Mechanicznie nie ma żadnych objawów. Zamieniłem miejscami czujniki żeby sprawdzić czy nie uszkodzony czujnik. Nie jest to wina czujnika. Przerabiał ktoś temat? Jakieś podpowiedzi? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
house_1 Posted June 30, 2021 Posted June 30, 2021 Zdarza się. Być może szlag trafił koło zmiennych faz lub zawór sterujący. Albo przestawiony rozrząd. Do sprawdzenia podczas jazdy próbnej.
Gazik Posted June 30, 2021 Author Posted June 30, 2021 Dzięki Wiktor za info. Zadzwonię wieczoremWysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
mrk2607 Posted July 1, 2021 Posted July 1, 2021 Kiedyś przy zakładaniu lpg serwisant przeciął izolacje kabelka. Nacięcie było pod kątem tak, że jak kabel był wyprostowany to nie było widać. To powodowało błąd czujnika walka rozrządu. Wystarczyło zaizolować i nie było błędu. Tak więc myślę by sprawdzić połączenia i wiązki kabli. Coś było robione ostatnio?
Gazik Posted July 1, 2021 Author Posted July 1, 2021 Ostatnio Nic nie robione z elektryką. Rok temu hak zakładałem.... Auto garażowane więc łasicowate też odpadająWysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.