Jump to content

Outback 1 i 2 / twardość zawieszenia


Vercy

Recommended Posts

Pany i Panewki,

 

Jak twarde jest obk 1 oraz 2?

 

Muszę wybrać nowe auto a wygodna jazda po dziurach jest wymaganiem, rzekłbym podstawowym

Link to comment
Share on other sites

8 minut temu, Andrzejxx napisał:

Kup wersję US

Wysłane z mojego ONEPLUS A3000 przy użyciu Tapatalka
 

Mięksiejsza?

Link to comment
Share on other sites

A czy to nie jest trochę tak, że w przypadku Outbacka I i II twardość zawieszenia wynika już wyłącznie ze stopnia eksploatacji danego egzemplarza i części (OEM, zamienniki) montowanych w tymże zawieszeniu przez kolejnych użytkowników?
Mój Outback III ze Stanów w moim odczuciu dość mocno wychyla się na zakrętach, ale mimo to na nierównościach jest twardy. Komfortem bym tego nie nazwał ;) Z naocznych obserwacji wynika, że obecnie mam amory Kyb, zakładam, że nie są seryjne.

Link to comment
Share on other sites

4 godziny temu, sartek napisał:

A czy to nie jest trochę tak, że w przypadku Outbacka I i II twardość zawieszenia wynika już wyłącznie ze stopnia eksploatacji danego egzemplarza i części (OEM, zamienniki) montowanych w tymże zawieszeniu przez kolejnych użytkowników?
Mój Outback III ze Stanów w moim odczuciu dość mocno wychyla się na zakrętach, ale mimo to na nierównościach jest twardy. Komfortem bym tego nie nazwał ;) Z naocznych obserwacji wynika, że obecnie mam amory Kyb, zakładam, że nie są seryjne.

ma to wpływ ale amerykance z tego co czytam miały inne amory. Bicie na dziurach = wyjechany amor lub z małym skokiem

Link to comment
Share on other sites

2 godziny temu, Vercy napisał:

Bicie na dziurach = wyjechany amor lub z małym skokiem

W przyszłym tygodniu jadę na stację diagnostyczną, to będę wiedział więcej.

OBK III USDM napewno stoi 2 cm wyżej niż europejski odpowiednik.

Link to comment
Share on other sites

8 godzin temu, sartek napisał:

W przyszłym tygodniu jadę na stację diagnostyczną, to będę wiedział więcej.

O ile nie są całkiem ded to niewiele ci powiedzą, ich interesuje głównie czy tłumią równomiernie (bezpieczeństwo a nie komfort)

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Outback II USDM zdecydowanie jest twardszy od OBK III USDM - ale jak sie zalozy amortyzatory od OBK II do OBK III (USDM) to OBK III znacznie lepiej jezdzi.  By zwiekszyc komfort zawsze mozna dac kola 16 calowe do OBK III i dziury robia sie mniej straszne.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...