Vercy Posted June 23, 2021 Share Posted June 23, 2021 Pany i Panewki, Jak twarde jest obk 1 oraz 2? Muszę wybrać nowe auto a wygodna jazda po dziurach jest wymaganiem, rzekłbym podstawowym Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andrzejxx Posted June 23, 2021 Share Posted June 23, 2021 Kup wersję USWysłane z mojego ONEPLUS A3000 przy użyciu Tapatalka Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vercy Posted June 23, 2021 Author Share Posted June 23, 2021 8 minut temu, Andrzejxx napisał: Kup wersję US Wysłane z mojego ONEPLUS A3000 przy użyciu Tapatalka Mięksiejsza? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andrzejxx Posted June 23, 2021 Share Posted June 23, 2021 TakWysłane z mojego ONEPLUS A3000 przy użyciu Tapatalka Link to comment Share on other sites More sharing options...
sartek Posted June 25, 2021 Share Posted June 25, 2021 A czy to nie jest trochę tak, że w przypadku Outbacka I i II twardość zawieszenia wynika już wyłącznie ze stopnia eksploatacji danego egzemplarza i części (OEM, zamienniki) montowanych w tymże zawieszeniu przez kolejnych użytkowników? Mój Outback III ze Stanów w moim odczuciu dość mocno wychyla się na zakrętach, ale mimo to na nierównościach jest twardy. Komfortem bym tego nie nazwał Z naocznych obserwacji wynika, że obecnie mam amory Kyb, zakładam, że nie są seryjne. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vercy Posted June 25, 2021 Author Share Posted June 25, 2021 4 godziny temu, sartek napisał: A czy to nie jest trochę tak, że w przypadku Outbacka I i II twardość zawieszenia wynika już wyłącznie ze stopnia eksploatacji danego egzemplarza i części (OEM, zamienniki) montowanych w tymże zawieszeniu przez kolejnych użytkowników? Mój Outback III ze Stanów w moim odczuciu dość mocno wychyla się na zakrętach, ale mimo to na nierównościach jest twardy. Komfortem bym tego nie nazwał Z naocznych obserwacji wynika, że obecnie mam amory Kyb, zakładam, że nie są seryjne. ma to wpływ ale amerykance z tego co czytam miały inne amory. Bicie na dziurach = wyjechany amor lub z małym skokiem Link to comment Share on other sites More sharing options...
sartek Posted June 25, 2021 Share Posted June 25, 2021 2 godziny temu, Vercy napisał: Bicie na dziurach = wyjechany amor lub z małym skokiem W przyszłym tygodniu jadę na stację diagnostyczną, to będę wiedział więcej. OBK III USDM napewno stoi 2 cm wyżej niż europejski odpowiednik. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vercy Posted June 25, 2021 Author Share Posted June 25, 2021 8 godzin temu, sartek napisał: W przyszłym tygodniu jadę na stację diagnostyczną, to będę wiedział więcej. O ile nie są całkiem ded to niewiele ci powiedzą, ich interesuje głównie czy tłumią równomiernie (bezpieczeństwo a nie komfort) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eryk Posted July 20, 2021 Share Posted July 20, 2021 Outback II USDM zdecydowanie jest twardszy od OBK III USDM - ale jak sie zalozy amortyzatory od OBK II do OBK III (USDM) to OBK III znacznie lepiej jezdzi. By zwiekszyc komfort zawsze mozna dac kola 16 calowe do OBK III i dziury robia sie mniej straszne. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now