Vercy Opublikowano 23 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2021 Pany i Panewki, Jak twarde jest obk 1 oraz 2? Muszę wybrać nowe auto a wygodna jazda po dziurach jest wymaganiem, rzekłbym podstawowym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzejxx Opublikowano 23 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2021 Kup wersję USWysłane z mojego ONEPLUS A3000 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vercy Opublikowano 23 Czerwca 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2021 8 minut temu, Andrzejxx napisał: Kup wersję US Wysłane z mojego ONEPLUS A3000 przy użyciu Tapatalka Mięksiejsza? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzejxx Opublikowano 23 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2021 TakWysłane z mojego ONEPLUS A3000 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sartek Opublikowano 25 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2021 A czy to nie jest trochę tak, że w przypadku Outbacka I i II twardość zawieszenia wynika już wyłącznie ze stopnia eksploatacji danego egzemplarza i części (OEM, zamienniki) montowanych w tymże zawieszeniu przez kolejnych użytkowników? Mój Outback III ze Stanów w moim odczuciu dość mocno wychyla się na zakrętach, ale mimo to na nierównościach jest twardy. Komfortem bym tego nie nazwał Z naocznych obserwacji wynika, że obecnie mam amory Kyb, zakładam, że nie są seryjne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vercy Opublikowano 25 Czerwca 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2021 4 godziny temu, sartek napisał: A czy to nie jest trochę tak, że w przypadku Outbacka I i II twardość zawieszenia wynika już wyłącznie ze stopnia eksploatacji danego egzemplarza i części (OEM, zamienniki) montowanych w tymże zawieszeniu przez kolejnych użytkowników? Mój Outback III ze Stanów w moim odczuciu dość mocno wychyla się na zakrętach, ale mimo to na nierównościach jest twardy. Komfortem bym tego nie nazwał Z naocznych obserwacji wynika, że obecnie mam amory Kyb, zakładam, że nie są seryjne. ma to wpływ ale amerykance z tego co czytam miały inne amory. Bicie na dziurach = wyjechany amor lub z małym skokiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sartek Opublikowano 25 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2021 2 godziny temu, Vercy napisał: Bicie na dziurach = wyjechany amor lub z małym skokiem W przyszłym tygodniu jadę na stację diagnostyczną, to będę wiedział więcej. OBK III USDM napewno stoi 2 cm wyżej niż europejski odpowiednik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vercy Opublikowano 25 Czerwca 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2021 8 godzin temu, sartek napisał: W przyszłym tygodniu jadę na stację diagnostyczną, to będę wiedział więcej. O ile nie są całkiem ded to niewiele ci powiedzą, ich interesuje głównie czy tłumią równomiernie (bezpieczeństwo a nie komfort) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Eryk Opublikowano 20 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2021 Outback II USDM zdecydowanie jest twardszy od OBK III USDM - ale jak sie zalozy amortyzatory od OBK II do OBK III (USDM) to OBK III znacznie lepiej jezdzi. By zwiekszyc komfort zawsze mozna dac kola 16 calowe do OBK III i dziury robia sie mniej straszne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się