Skocz do zawartości

Przegrzewanie się SF 2.0 EJ20J


ewemarkam

Rekomendowane odpowiedzi

Jeżeli to uszczelka tylko, to napraw, kupisz używany i za 3 miesiące znów UPG... 
Problem w tym że teraz mam tylko jeden samochód. Silnik jak wyjmę to wsadzę w ten sam dzień. A UPG nie zrobię w tym czasie. Głowice do planowania itd.
Silnik przyjdzie, wymienię w nim uszczelniacze i rozrząd. Wymienię później w parę godzin.

Przy pierwszym UPG, dostałem tutaj informacje że to się nie zdarza w 2.0 w SF i to jeszcze w automacie. Więc silnik powinien być ok.
  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurde nie dobrze trzymałem kciuki cały czas
UPG niby się nie zdarza w EJ20 a ja robiłem rok po kupnie auta, po dwóch latach znowu UPG.
Kupiłem cały silnik z pewnego źródła i odpukać, wypluć chodzi 3 rok.

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 28.06.2021 o 08:37, ewemarkam napisał:

Przy pierwszym UPG, dostałem tutaj informacje że to się nie zdarza w 2.0 w SF i to jeszcze w automacie. Więc silnik powinien być ok.

UPG przy dużym przegrzaniu to jest 99%, wcześniej niż później. Konstrukcja silnika nie ma tu większego znaczenia. 

W dniu 28.06.2021 o 08:37, ewemarkam napisał:

Silnik przyjdzie, wymienię w nim uszczelniacze i rozrząd. Wymienię później w parę godzin.

niby tak, ale używany silnik to jest loteria. Chcąc mieć spokój to trzeba mu zrobić pełna inspekcję dołu i góry.

 

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niby tak, ale używany silnik to jest loteria. Chcąc mieć spokój to trzeba mu zrobić pełna inspekcję dołu i góry.
 
Wiem że loteria. Ale jestem dobrej myśli.
Silnik "nowy" przygotuje na spokojnie. Dostanie nowe uszczelniacze, rozrząd, zawory wyregulowane. A później przekładka w parę godzin. To ostatnie jest dla mnie najważniejsze, czas. Nie mogę samochodu uziemić na parę dni/tydzień.
  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, ewemarkam napisał:

Silnik "nowy" przygotuje na spokojnie. Dostanie nowe uszczelniacze, rozrząd, zawory wyregulowane. A później przekładka w parę godzin. To ostatnie jest dla mnie najważniejsze, czas. Nie mogę samochodu uziemić na parę dni/tydzień.

ja Cię doskonale rozumiem tylko jak będziesz miał go na stojaku to zerknij na dół żebyś sobie nie zrobił przestoju później.

Zrzucenie miski w takiej sytuacji to chwila, przy okazji zmienisz masę uszczelniającą i wymyjesz szlam z miski i smok, na zdrowie to wyjdzie.

 

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, ozarek napisał:
ja Cię doskonale rozumiem tylko jak będziesz miał go na stojaku to zerknij na dół żebyś sobie nie zrobił przestoju później.
Zrzucenie miski w takiej sytuacji to chwila, przy okazji zmienisz masę uszczelniającą i wymyjesz szlam z miski i smok, na zdrowie to wyjdzie.
 

Tak, tak. To też miałem zamiar zrobić. Przy poprzednim UPG wymieniłem sobie oring na smoku. Jeszcze od strony skrzyni jest zaślepka otworu do wbicia sworznia tłoka. Tam też wpadnie nowe. W tym silniku mi ciekło z tego miejsca. Oring był jak szkło twardy i kruchy. Klapkę separatora też sprawdzę, u siebie mam tą blaszaną już. Tam pewnie będzie stara.

No i jeszcze oring przy tej przedłużce wałka w lewej głowicy. 

Edytowane przez ewemarkam
  • Super! 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...