Jump to content

Legacy IV 3.0 H6 automat zagubiony kluczyk


SU45-156

Recommended Posts

Posted

Cześć

Zgubiłem jedyny kluczyk (nie posiadałem zapasowego). Co w takiej sytuacji radzicie, aby zrobić, kupić stacyjkę? Wyciąc immobilizer? Doradźcie, co opłaca się najlepiej, żebym nie popłynął finansowo przez własne roztrzepanie.

Posted
Cześć
Zgubiłem jedyny kluczyk (nie posiadałem zapasowego). Co w takiej sytuacji radzicie, aby zrobić, kupić stacyjkę? Wyciąc immobilizer? Doradźcie, co opłaca się najlepiej, żebym nie popłynął finansowo przez własne roztrzepanie.
Masz dwie opcje, udać się do ASO i dorobić kluczyk. Ponoć tylko w ASO to zrobisz.
Albo kupić komplet ECU i stacyjka z kluczykiem.
Posted
51 minut temu, ewemarkam napisał:

Masz dwie opcje, udać się do ASO i dorobić kluczyk

Można tak.

 

52 minuty temu, ewemarkam napisał:

Albo kupić komplet ECU i stacyjka z kluczykiem.

+ zegary i BIU. Powodzenia.

Posted

Czyli najprościej kupić stacyjkę z kluczykiem i zapłacić w ASO za doprogramowanie kluczyka. Taka opcja chyba najtańsza.

Posted

 

11 godzin temu, ewemarkam napisał:

najprościej kupić stacyjkę z kluczykiem i zapłacić w ASO

 

A nie zapomniałeś o bębenku do drzwi.

Jak wejdzie do auta, gdy padnie aku?

Uważam że lepiej kupić nowy kluczyk (albo i dwa ;)), dopisać do auta, a grot dorobić do bębenka z drzwi.

Posted
6 godzin temu, house_1 napisał:

 

 

A nie zapomniałeś o bębenku do drzwi.

Jak wejdzie do auta, gdy padnie aku?

Uważam że lepiej kupić nowy kluczyk (albo i dwa ;)), dopisać do auta, a grot dorobić do bębenka z drzwi.

A groty to się różnią? Nie odpowiada za to immobiliser? W sensie... na tyle tysięcy aut, które wyjeżdżają z fabryki każde z nich ma inny kluczyk? ;o Nie mam jak porównać swoich kluczyków z kimkolwiek stąd moje pytanie. 

Posted
 
 
A nie zapomniałeś o bębenku do drzwi.
Jak wejdzie do auta, gdy padnie aku?
Uważam że lepiej kupić nowy kluczyk (albo i dwa ), dopisać do auta, a grot dorobić do bębenka z drzwi.
Masz rację warto to napisać. Ale dla mnie to jest zrozumiałe że tak trzeba zrobić. Zazwyczaj bębenek da się dopasować do klucza przekładając zapadki.

Posted
3 godziny temu, Orear napisał:

A groty to się różnią? Nie odpowiada za to immobiliser? W sensie... na tyle tysięcy aut, które wyjeżdżają z fabryki każde z nich ma inny kluczyk? ;o Nie mam jak porównać swoich kluczyków z kimkolwiek stąd moje pytanie. 

Oczywiście że się różnią, inaczej inny właściciel Subaraka otworzył by Tobie drzwi, kombinacji wycięcia grota jest kilka tysięcy, więc ciężko jest spotkać żeby dwa takie same Subaraki, spotkały się obok siebie z takim samym grotem.

Posted
W dniu 21.06.2021 o 16:03, ewemarkam napisał:

Zazwyczaj bębenek da się dopasować do klucza przekładając zapadki.

 

Tia.... mając surowy grot (w nowym kluczyku) możesz w sumie wywalić zapadki. Potem to i śrubokręt pasuje ;).

Posted
 
Tia.... mając surowy grot (w nowym kluczyku) możesz w sumie wywalić zapadki. Potem to i śrubokręt pasuje .

Przeczytaj wyżej co napisałem... kupić kluczyk ze stacyjka. Przecież nie będzie gładki/surowy. Nigdzie nie napisałem że bębenki dostosować do surowego kluczyka.

Ale masz rację prościej kupić kluczyki i wtedy stacyjki nie ruszasz. A grot dopasować do bębenka w drzwiach.
Posted
9 godzin temu, ewemarkam napisał:

Przeczytaj wyżej co napisałem... kupić kluczyk ze stacyjka

 

9 godzin temu, ewemarkam napisał:

Ale masz rację prościej kupić kluczyki i wtedy stacyjki nie ruszasz

 

Cieszę się że zrozumiałeś o czym napisałem. Kupowanie kluczyka ze stacyjką to bzdura. Robocizna za wymianę i strata czasu to jakiś koszt. A tak masz nowy kluczyk. Zaprogramowany w ASO. Bez ryzyka.

I to zgodnie z zasadami THE FORUM. Bez wspierania rozmaitych "rozbieraczy" (albo i gorzej).

Zgodzisz się chyba, że kupowanie używanych części systemów zabezpieczeń niewiadomego pochodzenia to średni pomysł.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...