Jump to content

Intercooler gc8


gaber66

Recommended Posts

podobno po dopasowaniu jednego mocowania podchodzi z wrx, a o wiele wydajnieszy, nawet w porownaniu do wersji z gc sti.

Link to comment
Share on other sites

12 godzin temu, M_isza napisał:

podobno po dopasowaniu jednego mocowania podchodzi z wrx, a o wiele wydajnieszy, nawet w porownaniu do wersji z gc sti.

W EJ20G, żeby włożyć IC z WRX trzeba ciąć przepustnice bo jest długa, zaspawać miejsce na bov bo koliduje z krokowcem od wolnych obrotów. W późniejszych 97-98 może już pasować lepiej bo tam przepustnica jest krótsza i sam kolektor też chyba mocowanie przepustnicy ma przesunięte bardziej do przodu auta. Jednak obu przypadkach należy ściąć i zaspawać bov w IC albo wywalić krokowca.

Link to comment
Share on other sites

W dniu 20.06.2021 o 07:24, 133699 napisał:

IC z TwinTurbo Legacy

 1995 BG5 Legacy GT 5MT Twin Turbo Wagon JDM BG5 imported to New Zealand -  Dannyboy NZ's Photo Gallery

 

@Pjotrula nie został Ci taki? 

Został, ale niestety miał przycinane ucho co idzie do przepustnicy

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
W dniu 20.06.2021 o 07:24, 133699 napisał:

IC z TwinTurbo Legacy

 1995 BG5 Legacy GT 5MT Twin Turbo Wagon JDM BG5 imported to New Zealand -  Dannyboy NZ's Photo Gallery

 

@Pjotrula nie został Ci taki? 

Ten nie podejdzie p&p,

jest to samo co WRX tak jak pisał @takumifan

Budowa kolektora w ej20 przed 97r jest taka a nie inna i bez rzeźby się nie obejdzie.

można zaadaptować kolektor z 97-98 ale to też rzeźba, lecz wtedy wchodzi nawet po grubszym zaangażowaniu IC z Lanosa :)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...