Skocz do zawartości

Intercooler gc8


gaber66

Rekomendowane odpowiedzi

12 godzin temu, M_isza napisał:

podobno po dopasowaniu jednego mocowania podchodzi z wrx, a o wiele wydajnieszy, nawet w porownaniu do wersji z gc sti.

W EJ20G, żeby włożyć IC z WRX trzeba ciąć przepustnice bo jest długa, zaspawać miejsce na bov bo koliduje z krokowcem od wolnych obrotów. W późniejszych 97-98 może już pasować lepiej bo tam przepustnica jest krótsza i sam kolektor też chyba mocowanie przepustnicy ma przesunięte bardziej do przodu auta. Jednak obu przypadkach należy ściąć i zaspawać bov w IC albo wywalić krokowca.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
W dniu 20.06.2021 o 07:24, 133699 napisał:

IC z TwinTurbo Legacy

 1995 BG5 Legacy GT 5MT Twin Turbo Wagon JDM BG5 imported to New Zealand -  Dannyboy NZ's Photo Gallery

 

@Pjotrula nie został Ci taki? 

Ten nie podejdzie p&p,

jest to samo co WRX tak jak pisał @takumifan

Budowa kolektora w ej20 przed 97r jest taka a nie inna i bez rzeźby się nie obejdzie.

można zaadaptować kolektor z 97-98 ale to też rzeźba, lecz wtedy wchodzi nawet po grubszym zaangażowaniu IC z Lanosa :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...