Jump to content

przednia podpora mostu tylnego - Legacy IV


Bartek B
 Share

Recommended Posts

Cześć!

Moje pierwsze pytanie do was, próbowałem znaleźć czy ktoś już miał taki problem, ale albo wpisuje złe zapytania w google, albo to się normalnie nie psuje…

 

Chodzi mi o przednią podporę mostu tylnego w Legacy IV 2.0, prawa tuleja pociekła, szukam w internecie części by wymienić, ale widzę tylko niedostępne:

https://archiwum.allegro.pl/oferta/subaru-legacy-outback-03-09-tuleja-wspornika-mostu-i5065298832.html

całą podporę znajduje tylko w oryginale za 500 zł, nie ukrywam trochę drogo, bo tylko 1 tuleja się posypała.

 

Czy toś może podpowie jak jeszcze można szukać tego elementu jak on się nazywa?

 

Czy jak wymieniam jedną tuleje to od razu powinienem drugą też?

Czy może ktoś montował poliuretany (https://poliuretany.olkusz.pl/pl/p/Tuleje-podpory-tylnego-mostu-SUBARU-2szt./23111607), ma to sens?

 

20210615_121007[1].jpg

Link to comment
Share on other sites

Tuleja metalowo-gumowa.

41322AG020

41322AG030

 

Osobiście wymieniłem na dwie takie same z pierwszej pozycji. Pierwsza jest pełna w środku, ta druga ma takie cztery prześwity.

 

Na tych gumach są numery, oczywiście jak są jeszcze całkowicie nie wymęczone, a i jak jeszcze są oryginalne.

 

Link to comment
Share on other sites

Wygląda na to, że są teraz niedostępne. Też chciałem same tuleje kupić, ale jako, że nie było, to wziąłem cały wspornik Febest SBM-B14DM za 170zł. A teraz i wspornika nie widzę w takiej cenie.

Link to comment
Share on other sites

Posted (edited)

Dzięki za odpowiedź, na grupie na FB podrzucono mi link do zamiennika właśnie od Febest i na niego się zdecydowałem, co prawda cena już nie tak korzystna jak dawniej, ale i tak taniej niż oryginał.
http://e-subaru.pl/uklad-napedowy/3839-subaru-legacy-outback-impreza-forester-xv-podpora-mosty-tylnego-41310ag023-.html

 

Poliuretany odpadły, bo według opinii innych:
- poliuretany przenoszą drgania z układu napędowego na łożyska i przyspieszają ich zużycie, drgania przenoszą się również na budę, więc może być głośniej
- jeśli już stosować poliuretany to należało by wymienić wszystkie elementy zawieszenia
- poliuretany są idealne na tor i gładkie asfalty, na dziurawych drogach przyspieszają zużycie elementów zawieszenia / przeniesienia napędu

Edited by Bartek B
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...