joint Opublikowano 13 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2021 Cześć Wszystkim, Przeszukując rosyjskie fora znalazłem opis możliwości zamiany panelu standardowych niebieskich zegarów występującego w wersjach europejskich, na panel z czerwonymi zegarami pochodzący z Forestera SH5 z rynku japońskiego. Znalazłem odpowiedni i kupiłem we Władywostoku. Panel mam już na miejscu. W dniu dzisiejszym go podłączyłem i wszystko wydaje się być OK tzn. pasuje do panelu zegarka, temperatura zewnętrzna jest odczytywana i wyświetlana. Z różnic, jak to w przypadku JDM, prędkościomierz wyskalowany do 180 km/h oraz na panelu zegarka spalanie w km/l. To co chciałbym zrobić to zaprogramować kluczyki pod nowy panel i ewentualnie wgrać stan kilometrów ze starego licznika / zmienić wskazanie spalania z km/l na l/100km. Orientujecie się może czy jest to w stanie zrobić ASO? Znacie kogoś w okolicach Poznania kto mógłby to wykonać? Ewentualnie zastanawiałem się nad przelutowaniem pamięci EPROM ze starego panelu do nowego, ale nie wiem czy w takim przypadku będzie działał zegar temperatury cieczy chłodzącej? Pozdrawiam, joint Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NightRunner Opublikowano 14 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2021 A tak z tyłka zapytam, dlaczego nie swap na dużo ładniejsze poliftowe zegary? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dominikd Opublikowano 14 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2021 2 minuty temu, Infra napisał: poliftowe zegary? dostepnosc slabiutka pasuja z wrxa, z sti (ale mryga dccd) 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
joint Opublikowano 14 Czerwca 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2021 4 godziny temu, dominikd napisał: dostepnosc slabiutka pasuja z wrxa, z sti (ale mryga dccd) Z tego co czytałem na amerykańskim forum, zarówno z poliftowymi, jak i z WRXa i STI jest większa rzeźba (z poliftowymi z wyświetlaczem jest największy problem). Konieczny dodatkowy zakup panelu zegarka. Trudniej dostępne i droższe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dominikd Opublikowano 15 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2021 Ja zegary EU, przekladalem do Forka SH EU bez najmniejszego problemu. W wersjach US immo jest chyba w zegarach i wtedy jest potrzeba przekodowania, ale tu sie nie znam, zapewne @bombelllooo wyjasni, bo doktorat z tego robil 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
joint Opublikowano 15 Czerwca 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2021 Immo jest niestety w zegarach. Podpinałem nowy panel i wszystko było OK dopóki nie wyciągnąłem kluczyka ze stacyjki Więc albo programowanie, albo przelutowanie EPROM-a. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bombelllooo Opublikowano 17 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2021 Da rade to ogarnąć, kilka swapów robiłem:) W liczniku jest też konfiguracja samochodu jak wlasnie to że spalanie jest w km/l a nie l/100km, widzę automatyczną regulacje świateł (kwestia czy Twój samochód taka posiada). Jeśli na nowych zegarach nie odpalił samochód to masz właśnie immo w liczniku i trzeba je przenieść do nowego licznika. W dniu 15.06.2021 o 18:59, joint napisał: albo przelutowanie EPROM-a. Odpada bo stracisz to co najbardziej potrzebujesz czyli temp cieczy chłodzącej plus prędkościomierz będzie pokazywał głupoty (będzie zachowywał się jak na skali do 240). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
joint Opublikowano 19 Czerwca 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2021 Bałem się właśnie, że nie będzie niektórych kontrolek (kluczyk immo, automatyczne poziomowanie świateł etc.), ale na szczęście jest wszystko. Dzięki o informację jeśli chodzi o przelutowanie pamięci EPROM - obawiałem się, że będzie tak jak napisałeś. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciuo Opublikowano 14 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2021 Udało się ogarnąć przeszczep licznika? Nie powiem jakby się udało to chętnie tez bym się w to pobawił. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
joint Opublikowano 14 Lipca 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2021 Chciałem podziałać z EPROM-em, ale chyba dam sobie spokój. Zaprogramuję tylko immobilizer i kluczyki z poziomu SSM3 i zgłoszę wymianę licznika w SKP. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się