bielin83 Posted June 13, 2021 Share Posted June 13, 2021 (edited) Cześć. Subaru Impreza wrx 2002. Mam kłopot z psującym się sterownikiem pompy paliwa (ten w bagażniku po prawej). Od zakupu jeden z kabli od niego byl podłączony do masy nadwozia(rozdwojony kabel od wtyczki owego sterownika). Pompa chodziła na 100% swojej mocy. Chcąc pozbyć się kontrolki check zakupiłem używany sterownik. Odłączyłem wypuszczoną dodatkowo masę, sterownik podziałał może kilka przejechanych km. Kupiłem już tak razem 4 sterowniki, każdy kończy żywot i po jakimś czasie odcina pompę. Muszę wtedy podłączyć masę w bagażniku po czym auto odpala a pompa chodzi bez pwm na 100%. Jakaś cenna informacja? Miał ktoś taki przypadek? Pozdrawiam Edited June 13, 2021 by bielin83 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now