Barney Posted June 6, 2021 Share Posted June 6, 2021 Czy warto montować obudowę filtra powietrza typu jak na zdjęciu? Trzeba usunąć dolną część obudowy filtra i kratownica z filtrem będzie skierowana bezpośrednio na dolot powietrza. Link to comment Share on other sites More sharing options...
AMI Posted June 8, 2021 Share Posted June 8, 2021 A jakiego efektu chciałbyś się po tym rozwiązaniu spodziewać? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Barney Posted June 8, 2021 Author Share Posted June 8, 2021 Jako skladowa przy modyfikacji osprzętu silnika: turbo, intercooler, chlodnica i wlasnie to. W tej obudowie to taki ala filtr stozkowy bo do tego uzywa sie filtru bawelnianego w oplocie. To było rozwiązanie w wersjach JDM chyba? Link to comment Share on other sites More sharing options...
AMI Posted June 9, 2021 Share Posted June 9, 2021 (edited) Dużo zależy od konkretnego setupu i w jakie wyniki mierzysz. Może najpierw dobrze byłoby zapytać o zdanie tunera, który będzie Ci stroił auto. Jest spora szansa, że ten filtr to bedzie przerost formy nad treścią, jeśli tylko w jakiś relatywnie nieduży przyrost celujesz - "żeby było fajniej". Ale ostatecznie - ja to już stary pierdziel jestem i gdybym teraz miał wszystko zrobić od nowa w swoich subarakach, to pewnie zrobiłbym to wszystko zupełnie inaczej - z mniejszym naciskiem na modyfikacje, a z większym na kupowanie opon, wymianę oleju, lanie benzyny i jeżdżenie Może z dodatkiem jakichś drobiazgów w ustawieniu zawieszenia, żeby fajnie skręcało, jeśli trzeba. Inna sprawa, że - skoro już masz tę puszkę - to zawsze możesz założyć i zobaczyć... Chyba, że to "pożyczone zdjęcie". Ew. możesz przedyskutować "moda" polegającego na usunięciu puszki rezonansowej w nadkolu i też ciągnąć powietrze bezposrednio stamtąd. zostawiając standardową puszkę filtra. Czy będzie to różnica odczuwalna w pomiarach? Nie wiem Edited June 9, 2021 by AMI Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now