derlee Opublikowano 21 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2021 Szanowni Państwo, Proszę o poświęcenie 5 minut na zapoznanie się z filmem (prywatnym, nie jest dostępny w wyszukiwarce), który dziś nagrałem, aby zobrazować trywialny, wręcz błahy problem z moim Subaru XV MY'19. Od nowości jeden głośnik gra w przeciwfazie, tzn jest podłączony odwrotnie. Jakkolwiek nieprawdopodobnie to brzmi, zdecydowałem się nagrać film z użyciem detektora fazy, opisując sytuację: Problem jest strasznie prosty w rozwiązaniu, ale serwis Mitcar w Warszawie nie widzi problemu i odmawia naprawy. Naprawy, która zajęłaby 5 minut. Podczas ostatniego przeglądu poprosiłem o sprawdzenie głośnika pod kątem przeciwfazy. Przeciwfaza jest zjawiskiem okropnym dla słuchacza, ponieważ znosi niskie i średnie tony. Zgodziłem się na możliwe koszty dodatkowej usługi serwisowej, ale serwis zamiast rzetelnie sprawdzić głośnik, obejrzał go podczas włączonego radia. Stwierdzono, że kostka jest podłączona prawidłowo (inaczej nie wejdzie w gniazdo) oraz ludzkim okiem "potwierdzono", że głośnik podczas odtwarzania muzyki wychyla się prawidłowo. Serwis odmówił mi gdy zaproponowałem pokazanie problemu na miejscu (urządzenie miałem ze sobą). 11 lat dobrej opinii o serwisie Mitcar zostało zarysowane przez jednorazowe zignorowanie tego co klient chce udowodnić. Bardzo proszę o ocenę załączonego nagrania. Wg mnie wystarczy rozebrać kostkę, zamienić w niej kable (nawet rozciąć i zlutować odwrotnie, tam nie idzie ani wysokie napięcie ani duże natężenie) i po problemie. Jeżeli Subaru Import Polska ma jakikolwiek wpływ na serwis Mitcar uważam, że wystarczy jeden telefon lub jeden email ze słowami "dajcie mu pokazać tym miernikiem że ma rację i przepnijcie te dwa proste kabelki". Pozdrawiam 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matiz Opublikowano 22 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2021 7 godzin temu, derlee napisał: Wg mnie wystarczy rozebrać kostkę, zamienić w niej kable (nawet rozciąć i zlutować odwrotnie, Tak na szybko, aso nie robi takich rzeczy. Aso wymienia. Nie naprawia. Nie lutuje i nie drutuje. To ich gwarancja. Przykład True Story: Jak samochód ma stłuczkę i pęknie obudowa kostki ECU (klips), to serwis ma w dyrektywach wymienić całą wiązke, bo tak jest wg sztuki. Kij z ekologią. Wiązka 2500zł Żeby nie było że ich bronię!. Po prostu tak to działa 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mio1 Opublikowano 22 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2021 Ja uważam ,ze skoro wiesz co tan nie działa , a masz wiedzę jak to zrobić to zrób to we własnym zakresie. Oczywiści,że tak nie powinno być , serwis powinien naprawić, bo nie tylko serwis wymienia ale i naprawia.Jak chcesz mieć to zrobione tak jak trzeba to licz tylko na siebie. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 22 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2021 Zamień kable we własnym zakresie. Na prawdę szkoda nerwów. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spawalniczy Opublikowano 22 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2021 Klasyka. U mnie przez 90 000 km serwis nie słyszał stuków z układu hamulcowego. Przepraszam - raz słyszał. I nawet umówił mnie na oddzielną wizytę w tej sprawie. Potem okazało się, że stukanie słyszał „młody” doradca serwisowy który pracował od niedawna. Ucho miał dobre ale nie znał zwyczajów i procedur panujących w ASO. Jak przyjechałem na umówioną wizytę, to samochód trafił w ręce „doświadczonego” doradcy i po raz kolejny elegancko wysłali mnie na drzewo. Przykładów walki o swoje w ASO mam na pęczki @derlee co Ci mogę poradzić? Olej ASO, przepnij sobie kabelki sam. Szkoda życia na użeranie się. Przy następnej zmianie samochodu zagłosuj przy kasie. Ja tak zrobiłem. A każdemu, który pyta mnie dlaczego taki wieloletni fan marki jak ja odszedł mówię wprost: z powodu tragicznego poziomu serwisu. 6 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Amnes Opublikowano 22 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2021 Ale siara. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
derlee Opublikowano 22 Maja 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2021 Jeśli inaczej się nie da to zrobię sam :/ 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szürkebarát Opublikowano 22 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2021 4 minuty temu, derlee napisał: Jeśli inaczej się nie da to zrobię sam :/ Skąd wziąć taki miernik/ wskaźnik? Moje ucho nie jest tak czułe i może ten błąd powtarza się w wielu XV 1.6 Cft MY19 czyli też moim? Było by nas dwóch... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 22 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2021 2 godziny temu, Szürkebarát napisał: Skąd wziąć taki miernik/ wskaźnik? Można spróbować z aplikacją - ma generator i nie trzeba wtedy z płyty lecieć. https://play.google.com/store/apps/details?id=com.dwa_ict.polaritychecker Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
derlee Opublikowano 22 Maja 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2021 5 godzin temu, aflinta napisał: Można spróbować z aplikacją - ma generator i nie trzeba wtedy z płyty lecieć. https://play.google.com/store/apps/details?id=com.dwa_ict.polaritychecker Aplikacja też zadziała. Detektor fazy kupisz u alibaby: https://pl.aliexpress.com/item/1005001511468368.html (ja kupiłem z tej oferty). Przychodzi w pudełku razem z płytą. Na płycie masz kilka ścieżek testowych (faza albo szumy). Do mojego filmiku użyłem ścieżki nr 3. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
derlee Opublikowano 25 Maja 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2021 Sprawa zmierza ku pozytywnemu rozwiązaniu, ponieważ Mitcar zaprosił do siebie na rozwiązanie problemu. Jest to bardzo duży krok w stronę utrzymania klienta pomimo wcześniejszych perypetii. 5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 26 Maja 2021 Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2021 Przykro mi z powodu zaistniałego problemu. Mam nadzieję, że wkrótce zostanie rozwiązany . Łączę pozdrowienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
derlee Opublikowano 7 Czerwca 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2021 W dniu 26.05.2021 o 16:05, Dyrekcja napisał: Przykro mi z powodu zaistniałego problemu. Mam nadzieję, że wkrótce zostanie rozwiązany . Łączę pozdrowienia Problem rozwiązany, dziękuję za pomoc. Wszystko jest jak być powinno. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spawalniczy Opublikowano 7 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2021 1 godzinę temu, derlee napisał: Wszystko jest jak być powinno. Powinno być tak, że jedziesz do ASO i naprawiają a nie poruszasz forum i najwyższą instancję, żeby przywrócić dwa kabelki na swoje miejsce. Tyle lat a podejście się nie zmienia... 1 6 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 9 Czerwca 2021 Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2021 W dniu 7.06.2021 o 16:43, spawalniczy napisał: Powinno być tak, że jedziesz do ASO i naprawiają Zgadza się. W dniu 7.06.2021 o 16:43, spawalniczy napisał: a nie poruszasz forum Forum między innymi do tego może służyć Problemy mogą się zdarzyć wszędzie. Wprawdzie nie powinny, ale … takie jest życie : errare humanum est. W dniu 7.06.2021 o 16:43, spawalniczy napisał: najwyższą instancję Uprzejmie proszę, aby nie nazywać mnie „najwyższą instancją” , bo istnieje ryzyko, że „podpadnę” albo KK albo służbom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fiji Opublikowano 9 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2021 A po co kupować, można sprawdzić takim plikiem: test_glosnikow.mp3 1 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się