Skocz do zawartości

Skarga na serwis Mitcar, dowód i oczekiwania wpłynięcia na serwis aby usunął błahy problem z głośnikiem podłączonym odwrotnie


derlee

Rekomendowane odpowiedzi

Szanowni Państwo,

 

Proszę o poświęcenie 5 minut na zapoznanie się z filmem (prywatnym, nie jest dostępny w wyszukiwarce), który dziś nagrałem, aby zobrazować trywialny, wręcz błahy problem z moim Subaru XV MY'19. Od nowości jeden głośnik gra w przeciwfazie, tzn jest podłączony odwrotnie. Jakkolwiek nieprawdopodobnie to brzmi, zdecydowałem się nagrać film z użyciem detektora fazy, opisując sytuację: 

 

 

 

Problem jest strasznie prosty w rozwiązaniu, ale serwis Mitcar w Warszawie nie widzi problemu i odmawia naprawy. Naprawy, która zajęłaby 5 minut.

 

Podczas ostatniego przeglądu poprosiłem o sprawdzenie głośnika pod kątem przeciwfazy. Przeciwfaza jest zjawiskiem okropnym dla słuchacza, ponieważ znosi niskie i średnie tony. Zgodziłem się na możliwe koszty dodatkowej usługi serwisowej, ale serwis zamiast rzetelnie sprawdzić głośnik, obejrzał go podczas włączonego radia. Stwierdzono, że kostka jest podłączona prawidłowo (inaczej nie wejdzie w gniazdo) oraz ludzkim okiem "potwierdzono", że głośnik podczas odtwarzania muzyki wychyla się prawidłowo.

 

Serwis odmówił mi gdy zaproponowałem pokazanie problemu na miejscu (urządzenie miałem ze sobą). 11 lat dobrej opinii o serwisie Mitcar zostało zarysowane przez jednorazowe zignorowanie tego co klient chce udowodnić.

 

Bardzo proszę o ocenę załączonego nagrania. Wg mnie wystarczy rozebrać kostkę, zamienić w niej kable (nawet rozciąć i zlutować odwrotnie, tam nie idzie ani wysokie napięcie ani duże natężenie) i po problemie. Jeżeli Subaru Import Polska ma jakikolwiek wpływ na serwis Mitcar uważam, że wystarczy jeden telefon lub jeden email ze słowami "dajcie mu pokazać tym miernikiem że ma rację i przepnijcie te dwa proste kabelki".

 

Pozdrawiam

 

 

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, derlee napisał:

 

  Wg mnie wystarczy rozebrać kostkę, zamienić w niej kable (nawet rozciąć i zlutować odwrotnie,

 

 



Tak na szybko, aso nie robi takich rzeczy.
Aso wymienia.
Nie naprawia. Nie lutuje i nie drutuje. To ich gwarancja.

Przykład True Story:
Jak samochód ma stłuczkę i pęknie obudowa kostki ECU (klips), to serwis ma w dyrektywach wymienić całą wiązke, bo tak jest wg sztuki. Kij z ekologią. Wiązka 2500zł

Żeby nie było że ich bronię!. Po prostu tak to działa :th_dash:

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja uważam ,ze skoro wiesz co tan nie działa , a masz wiedzę jak to zrobić to zrób to we własnym zakresie. Oczywiści,że tak nie powinno być , serwis powinien naprawić, bo nie tylko serwis wymienia ale i naprawia.Jak chcesz mieć to zrobione tak jak trzeba to licz tylko na siebie.

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Klasyka. U mnie przez 90 000 km serwis nie słyszał stuków z układu hamulcowego. Przepraszam - raz słyszał. I nawet umówił mnie na oddzielną wizytę w tej sprawie.

Potem okazało się, że stukanie słyszał „młody” doradca serwisowy który pracował od niedawna. Ucho miał dobre ale nie znał zwyczajów i procedur panujących w ASO.

Jak przyjechałem na umówioną wizytę, to samochód trafił w ręce „doświadczonego” doradcy i po raz kolejny elegancko wysłali mnie na drzewo. Przykładów walki o swoje w ASO mam na pęczki

@derlee co Ci mogę poradzić? Olej ASO, przepnij sobie kabelki sam. Szkoda życia na użeranie się. 

Przy następnej zmianie samochodu zagłosuj przy kasie. Ja tak zrobiłem. A każdemu, który pyta mnie dlaczego taki wieloletni fan marki jak ja odszedł mówię wprost: z powodu tragicznego poziomu serwisu. 

  • Lajk 6
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, aflinta napisał:

Można spróbować z aplikacją - ma generator i nie trzeba wtedy z płyty lecieć.

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.dwa_ict.polaritychecker

Aplikacja też zadziała.

Detektor fazy kupisz u alibaby: https://pl.aliexpress.com/item/1005001511468368.html (ja kupiłem z tej oferty). Przychodzi w pudełku razem z płytą. Na płycie masz kilka ścieżek testowych (faza albo szumy). Do mojego filmiku użyłem ścieżki nr 3.

  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawa zmierza ku pozytywnemu rozwiązaniu, ponieważ Mitcar zaprosił do siebie na rozwiązanie problemu. Jest to bardzo duży krok w stronę utrzymania klienta pomimo wcześniejszych perypetii.

  • Lajk 5
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
W dniu 26.05.2021 o 16:05, Dyrekcja napisał:

Przykro mi z powodu zaistniałego problemu. Mam nadzieję, że wkrótce zostanie rozwiązany .

 

Łączę pozdrowienia

 

Problem rozwiązany, dziękuję za pomoc. Wszystko jest jak być powinno.

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, derlee napisał:

Wszystko jest jak być powinno.


Powinno być tak, że jedziesz do ASO i naprawiają a nie poruszasz forum i najwyższą instancję, żeby przywrócić dwa kabelki na swoje miejsce.

 

Tyle lat a podejście się nie zmienia...

 

  • Super! 1
  • Lajk 6
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ojciec Założyciel
W dniu 7.06.2021 o 16:43, spawalniczy napisał:

Powinno być tak, że jedziesz do ASO i naprawiają

Zgadza się.

W dniu 7.06.2021 o 16:43, spawalniczy napisał:

a nie poruszasz forum

Forum między innymi do tego może służyć :) 


Problemy mogą się zdarzyć wszędzie. Wprawdzie nie powinny, ale … takie jest życie errare humanum est. 
 

W dniu 7.06.2021 o 16:43, spawalniczy napisał:

najwyższą instancję

Uprzejmie proszę, aby nie nazywać mnie „najwyższą instancją” , bo istnieje ryzyko, że „podpadnę” albo KK albo służbom :rolleyes:
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...