Jump to content

Skarga na serwis Mitcar, dowód i oczekiwania wpłynięcia na serwis aby usunął błahy problem z głośnikiem podłączonym odwrotnie


Recommended Posts

Szanowni Państwo,

 

Proszę o poświęcenie 5 minut na zapoznanie się z filmem (prywatnym, nie jest dostępny w wyszukiwarce), który dziś nagrałem, aby zobrazować trywialny, wręcz błahy problem z moim Subaru XV MY'19. Od nowości jeden głośnik gra w przeciwfazie, tzn jest podłączony odwrotnie. Jakkolwiek nieprawdopodobnie to brzmi, zdecydowałem się nagrać film z użyciem detektora fazy, opisując sytuację: 

 

 

 

Problem jest strasznie prosty w rozwiązaniu, ale serwis Mitcar w Warszawie nie widzi problemu i odmawia naprawy. Naprawy, która zajęłaby 5 minut.

 

Podczas ostatniego przeglądu poprosiłem o sprawdzenie głośnika pod kątem przeciwfazy. Przeciwfaza jest zjawiskiem okropnym dla słuchacza, ponieważ znosi niskie i średnie tony. Zgodziłem się na możliwe koszty dodatkowej usługi serwisowej, ale serwis zamiast rzetelnie sprawdzić głośnik, obejrzał go podczas włączonego radia. Stwierdzono, że kostka jest podłączona prawidłowo (inaczej nie wejdzie w gniazdo) oraz ludzkim okiem "potwierdzono", że głośnik podczas odtwarzania muzyki wychyla się prawidłowo.

 

Serwis odmówił mi gdy zaproponowałem pokazanie problemu na miejscu (urządzenie miałem ze sobą). 11 lat dobrej opinii o serwisie Mitcar zostało zarysowane przez jednorazowe zignorowanie tego co klient chce udowodnić.

 

Bardzo proszę o ocenę załączonego nagrania. Wg mnie wystarczy rozebrać kostkę, zamienić w niej kable (nawet rozciąć i zlutować odwrotnie, tam nie idzie ani wysokie napięcie ani duże natężenie) i po problemie. Jeżeli Subaru Import Polska ma jakikolwiek wpływ na serwis Mitcar uważam, że wystarczy jeden telefon lub jeden email ze słowami "dajcie mu pokazać tym miernikiem że ma rację i przepnijcie te dwa proste kabelki".

 

Pozdrawiam

 

 

  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites
7 godzin temu, derlee napisał:

 

  Wg mnie wystarczy rozebrać kostkę, zamienić w niej kable (nawet rozciąć i zlutować odwrotnie,

 

 



Tak na szybko, aso nie robi takich rzeczy.
Aso wymienia.
Nie naprawia. Nie lutuje i nie drutuje. To ich gwarancja.

Przykład True Story:
Jak samochód ma stłuczkę i pęknie obudowa kostki ECU (klips), to serwis ma w dyrektywach wymienić całą wiązke, bo tak jest wg sztuki. Kij z ekologią. Wiązka 2500zł

Żeby nie było że ich bronię!. Po prostu tak to działa :th_dash:

  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites

Ja uważam ,ze skoro wiesz co tan nie działa , a masz wiedzę jak to zrobić to zrób to we własnym zakresie. Oczywiści,że tak nie powinno być , serwis powinien naprawić, bo nie tylko serwis wymienia ale i naprawia.Jak chcesz mieć to zrobione tak jak trzeba to licz tylko na siebie.

  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites

Klasyka. U mnie przez 90 000 km serwis nie słyszał stuków z układu hamulcowego. Przepraszam - raz słyszał. I nawet umówił mnie na oddzielną wizytę w tej sprawie.

Potem okazało się, że stukanie słyszał „młody” doradca serwisowy który pracował od niedawna. Ucho miał dobre ale nie znał zwyczajów i procedur panujących w ASO.

Jak przyjechałem na umówioną wizytę, to samochód trafił w ręce „doświadczonego” doradcy i po raz kolejny elegancko wysłali mnie na drzewo. Przykładów walki o swoje w ASO mam na pęczki

@derlee co Ci mogę poradzić? Olej ASO, przepnij sobie kabelki sam. Szkoda życia na użeranie się. 

Przy następnej zmianie samochodu zagłosuj przy kasie. Ja tak zrobiłem. A każdemu, który pyta mnie dlaczego taki wieloletni fan marki jak ja odszedł mówię wprost: z powodu tragicznego poziomu serwisu. 

  • Upvote 5
Link to post
Share on other sites
4 minuty temu, derlee napisał:

Jeśli inaczej się nie da to zrobię sam :/ 

Skąd wziąć taki miernik/ wskaźnik? Moje ucho nie jest tak czułe i może ten błąd powtarza się w wielu XV 1.6 Cft MY19 czyli też moim? Było by nas dwóch... :upside-down-face_1f643-small:

Link to post
Share on other sites
5 godzin temu, aflinta napisał:

Można spróbować z aplikacją - ma generator i nie trzeba wtedy z płyty lecieć.

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.dwa_ict.polaritychecker

Aplikacja też zadziała.

Detektor fazy kupisz u alibaby: https://pl.aliexpress.com/item/1005001511468368.html (ja kupiłem z tej oferty). Przychodzi w pudełku razem z płytą. Na płycie masz kilka ścieżek testowych (faza albo szumy). Do mojego filmiku użyłem ścieżki nr 3.

  • Thanks 1
Link to post
Share on other sites

Sprawa zmierza ku pozytywnemu rozwiązaniu, ponieważ Mitcar zaprosił do siebie na rozwiązanie problemu. Jest to bardzo duży krok w stronę utrzymania klienta pomimo wcześniejszych perypetii.

  • Upvote 5
Link to post
Share on other sites
  • Dyrekcja SIP

Przykro mi z powodu zaistniałego problemu. Mam nadzieję, że wkrótce zostanie rozwiązany .

 

Łączę pozdrowienia

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...
W dniu 26.05.2021 o 16:05, Dyrekcja napisał:

Przykro mi z powodu zaistniałego problemu. Mam nadzieję, że wkrótce zostanie rozwiązany .

 

Łączę pozdrowienia

 

Problem rozwiązany, dziękuję za pomoc. Wszystko jest jak być powinno.

  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, derlee napisał:

Wszystko jest jak być powinno.


Powinno być tak, że jedziesz do ASO i naprawiają a nie poruszasz forum i najwyższą instancję, żeby przywrócić dwa kabelki na swoje miejsce.

 

Tyle lat a podejście się nie zmienia...

 

  • Like 1
  • Upvote 4
Link to post
Share on other sites
  • Dyrekcja SIP
W dniu 7.06.2021 o 16:43, spawalniczy napisał:

Powinno być tak, że jedziesz do ASO i naprawiają

Zgadza się.

W dniu 7.06.2021 o 16:43, spawalniczy napisał:

a nie poruszasz forum

Forum między innymi do tego może służyć :) 


Problemy mogą się zdarzyć wszędzie. Wprawdzie nie powinny, ale … takie jest życie errare humanum est. 
 

W dniu 7.06.2021 o 16:43, spawalniczy napisał:

najwyższą instancję

Uprzejmie proszę, aby nie nazywać mnie „najwyższą instancją” , bo istnieje ryzyko, że „podpadnę” albo KK albo służbom :rolleyes:
 

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...