derlee Posted May 21, 2021 Share Posted May 21, 2021 Szanowni Państwo, Proszę o poświęcenie 5 minut na zapoznanie się z filmem (prywatnym, nie jest dostępny w wyszukiwarce), który dziś nagrałem, aby zobrazować trywialny, wręcz błahy problem z moim Subaru XV MY'19. Od nowości jeden głośnik gra w przeciwfazie, tzn jest podłączony odwrotnie. Jakkolwiek nieprawdopodobnie to brzmi, zdecydowałem się nagrać film z użyciem detektora fazy, opisując sytuację: Problem jest strasznie prosty w rozwiązaniu, ale serwis Mitcar w Warszawie nie widzi problemu i odmawia naprawy. Naprawy, która zajęłaby 5 minut. Podczas ostatniego przeglądu poprosiłem o sprawdzenie głośnika pod kątem przeciwfazy. Przeciwfaza jest zjawiskiem okropnym dla słuchacza, ponieważ znosi niskie i średnie tony. Zgodziłem się na możliwe koszty dodatkowej usługi serwisowej, ale serwis zamiast rzetelnie sprawdzić głośnik, obejrzał go podczas włączonego radia. Stwierdzono, że kostka jest podłączona prawidłowo (inaczej nie wejdzie w gniazdo) oraz ludzkim okiem "potwierdzono", że głośnik podczas odtwarzania muzyki wychyla się prawidłowo. Serwis odmówił mi gdy zaproponowałem pokazanie problemu na miejscu (urządzenie miałem ze sobą). 11 lat dobrej opinii o serwisie Mitcar zostało zarysowane przez jednorazowe zignorowanie tego co klient chce udowodnić. Bardzo proszę o ocenę załączonego nagrania. Wg mnie wystarczy rozebrać kostkę, zamienić w niej kable (nawet rozciąć i zlutować odwrotnie, tam nie idzie ani wysokie napięcie ani duże natężenie) i po problemie. Jeżeli Subaru Import Polska ma jakikolwiek wpływ na serwis Mitcar uważam, że wystarczy jeden telefon lub jeden email ze słowami "dajcie mu pokazać tym miernikiem że ma rację i przepnijcie te dwa proste kabelki". Pozdrawiam 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Matiz Posted May 22, 2021 Share Posted May 22, 2021 7 godzin temu, derlee napisał: Wg mnie wystarczy rozebrać kostkę, zamienić w niej kable (nawet rozciąć i zlutować odwrotnie, Tak na szybko, aso nie robi takich rzeczy. Aso wymienia. Nie naprawia. Nie lutuje i nie drutuje. To ich gwarancja. Przykład True Story: Jak samochód ma stłuczkę i pęknie obudowa kostki ECU (klips), to serwis ma w dyrektywach wymienić całą wiązke, bo tak jest wg sztuki. Kij z ekologią. Wiązka 2500zł Żeby nie było że ich bronię!. Po prostu tak to działa 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
mio1 Posted May 22, 2021 Share Posted May 22, 2021 Ja uważam ,ze skoro wiesz co tan nie działa , a masz wiedzę jak to zrobić to zrób to we własnym zakresie. Oczywiści,że tak nie powinno być , serwis powinien naprawić, bo nie tylko serwis wymienia ale i naprawia.Jak chcesz mieć to zrobione tak jak trzeba to licz tylko na siebie. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karas Posted May 22, 2021 Share Posted May 22, 2021 Zamień kable we własnym zakresie. Na prawdę szkoda nerwów. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
spawalniczy Posted May 22, 2021 Share Posted May 22, 2021 Klasyka. U mnie przez 90 000 km serwis nie słyszał stuków z układu hamulcowego. Przepraszam - raz słyszał. I nawet umówił mnie na oddzielną wizytę w tej sprawie. Potem okazało się, że stukanie słyszał „młody” doradca serwisowy który pracował od niedawna. Ucho miał dobre ale nie znał zwyczajów i procedur panujących w ASO. Jak przyjechałem na umówioną wizytę, to samochód trafił w ręce „doświadczonego” doradcy i po raz kolejny elegancko wysłali mnie na drzewo. Przykładów walki o swoje w ASO mam na pęczki @derlee co Ci mogę poradzić? Olej ASO, przepnij sobie kabelki sam. Szkoda życia na użeranie się. Przy następnej zmianie samochodu zagłosuj przy kasie. Ja tak zrobiłem. A każdemu, który pyta mnie dlaczego taki wieloletni fan marki jak ja odszedł mówię wprost: z powodu tragicznego poziomu serwisu. 6 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Amnes Posted May 22, 2021 Share Posted May 22, 2021 Ale siara. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
derlee Posted May 22, 2021 Author Share Posted May 22, 2021 Jeśli inaczej się nie da to zrobię sam :/ 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Szürkebarát Posted May 22, 2021 Share Posted May 22, 2021 4 minuty temu, derlee napisał: Jeśli inaczej się nie da to zrobię sam :/ Skąd wziąć taki miernik/ wskaźnik? Moje ucho nie jest tak czułe i może ten błąd powtarza się w wielu XV 1.6 Cft MY19 czyli też moim? Było by nas dwóch... Link to comment Share on other sites More sharing options...
aflinta Posted May 22, 2021 Share Posted May 22, 2021 2 godziny temu, Szürkebarát napisał: Skąd wziąć taki miernik/ wskaźnik? Można spróbować z aplikacją - ma generator i nie trzeba wtedy z płyty lecieć. https://play.google.com/store/apps/details?id=com.dwa_ict.polaritychecker Link to comment Share on other sites More sharing options...
derlee Posted May 22, 2021 Author Share Posted May 22, 2021 5 godzin temu, aflinta napisał: Można spróbować z aplikacją - ma generator i nie trzeba wtedy z płyty lecieć. https://play.google.com/store/apps/details?id=com.dwa_ict.polaritychecker Aplikacja też zadziała. Detektor fazy kupisz u alibaby: https://pl.aliexpress.com/item/1005001511468368.html (ja kupiłem z tej oferty). Przychodzi w pudełku razem z płytą. Na płycie masz kilka ścieżek testowych (faza albo szumy). Do mojego filmiku użyłem ścieżki nr 3. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
derlee Posted May 25, 2021 Author Share Posted May 25, 2021 Sprawa zmierza ku pozytywnemu rozwiązaniu, ponieważ Mitcar zaprosił do siebie na rozwiązanie problemu. Jest to bardzo duży krok w stronę utrzymania klienta pomimo wcześniejszych perypetii. 5 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Posted May 26, 2021 Ojciec Założyciel Share Posted May 26, 2021 Przykro mi z powodu zaistniałego problemu. Mam nadzieję, że wkrótce zostanie rozwiązany . Łączę pozdrowienia Link to comment Share on other sites More sharing options...
derlee Posted June 7, 2021 Author Share Posted June 7, 2021 W dniu 26.05.2021 o 16:05, Dyrekcja napisał: Przykro mi z powodu zaistniałego problemu. Mam nadzieję, że wkrótce zostanie rozwiązany . Łączę pozdrowienia Problem rozwiązany, dziękuję za pomoc. Wszystko jest jak być powinno. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
spawalniczy Posted June 7, 2021 Share Posted June 7, 2021 1 godzinę temu, derlee napisał: Wszystko jest jak być powinno. Powinno być tak, że jedziesz do ASO i naprawiają a nie poruszasz forum i najwyższą instancję, żeby przywrócić dwa kabelki na swoje miejsce. Tyle lat a podejście się nie zmienia... 1 6 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Posted June 9, 2021 Ojciec Założyciel Share Posted June 9, 2021 W dniu 7.06.2021 o 16:43, spawalniczy napisał: Powinno być tak, że jedziesz do ASO i naprawiają Zgadza się. W dniu 7.06.2021 o 16:43, spawalniczy napisał: a nie poruszasz forum Forum między innymi do tego może służyć Problemy mogą się zdarzyć wszędzie. Wprawdzie nie powinny, ale … takie jest życie : errare humanum est. W dniu 7.06.2021 o 16:43, spawalniczy napisał: najwyższą instancję Uprzejmie proszę, aby nie nazywać mnie „najwyższą instancją” , bo istnieje ryzyko, że „podpadnę” albo KK albo służbom Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fiji Posted June 9, 2021 Share Posted June 9, 2021 A po co kupować, można sprawdzić takim plikiem: test_glosnikow.mp3 1 1 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now