loreno Posted May 15, 2021 Share Posted May 15, 2021 (edited) Outback III 2,5 165 km 2006 - po pierwszym odpaleniu i przejechaniu 5 km podczas zatrzymania i zgaszenia silnika czuć w kabinie delikatny zapach jakby coś się przegrzało, w komorze silnika to czuć po prawej stronie ale jest to ulotny zapach i zanika, po przerwie i ponownej jeżdzie podobnego odcinka już tego nie ma - nie mam pojęcia co to może być - ale wcześniej tego nie było Edited May 15, 2021 by loreno 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dzixd Posted May 16, 2021 Share Posted May 16, 2021 16 godzin temu, loreno napisał: Outback III 2,5 165 km 2006 - po pierwszym odpaleniu i przejechaniu 5 km podczas zatrzymania i zgaszenia silnika czuć w kabinie delikatny zapach jakby coś się przegrzało, w komorze silnika to czuć po prawej stronie ale jest to ulotny zapach i zanika, po przerwie i ponownej jeżdzie podobnego odcinka już tego nie ma - nie mam pojęcia co to może być - ale wcześniej tego nie było jakiś olej na kolektor wydechowy kapie? Link to comment Share on other sites More sharing options...
magnum Posted May 16, 2021 Share Posted May 16, 2021 17 godzin temu, loreno napisał: Outback III 2,5 165 km 2006 - po pierwszym odpaleniu i przejechaniu 5 km podczas zatrzymania i zgaszenia silnika czuć w kabinie delikatny zapach jakby coś się przegrzało, w komorze silnika to czuć po prawej stronie ale jest to ulotny zapach i zanika, po przerwie i ponownej jeżdzie podobnego odcinka już tego nie ma - nie mam pojęcia co to może być - ale wcześniej tego nie było U mnie podobna sytuacja wynikała z tego, że po wymianie pompy wspomagania zostało trochę zabrudzeń olejem, który przy rozgrzaniu silnika zaczynał śmierdzieć. Po wyczyszczeniu problemu nie ma. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mlody Technik Posted May 28, 2021 Share Posted May 28, 2021 U mnie, mikro pekniecie short block-u. Olej kapal bezposrednio na kolektor a smrodek zaciagalo do kabiny. Lokalizacja: splyw oleju do filtra w przedniej czesci, takie ozebrowane wglebienie jakies 5 cm od filtra oleju w przedniej czesci. Metoda naprawy profesjonalna - wymiana bloku. Metoda naprawy nie profesjonalna - klej wysoko teperaturowy. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now