loreno Opublikowano 15 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2021 (edytowane) Outback III 2,5 165 km 2006 - po pierwszym odpaleniu i przejechaniu 5 km podczas zatrzymania i zgaszenia silnika czuć w kabinie delikatny zapach jakby coś się przegrzało, w komorze silnika to czuć po prawej stronie ale jest to ulotny zapach i zanika, po przerwie i ponownej jeżdzie podobnego odcinka już tego nie ma - nie mam pojęcia co to może być - ale wcześniej tego nie było Edytowane 15 Maja 2021 przez loreno 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dzixd Opublikowano 16 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2021 16 godzin temu, loreno napisał: Outback III 2,5 165 km 2006 - po pierwszym odpaleniu i przejechaniu 5 km podczas zatrzymania i zgaszenia silnika czuć w kabinie delikatny zapach jakby coś się przegrzało, w komorze silnika to czuć po prawej stronie ale jest to ulotny zapach i zanika, po przerwie i ponownej jeżdzie podobnego odcinka już tego nie ma - nie mam pojęcia co to może być - ale wcześniej tego nie było jakiś olej na kolektor wydechowy kapie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magnum Opublikowano 16 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2021 17 godzin temu, loreno napisał: Outback III 2,5 165 km 2006 - po pierwszym odpaleniu i przejechaniu 5 km podczas zatrzymania i zgaszenia silnika czuć w kabinie delikatny zapach jakby coś się przegrzało, w komorze silnika to czuć po prawej stronie ale jest to ulotny zapach i zanika, po przerwie i ponownej jeżdzie podobnego odcinka już tego nie ma - nie mam pojęcia co to może być - ale wcześniej tego nie było U mnie podobna sytuacja wynikała z tego, że po wymianie pompy wspomagania zostało trochę zabrudzeń olejem, który przy rozgrzaniu silnika zaczynał śmierdzieć. Po wyczyszczeniu problemu nie ma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mlody Technik Opublikowano 28 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2021 U mnie, mikro pekniecie short block-u. Olej kapal bezposrednio na kolektor a smrodek zaciagalo do kabiny. Lokalizacja: splyw oleju do filtra w przedniej czesci, takie ozebrowane wglebienie jakies 5 cm od filtra oleju w przedniej czesci. Metoda naprawy profesjonalna - wymiana bloku. Metoda naprawy nie profesjonalna - klej wysoko teperaturowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się