piwozniak Opublikowano 15 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2021 (edytowane) Upal jak cholera, wlaczam silnik, tenperatura nastawiona na 19 i dupa, nic nie chlodzi, wiatraczek stabilnie na "2", nic sie nie dzieje. Innym razem od razu (no moze po minucie) dziala normalnie. Mam porownanie z drugim autem ('04 Legacy) gdzie po prostu dziala zawsze. O co chodzi? Skad zaczac poszukiwania? Dzieki Edytowane 15 Maja 2021 przez piwozniak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lutek34 Opublikowano 15 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2021 a wentylator na chłodnicy się uruchamia w momencie włączenia klimy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piwozniak Opublikowano 15 Maja 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2021 A nie wiem, nie sprawdzalem ale jak obnize temperature do 15 to wtedy klimatyzacja sie budzi do zycia (no tez jakby nie do konca bo dziala do momentu az nie ustawie spowrotem na te 18 czy tam 19) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koziolek Opublikowano 17 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2021 Na pierwszym miejscu trzeba zmierzyć szczelinę na sprzęgle kompresora. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 17 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2021 Ja bym się to raczej doszukiwał problemów z czujnikiem temperatury wewnętrznej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kiwi 4ester Opublikowano 17 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2021 44 minuty temu, koziolek napisał: Na pierwszym miejscu trzeba zmierzyć szczelinę na sprzęgle kompresora. Tak było u mnie. Na początku chwilę chodziło, a później lipa. Po wyciągnięciu podkładki problem zniknął. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piwozniak Opublikowano 17 Maja 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2021 A wiecie moze czy mozliwy jest odczyt czujnika temp przez OBD? W serwisowce jest procedura na sprawdzenie wszystkich czujnikow, silnikow klap, itd i niby wszystko dziala, ale mysle ze trafilem na moment w ktorym akurat wszystko dzialalo, po po wylaczeniu tego trybu serwisowego a/c klima dziala normalnie a jeszcze godzine temu mozna bylo sie usmazyc w srodku :/ Tez mam jakies podejrzenie czujnika temp wewnetrznej bo to wyglada tak jakby sterownik dostawal sygnal ze w srodku jest albo temp w okolicach tych 20* i nic nie robil, albo co chyba bardziej prawdopodobne, nie widzial zupelnie odczytu z czujnika wewnetrznego i .... tez nic nie robil bo niby do czego ma sie odniesc? Sterownik a/c jest pod radiem? Po prostu zaczne od tego ze wymienie czujnbik temperatury (mam akurat na podoredziu), jak to nie pozmoze to wykrece modul a/c, popsikam na styki i zobazymy, jak to nie pomoze to wymienie modul (tez mam) a jak to nie pomoze to juz pomysly sie koncza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 17 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2021 2 godziny temu, piwozniak napisał: A wiecie moze czy mozliwy jest odczyt czujnika temp przez OBD? W serwisowce jest procedura na sprawdzenie wszystkich czujnikow, silnikow klap, itd i niby wszystko dziala, ale mysle ze trafilem na moment w ktorym akurat wszystko dzialalo, po po wylaczeniu tego trybu serwisowego a/c klima dziala normalnie a jeszcze godzine temu mozna bylo sie usmazyc w srodku :/ Tez mam jakies podejrzenie czujnika temp wewnetrznej bo to wyglada tak jakby sterownik dostawal sygnal ze w srodku jest albo temp w okolicach tych 20* i nic nie robil, albo co chyba bardziej prawdopodobne, nie widzial zupelnie odczytu z czujnika wewnetrznego i .... tez nic nie robil bo niby do czego ma sie odniesc? Sterownik a/c jest pod radiem? Po prostu zaczne od tego ze wymienie czujnbik temperatury (mam akurat na podoredziu), jak to nie pozmoze to wykrece modul a/c, popsikam na styki i zobazymy, jak to nie pomoze to wymienie modul (tez mam) a jak to nie pomoze to juz pomysly sie koncza Sprawny czujnik temp wewnętrznej powinien mieć przy 20 stopniach 2.7kOhm. Skoro masz sprawny to sprawdź dla pewności ile ma http://jdmfsm.info/Auto/Japan/Subaru/Legacy_Outback/2008/Legacy 2008/ 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się