Jump to content

SG 2.0 N/A - Zapieczone Śruby od Dyferencjału - wymiana oleju


morosek

Recommended Posts

Witam, jako iż jest to mój pierwszy temat to cieszę się ze jestem w Waszym gronie - właścicieli Forków

Mam problem, ponieważ chce wymienić olej (Motul 300Gear) w tylnym dyfrze, lecz śruby od wlewu jak i spuszczania oleju mam wrażenie ze są zapieczone.

Zdarzyło wam sie tak? Jakieś porady? 

Klucze 17 oczkowym oraz grzechotką 17 próbowałem i nic. Spryskałem również Rust-Offem. 

Link to comment
Share on other sites

Z tego co pamiętam korki uszczelnione są na " stożku " trzeba odpowiednio dobranego ramienia do odkręcenia. A jeszcze lepiej udaru jak Kolega napisał.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

a tak przy okazji, z tyłu w sg się odkręca korek, co ma wylecieć to wyleci i zapełnia nowym aż zacznie wyciekać samo i wtedy zakręcać? Czy jakoś podnosić przód auta, żeby wszystko wyleciało?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...