hemi112 Opublikowano 14 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2021 (edytowane) Po pierwsze : tak ,wiem,że jak w ssakach jest zbyt luźny wydech ,to wręcz zaburzy pracę silnika ,sam wylot spalin nie ułatwi ,a utrudni pracę silnika i auto ogólnie dostanie w pupę. Teraz konkretna sytuacja u mnie: Mam ssaka 125KM ,jak i do dyspozycji kompletny (poza kolektorem ,tu bulgot) wydech z GT - jak się przerzuci to jakie mogą być efekty? Chodzi mi ,czy nie będzie gorzej? Jakiś przelot nawet tłumik w wolnossących silnikach może pogorszyć osiągi silnika,to w Imprezie w tej sytuacji? Nie chodzi mi o podniesienie mocy ,bo moc w ssaku podnosi się za pomocą kupna GT i tyle Edytowane 14 Maja 2021 przez hemi112 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sykatore Opublikowano 15 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2021 (edytowane) Nie założysz P&P, inne średnice rur inne wymiary flansz, pod innym kątem wspawane. Końcowego nie polecam na przelocie, silnik wyczuwalnie traci moc, biegi w skrzynie odczuwalnie robią się krótsze, odczuwalny strata mocy do serii. Środkowy nie ma znaczenia, jeszcze jak z katem to tym bardziej. Ja w bordowym mam teraz: założony kolektor bulgotnicę, app i dow. z katem wersja z turbo, + belka przednia przednia też turbo i drążek stabilizatora też turbo bo są inne sssk a Turbo. Środkowy z turbo wersja z katem. Końcowy z ssaka (komorowy) przespawana flansz do kompletu pod turbo. Musiałem tak zrobić, bo to w ogóle przestało jechać. A warczało 10x lepiej niż biały. A jak wskoczy tubina 035 na 0.6 bara max to i końcowy założy się przelot. Odnośnie kolektora bulgotnicy od turbo (ten metalowo - żeliwny) w ssaku są na innej wysokości wyjścia z głowić. Żeby to spasować, trzeba na 2x skręcaniach założyć po dwie uszczelki - na tej rurce łączącej żeliwa. Plus jeszcze mały luz na otworach na szpilki do głowić i daje radę to skręcić. Edytowane 16 Maja 2021 przez Sykatore Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
133699 Opublikowano 17 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2021 Dziwne, mi do EJ18 kolektor turbo spasował p&p na rozstaw. Jedyne z czym był problem to wolnossąca pompa wody, trzeba było wszystko obniżyć o min 10mm i wrzucić dłuższe szpilki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirasek Opublikowano 17 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2021 Jakie seryjnie rurki ma sohc? Ok. 45 mm? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koziolek Opublikowano 17 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2021 Center i końcowy powinien podejść do twojego kolektora, zakładaj. Mocy nie straci, o ile masz oryginalny katalizator, a zacznie fajniej gadać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sykatore Opublikowano 17 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2021 13 godzin temu, 133699 napisał: Dziwne, mi do EJ18 kolektor turbo spasował p&p na rozstaw. Jedyne z czym był problem to wolnossąca pompa wody, trzeba było wszystko obniżyć o min 10mm i wrzucić dłuższe szpilki. pompa wody zakładasz od turbo, pasuje P&P, z wyjściem na bok (wersja z DOHC ) nie do dołu (wersja z SOHC) Opisane i sfocone w moim wątku. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się