Skocz do zawartości

Wydech :GC 125KM,a przeszczep na GT.


hemi112

Rekomendowane odpowiedzi

Po pierwsze : tak ,wiem,że jak w ssakach jest zbyt luźny wydech ,to wręcz zaburzy pracę silnika ,sam wylot spalin nie ułatwi ,a utrudni pracę silnika i auto ogólnie  dostanie w pupę.

Teraz konkretna sytuacja u mnie:

Mam ssaka 125KM ,jak i do dyspozycji kompletny (poza kolektorem ,tu bulgot) wydech z GT - jak się przerzuci to jakie mogą być efekty?

Chodzi mi ,czy nie będzie gorzej?

Jakiś przelot nawet tłumik w wolnossących silnikach może pogorszyć osiągi silnika,to w Imprezie w tej sytuacji?

Nie chodzi mi o podniesienie mocy ,bo moc w ssaku podnosi się za pomocą kupna GT i tyle :)

 

awww..jpg

Edytowane przez hemi112
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie założysz P&P, inne średnice rur inne wymiary flansz, pod innym kątem wspawane.

Końcowego nie polecam na przelocie, silnik wyczuwalnie traci moc, biegi w skrzynie odczuwalnie robią się krótsze, odczuwalny strata mocy do serii.

Środkowy nie ma znaczenia, jeszcze jak z katem to tym bardziej.

 

Ja w bordowym mam teraz:

założony kolektor bulgotnicę, app i dow. z katem wersja z turbo, + belka przednia przednia też turbo i drążek stabilizatora też turbo bo są inne sssk a Turbo.

Środkowy z turbo wersja z katem.

Końcowy z ssaka (komorowy) przespawana flansz do kompletu pod turbo.

Musiałem tak zrobić, bo to w ogóle przestało jechać.

A warczało 10x lepiej niż biały.

 

A jak wskoczy tubina 035 na 0.6 bara max to i końcowy założy się przelot.

 

Odnośnie kolektora bulgotnicy od turbo (ten metalowo - żeliwny) w ssaku są na innej wysokości wyjścia z głowić. Żeby to spasować, trzeba na 2x skręcaniach założyć po dwie uszczelki - na tej rurce łączącej żeliwa. Plus jeszcze mały luz na otworach na szpilki do głowić i daje radę to skręcić.

Edytowane przez Sykatore
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, 133699 napisał:

Dziwne, mi do EJ18 kolektor turbo spasował p&p na rozstaw. Jedyne z czym był problem to wolnossąca pompa wody, trzeba było wszystko obniżyć o min 10mm i wrzucić dłuższe szpilki. 

pompa wody zakładasz od turbo, pasuje P&P, z wyjściem na bok (wersja z DOHC ) nie do dołu (wersja z SOHC)

Opisane i sfocone w moim wątku.

  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...