Jump to content

Wydech :GC 125KM,a przeszczep na GT.


hemi112

Recommended Posts

Po pierwsze : tak ,wiem,że jak w ssakach jest zbyt luźny wydech ,to wręcz zaburzy pracę silnika ,sam wylot spalin nie ułatwi ,a utrudni pracę silnika i auto ogólnie  dostanie w pupę.

Teraz konkretna sytuacja u mnie:

Mam ssaka 125KM ,jak i do dyspozycji kompletny (poza kolektorem ,tu bulgot) wydech z GT - jak się przerzuci to jakie mogą być efekty?

Chodzi mi ,czy nie będzie gorzej?

Jakiś przelot nawet tłumik w wolnossących silnikach może pogorszyć osiągi silnika,to w Imprezie w tej sytuacji?

Nie chodzi mi o podniesienie mocy ,bo moc w ssaku podnosi się za pomocą kupna GT i tyle :)

 

awww..jpg

Edited by hemi112
Link to comment
Share on other sites

Nie założysz P&P, inne średnice rur inne wymiary flansz, pod innym kątem wspawane.

Końcowego nie polecam na przelocie, silnik wyczuwalnie traci moc, biegi w skrzynie odczuwalnie robią się krótsze, odczuwalny strata mocy do serii.

Środkowy nie ma znaczenia, jeszcze jak z katem to tym bardziej.

 

Ja w bordowym mam teraz:

założony kolektor bulgotnicę, app i dow. z katem wersja z turbo, + belka przednia przednia też turbo i drążek stabilizatora też turbo bo są inne sssk a Turbo.

Środkowy z turbo wersja z katem.

Końcowy z ssaka (komorowy) przespawana flansz do kompletu pod turbo.

Musiałem tak zrobić, bo to w ogóle przestało jechać.

A warczało 10x lepiej niż biały.

 

A jak wskoczy tubina 035 na 0.6 bara max to i końcowy założy się przelot.

 

Odnośnie kolektora bulgotnicy od turbo (ten metalowo - żeliwny) w ssaku są na innej wysokości wyjścia z głowić. Żeby to spasować, trzeba na 2x skręcaniach założyć po dwie uszczelki - na tej rurce łączącej żeliwa. Plus jeszcze mały luz na otworach na szpilki do głowić i daje radę to skręcić.

Edited by Sykatore
Link to comment
Share on other sites

Dziwne, mi do EJ18 kolektor turbo spasował p&p na rozstaw. Jedyne z czym był problem to wolnossąca pompa wody, trzeba było wszystko obniżyć o min 10mm i wrzucić dłuższe szpilki. 

Link to comment
Share on other sites

13 godzin temu, 133699 napisał:

Dziwne, mi do EJ18 kolektor turbo spasował p&p na rozstaw. Jedyne z czym był problem to wolnossąca pompa wody, trzeba było wszystko obniżyć o min 10mm i wrzucić dłuższe szpilki. 

pompa wody zakładasz od turbo, pasuje P&P, z wyjściem na bok (wersja z DOHC ) nie do dołu (wersja z SOHC)

Opisane i sfocone w moim wątku.

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...