hemi112 Posted May 14, 2021 Share Posted May 14, 2021 (edited) Po pierwsze : tak ,wiem,że jak w ssakach jest zbyt luźny wydech ,to wręcz zaburzy pracę silnika ,sam wylot spalin nie ułatwi ,a utrudni pracę silnika i auto ogólnie dostanie w pupę. Teraz konkretna sytuacja u mnie: Mam ssaka 125KM ,jak i do dyspozycji kompletny (poza kolektorem ,tu bulgot) wydech z GT - jak się przerzuci to jakie mogą być efekty? Chodzi mi ,czy nie będzie gorzej? Jakiś przelot nawet tłumik w wolnossących silnikach może pogorszyć osiągi silnika,to w Imprezie w tej sytuacji? Nie chodzi mi o podniesienie mocy ,bo moc w ssaku podnosi się za pomocą kupna GT i tyle Edited May 14, 2021 by hemi112 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sykatore Posted May 15, 2021 Share Posted May 15, 2021 (edited) Nie założysz P&P, inne średnice rur inne wymiary flansz, pod innym kątem wspawane. Końcowego nie polecam na przelocie, silnik wyczuwalnie traci moc, biegi w skrzynie odczuwalnie robią się krótsze, odczuwalny strata mocy do serii. Środkowy nie ma znaczenia, jeszcze jak z katem to tym bardziej. Ja w bordowym mam teraz: założony kolektor bulgotnicę, app i dow. z katem wersja z turbo, + belka przednia przednia też turbo i drążek stabilizatora też turbo bo są inne sssk a Turbo. Środkowy z turbo wersja z katem. Końcowy z ssaka (komorowy) przespawana flansz do kompletu pod turbo. Musiałem tak zrobić, bo to w ogóle przestało jechać. A warczało 10x lepiej niż biały. A jak wskoczy tubina 035 na 0.6 bara max to i końcowy założy się przelot. Odnośnie kolektora bulgotnicy od turbo (ten metalowo - żeliwny) w ssaku są na innej wysokości wyjścia z głowić. Żeby to spasować, trzeba na 2x skręcaniach założyć po dwie uszczelki - na tej rurce łączącej żeliwa. Plus jeszcze mały luz na otworach na szpilki do głowić i daje radę to skręcić. Edited May 16, 2021 by Sykatore Link to comment Share on other sites More sharing options...
133699 Posted May 17, 2021 Share Posted May 17, 2021 Dziwne, mi do EJ18 kolektor turbo spasował p&p na rozstaw. Jedyne z czym był problem to wolnossąca pompa wody, trzeba było wszystko obniżyć o min 10mm i wrzucić dłuższe szpilki. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mirasek Posted May 17, 2021 Share Posted May 17, 2021 Jakie seryjnie rurki ma sohc? Ok. 45 mm? Link to comment Share on other sites More sharing options...
koziolek Posted May 17, 2021 Share Posted May 17, 2021 Center i końcowy powinien podejść do twojego kolektora, zakładaj. Mocy nie straci, o ile masz oryginalny katalizator, a zacznie fajniej gadać. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sykatore Posted May 17, 2021 Share Posted May 17, 2021 13 godzin temu, 133699 napisał: Dziwne, mi do EJ18 kolektor turbo spasował p&p na rozstaw. Jedyne z czym był problem to wolnossąca pompa wody, trzeba było wszystko obniżyć o min 10mm i wrzucić dłuższe szpilki. pompa wody zakładasz od turbo, pasuje P&P, z wyjściem na bok (wersja z DOHC ) nie do dołu (wersja z SOHC) Opisane i sfocone w moim wątku. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now