Skocz do zawartości

POMPA POWIETRZA DODATKOWEGO I MAGICZNA SAMONAPRAWA


albundy1777

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.
Mam taką sytuację z moim WRXem, jakiś czas temu po odpaleniu rano auta zapalił się check engine i słychać było dziwne buczenie po stronie kierowcy w komorze silnika, które nie ustawało nawet po wyłączeniu silnika. Pierwsze podejrzenie padło na pompę powietrza wtórnego i i strzał był celny. Kupiłem nową pompę w serwisie zamontowali i wykasowali błąd. Do końca dnia wszystko było ok. Dnia następnego idę odpalam auto i ponownie zapalił się check engine. Pojechałem na komputer "zawór powietrza dodatkowego w pozycji otwartej". Mechanik mówi że można jeździć więc trzy dni jeździłem z CE, aż dnia czwartego rano zapalam auto i CE nie świeci, wszystko jest ok. Minęły już chyba trzy dni i nic się nie zapala. Nie byłem na komputerze bo czasu nie było (będzie chwila to podjadę).

Pytanie czy zawór sam mógł wrócić do normalnej pracy, czy nowa pompa potrzebowała "chwili na razruszanie" się w tym układzie? Czy jednak wymiana zaworów mnie nie minie?

Z góry dzięki za pomoc. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zawór był zacięty. Możliwe że po prostu w innej temperaturze zadziałał i póki co działa. Natomiast problem może powrócić. Można też zawór wymontowac, rozebrać, przeczyscic i będzie działał. U mnie raz działał, raz nie. Po 'regeneracji' działa bez zarzutu już ponad rok.

Wysłane z mojego TA-1021 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...