mati19999 Opublikowano 13 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2021 Witam, Jak w temacie, chciałem się dowiedzieć jak wygląda sprawa regulacji luzów zaworowych w silnikach 2.0 turbo. Będę wymieniał teraz rozrząd kompletny w mojej Imprezie GC STI V2 275KM i zastanawiam się czy przy okazji regulować luzy zaworowe ? Czy w ogóle w swoich Imprezach turbo robicie regulacje luzów zaworowych ? Jeżeli tak to co ile km ? Próbowałem się doszukać na forum, ale wszędzie gdzie się dokopałem do tematów to wolnossaki i najczęściej w LPG Pozdrawiam i dzięki za sugestie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 13 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2021 2 minuty temu, mati19999 napisał: Witam, Jak w temacie, chciałem się dowiedzieć jak wygląda sprawa regulacji luzów zaworowych w silnikach 2.0 turbo. Będę wymieniał teraz rozrząd kompletny w mojej Imprezie GC STI V2 275KM i zastanawiam się czy przy okazji regulować luzy zaworowe ? Czy w ogóle w swoich Imprezach turbo robicie regulacje luzów zaworowych ? Jeżeli tak to co ile km ? Próbowałem się doszukać na forum, ale wszędzie gdzie się dokopałem do tematów to wolnossaki i najczęściej w LPG Pozdrawiam i dzięki za sugestie Sprawdź po prostu wartości luzów, jeśli trzeba to do regulacji. A o turbo pewnie nie ma nic, bo silnik pewnie zakatowany i do remontu zanim trzeba zawory regulować 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaro Opublikowano 13 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2021 16 minut temu, mati19999 napisał: Witam, Jak w temacie, chciałem się dowiedzieć jak wygląda sprawa regulacji luzów zaworowych w silnikach 2.0 turbo. Będę wymieniał teraz rozrząd kompletny w mojej Imprezie GC STI V2 275KM i zastanawiam się czy przy okazji regulować luzy zaworowe ? Czy w ogóle w swoich Imprezach turbo robicie regulacje luzów zaworowych ? Jeżeli tak to co ile km ? Próbowałem się doszukać na forum, ale wszędzie gdzie się dokopałem do tematów to wolnossaki i najczęściej w LPG Pozdrawiam i dzięki za sugestie Nie dokopałeś się bo w Twoim silniku jest hydraulika i nie trzeba regulować zaworów 2 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 13 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2021 11 minut temu, skwaro napisał: Nie dokopałeś się bo w Twoim silniku jest hydraulika i nie trzeba regulować zaworów Wiesz może dlaczego później zrezygnowali z takiej regulacji zaworów? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaro Opublikowano 13 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2021 2 minuty temu, ewemarkam napisał: Wiesz może dlaczego później zrezygnowali z takiej regulacji zaworów? Pełne szklanki są lżejsze (=więcej mocy) i pozwalają wyżej kręcić silnik. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diuk Opublikowano 13 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2021 dodatkowy bonus EJ20G z HLA jest taki, że rozrząd jest bezkolizyjny na pewno u mnie - sprawdzone w praktyce 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati19999 Opublikowano 14 Maja 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2021 Dzieki Panowie za info, w takim razie pozostaje mi wymienić rozrząd i cieszyć się z jazdy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
st981777 Opublikowano 14 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2021 20 godzin temu, skwaro napisał: Pełne szklanki są lżejsze (=więcej mocy) i pozwalają wyżej kręcić silnik. Dodatkowo hydraulika "nie zdąża" na wysokich obrotach, dlatego rezygnuje się z hydrauliki w silnikach które mają się wysoko kręcić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaro Opublikowano 14 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2021 7 minut temu, st981777 napisał: Dodatkowo hydraulika "nie zdąża" na wysokich obrotach, dlatego rezygnuje się z hydrauliki w silnikach które mają się wysoko kręcić. No i to dokładnie napisałem wyżej, pełne szklanki zamiast hydrauliki pozwalają wyżej kręcić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Schwefel Opublikowano 14 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2021 Później czyli od którego roku nie ma hydrauliki? GT MY99 zdaje się też nie ma hydrauliki? A jak było przed FLem w silnikach 211KM?Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaro Opublikowano 14 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2021 8 minut temu, Schwefel napisał: Później czyli od którego roku nie ma hydrauliki? GT MY99 zdaje się też nie ma hydrauliki? A jak było przed FLem w silnikach 211KM? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Od 97 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shabat Opublikowano 14 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2021 Skwaro to mam ciekawostke - sti v4 09.1998 seria silnik ej20k 280KM na hydraulice - głowice jak w Legacy też ori Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaro Opublikowano 14 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2021 18 minut temu, Shabat napisał: Skwaro to mam ciekawostke - sti v4 09.1998 seria silnik ej20k 280KM na hydraulice - głowice jak w Legacy też ori No to seria raczej nie jest bo V4 seryjnie miało już EJ20K i szklanki z regulacją od spodu na główce zaworu, wyjątkiem były tylko silniki z Forestera S/tb i T/tb z płytką na wierzchu szklanki ale innej średnicy niż w EJ205. A HLA seryjnie było tylko w EJ20G do 96 roku. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dirkdiggler Opublikowano 14 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2021 (edytowane) Godzinę temu, Shabat napisał: Skwaro to mam ciekawostke - sti v4 09.1998 seria silnik ej20k 280KM na hydraulice - głowice jak w Legacy też ori Interesujące ponieważ u mnie red top v4 czyli ej20k też siedzą takie głowice jak w Legacy z hydrauliką. Nie wykluczam jakiś kombinacji w przeszłości. Edytowane 14 Maja 2021 przez dirkdiggler Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaro Opublikowano 14 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2021 (edytowane) 3 minuty temu, dirkdiggler napisał: Interesujące ponieważ u mnie red top v4 czyli ej20k też siedzą takie głowice jak w Legacy z hydrauliką. Nie wykluczam jakiś kombinacji w przeszłości. No to tym bardziej dłubane bo EJ20K nie miało seryjnie HLA. Ale to nic zaskakującego, w tych autach mało kto ma jeszcze kompletnie seryjny silnik tak jak wyszedł z fabryki. Zresztą w swoim starym Forku też wrzuciłem EJ20K w miejsce seryjnego EJ205 Edytowane 14 Maja 2021 przez skwaro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALIEN_Rayle Opublikowano 16 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2021 a podpowie ktos wartosci luzow dla sti ver.4? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się