gryzu Opublikowano 5 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2021 Witam wszystkich! Od jakiegoś czasu przeglądam i czytam posty na forum. Przeszukałem historie już rozpoczętych wątków. Poszukuję informacji na temat silników - forester z 2007 roku z silnikiem 2,0 o mocy 150km - silnik z serii EJ20F(LSQLB) jak dobrze rozumiem silniki z tym oznaczeniem są bardziej przystosowane do przyjmowania gazu. Niezależnie od tego wymagana jest czasowa regulacja zaworów. CARFIT (Nowy Sącz) twierdzą że powinno się zrobić przegląd (nie koniecznie regulację) co 30tyś km. Czy ktoś mógłby się podzielić opinią jak wygląda rzeczywistość od strony użytkownika - czy faktycznie ten silnik ma długi interwał regulacyjny. Przegląd nie jest drogi bo to około 350zł ale z ogólnej wyceny regulacja to około 2,2tyś. Jeśli regulacja miałaby być co dwa sezony (a rocznie robię około 30tyś km) to nie jest to jakiś kosmos ale co roku na samą regulację 2,2tyś wydać to dość sporo.... wiadomo że spalanie Pb jest sporo ale patrząc na dodatkowy wydatek w postaci 2,2zł co roku na regulację to założenie LPG może się nie opłacać. Jestem ciekaw Waszej opinii / spostrzeżeń Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 5 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2021 Godzinę temu, gryzu napisał: Witam Jest zarezerowane dla gospodarze. Zacznij od tego: Później jak dobrze poszukasz to znajdziesz. Tu masz temat o LPG: Generalnie luz co 30 tyś się sprawdza ale do samej regulacji dochodzi zazwyczaj co 60-90 tys. Wszystko zależy od tego jaką instalacje założysz i kto Ci to z jaką skrupulatnością dostroi. Może być też tak że przez 120 tys zaworów nie tkniesz. Aczkolwiek są przypadki gdy po 180 tyś na gazie są głowice do roboty bo nikomu nie chciało się wydać po drodze 2200pln na regulacje. Robiąc 2500 km na miesiąc zaoszczędzisz rocznie ok 5000 pln więc tak czy siak się opłaca. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markos007 Opublikowano 6 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2021 (edytowane) 15 godzin temu, gryzu napisał: Jeśli regulacja miałaby być co dwa sezony (a rocznie robię około 30tyś km) to nie jest to jakiś kosmos ale co roku na samą regulację 2,2tyś wydać to dość sporo są osoby które z EJ20FL bez regulacji zrobiły i 200k km więc przede wszystkim trzeba robić serwisy i przez długi okres powinno obyć się bez regulacji. Ja mam przelatane na silniku już 60k km (na lpg, a ogólny przebieg ponad 150k km) i luzów jeszcze nie robiłem i żadnych objawów ku temu nie widzę Edytowane 6 Maja 2021 przez markos007 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał Zygmunt Opublikowano 9 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2021 Ja kupiłem z przebiegiem 123 tys. Wtedy zrobiłem regulację bo już telepalo karoserią. Po regulacji zrobiłem 107k km i jest wszystko ok. Nie trzeba było regulować podczas zmiany rozrządu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się