Benek96 Posted April 27, 2021 Share Posted April 27, 2021 Cześć. Szukając wymarzonego Subaru Legacy Spec. B, w między czasie miałem z żoną możliwość przejechania się Subaru Forester SG. Mi się on spodobał, natomiast moja żona zakochała się w tym samochodzie. Zastanawiam się czy w kwocie do 15-20 tys zł jest szansa kupić fajny egzemplarz. Było by to auto dla żony, która pokonuje rocznie ok. 5tys km więc nie potrzebuje gazu. Wolałbym też manualna skrzynie biegów. Szukać egzemplarza z Polski czy sporwadzonego? Przedlifta czy po? 2.0 XT czy 2.5 XT? Jak jeździ 2.0 125km? Czy warto? Z góry dziękuję za pomoc Pozdrawiam Jarek i Natalia Link to comment Share on other sites More sharing options...
RadziejS Posted April 27, 2021 Share Posted April 27, 2021 Gdy kupowaliśmy w 2015 naszego (który teraz jest wystawiony do sprzedaży), to moja Żona była zdecydowana w drugiej minucie gdy go zobaczyła fakt, że kolor robi robotę. Teraz niechętnie się z nim będzie rozstawać. Samochód jest mega uniwersalny, prosty, fajnie się wsiada do takiego podwyższonego SUV'a. W XT (jak nasz), trzeba zaakceptować, że sprzęgło chodzi jak w męskim samochodzie - można sobie udo wyćwiczyć, ale to raczej frajda niż mankament. Moja Żona mówi, że to nasz najlepszy samochód jak dotąd. W 2.0XT nie powineneś mieć problemów z uszczelką pod głowicą (w zasadzie przypadłość chyba każdego 2.5XT). Powodzenia w poszukiwaniach! Radek (i Karolina) Link to comment Share on other sites More sharing options...
diabeł xt Posted April 27, 2021 Share Posted April 27, 2021 Szukając przede wszystkim zwracaj uwagę na stan blacharki -nadkola tył,kielichy tył ,progi .Ja od 3 lat jeżdżę 2.0 xt w automacie i po ogarnięciu blacharki auto ma u mnie dożywocie. Powodzenia w poszukiwaniach. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kiwi 4ester Posted April 27, 2021 Share Posted April 27, 2021 7 godzin temu, Benek96 napisał: Jak jeździ 2.0 125km? Czy warto? Jak nie potrzebujesz super hiper przyspieszenia, to 125km dają radę, a do tego masz reduktor naszym jeździmy już ponad 4 lata i... Póki co ma u nas dożywocie Link to comment Share on other sites More sharing options...
133699 Posted April 28, 2021 Share Posted April 28, 2021 Do jeżdżenia po wioskach i mieście wystarczy, w trasie wyprzedzanie trzeba dobrze planować Link to comment Share on other sites More sharing options...
Benek96 Posted April 28, 2021 Author Share Posted April 28, 2021 A czy znacie Subaru Forester SG rinspeed? Czy warto w to wchodzić, jest obecnie oferta takiego auta na otomoto. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kiwi 4ester Posted June 3, 2021 Share Posted June 3, 2021 W dniu 28.04.2021 o 03:56, 133699 napisał: Do jeżdżenia po wioskach i mieście wystarczy, w trasie wyprzedzanie trzeba dobrze planować Ja to chyba jednak mam za dobrze, bo na takie rzeczy mam czas chyba robota mnie skrzywiła, bo maks prędkość mam 89, a kwestia wyprzedzania... bezpiecznie Link to comment Share on other sites More sharing options...
rutra80 Posted June 4, 2021 Share Posted June 4, 2021 Tak jak koledzy piszą patrz na blacharkę, reszta jest do ogarnięcia. Przedlifty bez turbo mają SOHC czyli nie wydzierasz silnika do regulacji zaworów. 2.0 silnik nie do zdarcia ale to muł - zawalidrogą nie będziesz ale wyprzedzanie trzeba planować. 2.0XT i 2.5 szczególnie DOHC po lifcie już fajniej jeżdżą i też są dość bezproblemowe. 2.5XT to silnik specjalnej troski dla entuzjastów. Petarda ale będziesz miał wydatki. Automaty jeśli zadbane są dość bezawaryjne. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henryk82 Posted June 4, 2021 Share Posted June 4, 2021 A montaż LPG do 2,5 XT to proszenie się o kłopoty. Link to comment Share on other sites More sharing options...
RadziejS Posted June 4, 2021 Share Posted June 4, 2021 Przejechałem w 2.5xt na LPG prawie 100kkm i oprócz UPG (co jest raczej standardem w tym silniku) nie miałem żadnych kłopotów a zadowolenie z ekonomicznej, dynamicznej jazdy znakomite 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
rutra80 Posted June 4, 2021 Share Posted June 4, 2021 Dobry gazownik ogarnie (np. Jako tu na forum). Z tym że na LPG trzeba robić rewizję zaworów co 50kkm, i jak wymagają regulacji to wydzieranie silnika. Link to comment Share on other sites More sharing options...
133699 Posted June 5, 2021 Share Posted June 5, 2021 Regulacje zaworów na LPG zależą od wielu czynników. Po 30-35kkm należy sprawdzić luzy (to nie wymaga wyciągania silnika). Jak trzeba poprawiać, targamy motor bo szkoda zdrowia i regulacja. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now