Benek96 Opublikowano 27 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2021 Cześć. Szukając wymarzonego Subaru Legacy Spec. B, w między czasie miałem z żoną możliwość przejechania się Subaru Forester SG. Mi się on spodobał, natomiast moja żona zakochała się w tym samochodzie. Zastanawiam się czy w kwocie do 15-20 tys zł jest szansa kupić fajny egzemplarz. Było by to auto dla żony, która pokonuje rocznie ok. 5tys km więc nie potrzebuje gazu. Wolałbym też manualna skrzynie biegów. Szukać egzemplarza z Polski czy sporwadzonego? Przedlifta czy po? 2.0 XT czy 2.5 XT? Jak jeździ 2.0 125km? Czy warto? Z góry dziękuję za pomoc Pozdrawiam Jarek i Natalia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RadziejS Opublikowano 27 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2021 Gdy kupowaliśmy w 2015 naszego (który teraz jest wystawiony do sprzedaży), to moja Żona była zdecydowana w drugiej minucie gdy go zobaczyła fakt, że kolor robi robotę. Teraz niechętnie się z nim będzie rozstawać. Samochód jest mega uniwersalny, prosty, fajnie się wsiada do takiego podwyższonego SUV'a. W XT (jak nasz), trzeba zaakceptować, że sprzęgło chodzi jak w męskim samochodzie - można sobie udo wyćwiczyć, ale to raczej frajda niż mankament. Moja Żona mówi, że to nasz najlepszy samochód jak dotąd. W 2.0XT nie powineneś mieć problemów z uszczelką pod głowicą (w zasadzie przypadłość chyba każdego 2.5XT). Powodzenia w poszukiwaniach! Radek (i Karolina) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diabeł xt Opublikowano 27 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2021 Szukając przede wszystkim zwracaj uwagę na stan blacharki -nadkola tył,kielichy tył ,progi .Ja od 3 lat jeżdżę 2.0 xt w automacie i po ogarnięciu blacharki auto ma u mnie dożywocie. Powodzenia w poszukiwaniach. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kiwi 4ester Opublikowano 27 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2021 7 godzin temu, Benek96 napisał: Jak jeździ 2.0 125km? Czy warto? Jak nie potrzebujesz super hiper przyspieszenia, to 125km dają radę, a do tego masz reduktor naszym jeździmy już ponad 4 lata i... Póki co ma u nas dożywocie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
133699 Opublikowano 28 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2021 Do jeżdżenia po wioskach i mieście wystarczy, w trasie wyprzedzanie trzeba dobrze planować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Benek96 Opublikowano 28 Kwietnia 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2021 A czy znacie Subaru Forester SG rinspeed? Czy warto w to wchodzić, jest obecnie oferta takiego auta na otomoto. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kiwi 4ester Opublikowano 3 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2021 W dniu 28.04.2021 o 03:56, 133699 napisał: Do jeżdżenia po wioskach i mieście wystarczy, w trasie wyprzedzanie trzeba dobrze planować Ja to chyba jednak mam za dobrze, bo na takie rzeczy mam czas chyba robota mnie skrzywiła, bo maks prędkość mam 89, a kwestia wyprzedzania... bezpiecznie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rutra80 Opublikowano 4 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2021 Tak jak koledzy piszą patrz na blacharkę, reszta jest do ogarnięcia. Przedlifty bez turbo mają SOHC czyli nie wydzierasz silnika do regulacji zaworów. 2.0 silnik nie do zdarcia ale to muł - zawalidrogą nie będziesz ale wyprzedzanie trzeba planować. 2.0XT i 2.5 szczególnie DOHC po lifcie już fajniej jeżdżą i też są dość bezproblemowe. 2.5XT to silnik specjalnej troski dla entuzjastów. Petarda ale będziesz miał wydatki. Automaty jeśli zadbane są dość bezawaryjne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Henryk82 Opublikowano 4 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2021 A montaż LPG do 2,5 XT to proszenie się o kłopoty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RadziejS Opublikowano 4 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2021 Przejechałem w 2.5xt na LPG prawie 100kkm i oprócz UPG (co jest raczej standardem w tym silniku) nie miałem żadnych kłopotów a zadowolenie z ekonomicznej, dynamicznej jazdy znakomite 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rutra80 Opublikowano 4 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2021 Dobry gazownik ogarnie (np. Jako tu na forum). Z tym że na LPG trzeba robić rewizję zaworów co 50kkm, i jak wymagają regulacji to wydzieranie silnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
133699 Opublikowano 5 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2021 Regulacje zaworów na LPG zależą od wielu czynników. Po 30-35kkm należy sprawdzić luzy (to nie wymaga wyciągania silnika). Jak trzeba poprawiać, targamy motor bo szkoda zdrowia i regulacja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się