Skocz do zawartości

krótka maglownica do SF-a


dragon666666

Rekomendowane odpowiedzi

S-turbo ma prawie 3,5 obrotu z dużym przełożeniem, każda inna maglownica będzie lepsza (oprócz obk pierwszej generacji, bo ma taką samą), to jedna z największych wad tego auta w serii. W jednym z forków mam włożoną z legacy/imprezy, lock to lock jest niewiele mniej bo 3,2 ale ma mniejsze przełożenie i lepszy skręt, tam gdzie w egzemplarzu z fabrycznym maglem muszę przekładać ręce, to w tym zmienionym ten sam manewr robię bez odrywania rąk.

Ogólnie magiel z GC czy BD powinien być p&p do SF, nowsze mają inny wieloklin ale to też jest do obejścia.

Z kolei bardzo krótki magiel bez zmiany zawieszenia to też nie jest dobry pomysł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 godzin temu, mirasek napisał:

S-turbo ma prawie 3,5 obrotu z dużym przełożeniem, każda inna maglownica będzie lepsza (oprócz obk pierwszej generacji, bo ma taką samą), to jedna z największych wad tego auta w serii. W jednym z forków mam włożoną z legacy/imprezy, lock to lock jest niewiele mniej bo 3,2 ale ma mniejsze przełożenie i lepszy skręt, tam gdzie w egzemplarzu z fabrycznym maglem muszę przekładać ręce, to w tym zmienionym ten sam manewr robię bez odrywania rąk.

Ogólnie magiel z GC czy BD powinien być p&p do SF, nowsze mają inny wieloklin ale to też jest do obejścia.

Z kolei bardzo krótki magiel bez zmiany zawieszenia to też nie jest dobry pomysł.

A co ma "krótszy" magiel do zawieszenia? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, mirasek napisał:

Seryjnie SF jest raczej miękkim i bujającym samochodem, słabo sobie wyobrażam jazdę z maglem 2,6 , chyba że to kwestia przyzwyczajenia? 

W e60 miałem 1.5 obrotu (tak jest seryjnie) i jeździło się świetnie, a to jest komfortowy dupowóz, a nie sportowy, więc raczej zawieszenie nie ma tu nic do rzeczy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

41 minut temu, mly96 napisał:

W e60 miałem 1.5 obrotu (tak jest seryjnie) i jeździło się świetnie, a to jest komfortowy dupowóz, a nie sportowy, więc raczej zawieszenie nie ma tu nic do rzeczy :)

No tak, ale E60 niema magla ze zmienną siłą wspomagania? 


2.6 to by było tak akurat w SF. W Imprezie tak mam i na ulice jest tak akurat. Forkiem to nawet nie szaleje bo by mi rąk zabrakło. Tej zimy to i tak jak się przekładałem to już samą siłą wspomagania i geometrii bo to niema opcji za tym nadążyć :biglol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, 133699 napisał:

No tak, ale E60 niema magla ze zmienną siłą wspomagania? 


2.6 to by było tak akurat w SF. W Imprezie tak mam i na ulice jest tak akurat. Forkiem to nawet nie szaleje bo by mi rąk zabrakło. Tej zimy to i tak jak się przekładałem to już samą siłą wspomagania i geometrii bo to niema opcji za tym nadążyć :biglol:

Active steering podobno zmienia przełożenie, ale szczerze mówiąc nie odczułem tego zbytnio. 2.6 na pewno będzie tańszą opcją i optymalną, magiel 2.2 kosztuje znacznie więcej, może być problem z pompą, do tego kręci się ciężko :) Można jeszcze szukać magla z hawka wrx 2.7 obrotu, powinien być tańszy niż ten z sti. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie z 2.2 jest ten problem, że poza maglem dochodzi zaraz inna pompa wspomagania + chłodniczka wspomy. Dlatego Imprezę pozostawiam RHD. Nawet mi mignął ostatnio magiel ze spec C 2.2 obrotu za 400 czy 500zł :biglol: tak można się bawić

Edytowane przez 133699
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 minuty temu, 133699 napisał:

Właśnie z 2.2 jest ten problem, że poza maglem dochodzi zaraz inna pompa wspomagania + chłodniczka wspomy. Dlatego Imprezę pozostawiam RHD. Nawet mi mignął ostatnio magiel ze spec C 2.2 obrotu za 400 czy 500zł :biglol: tak można się bawić

po przekladce, zewsze to wiecej wciac 500 niz ze zlomu ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 22.04.2021 o 21:25, mirasek napisał:

S-turbo ma prawie 3,5 obrotu z dużym przełożeniem, każda inna maglownica będzie lepsza (oprócz obk pierwszej generacji, bo ma taką samą), to jedna z największych wad tego auta w serii. W jednym z forków mam włożoną z legacy/imprezy, lock to lock jest niewiele mniej bo 3,2 ale ma mniejsze przełożenie i lepszy skręt, tam gdzie w egzemplarzu z fabrycznym maglem muszę przekładać ręce, to w tym zmienionym ten sam manewr robię bez odrywania rąk.

Ogólnie magiel z GC czy BD powinien być p&p do SF, nowsze mają inny wieloklin ale to też jest do obejścia.

Z kolei bardzo krótki magiel bez zmiany zawieszenia to też nie jest dobry pomysł.

hej, Dzieki za odpowiedz. Mam zmodyfikowane, obniżone zawieszenie , przymierzam sie do odnowienia calosci gum w zawieszeniu i od razu pomyślałem o modyfikacji układu kierowniczego. Reasumując idealnym rozwiązaniem P&P powinno byc przeszczepienie magla z imprezy GD. Chyba ze w tej cenie jest cos lepszego ?? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...