dulomir Opublikowano 16 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2021 Jeżdżę SJ XT 2014 i zauważyłem, że mimo że jest twarde i trzęsie tyłek, to jednak dalej dość mocno pochyla się na zakrętach. Gdzieś wyczytałem, że pomaga na to założenie grubszego tylnego stabilizatora (i dodatkowo minimalizuje podsterowność). Czy ktoś z Was robił to w przedliftowym SJ XT? Jakie efekty? Jakieś wady takiej wymiany? Z góry dzięki za opinie i doświadczenia! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 16 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2021 Mogę zaoferować stabilizator od WRX 2015+, który jest kilka mm grubszy od seryjnego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 16 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2021 4 godziny temu, dulomir napisał: Jeżdżę SJ XT 2014 i zauważyłem, że mimo że jest twarde i trzęsie tyłek, to jednak dalej dość mocno pochyla się na zakrętach. Gdzieś wyczytałem, że pomaga na to założenie grubszego tylnego stabilizatora (i dodatkowo minimalizuje podsterowność). Czy ktoś z Was robił to w przedliftowym SJ XT? Jakie efekty? Jakieś wady takiej wymiany? Z góry dzięki za opinie i doświadczenia! Jeśli zjeżdżasz z asfaltu, to właśnie potrzebujesz nieco kompromisu. XT jest twardszy od wersji wolnossącej, ale nadal z jakąś tam możliwością latania po szutrach. Jeśli usztwnisz zawieszenie bardziej, na polnych drogach będzie gorzej. Lepiej wziąć to pod uwagę. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jmiciuk Opublikowano 17 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2021 Potwierdzam co napisane powyżej - jeśli zjeżdżasz czasem z asfaltu to zostaw, fabrycznie to idealny kompromis, delikatnie poprawisz asfalt a znacznie pogorszysz nieasfalt. W moim poprzednim worku na grubszych stabach urwało mi się mocowanie do wahacza mimo iż jazd terenowych nie uprawiałem, ot zwykła jazda po lesie. Niestety coś za coś 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dulomir Opublikowano 19 Kwietnia 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2021 Dzięki za podzielenie się opiniami! Wobec tego chyba póki co zostawię seryjny stabilizator. Chociaż trochę mnie Forek zaskoczył przechyłami, przy tej twardości zawieszenia (i trzęsawką na niewielkich nierównościach) :-) Pozdrawiam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 19 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2021 1 godzinę temu, dulomir napisał: Dzięki za podzielenie się opiniami! Wobec tego chyba póki co zostawię seryjny stabilizator. Chociaż trochę mnie Forek zaskoczył przechyłami, przy tej twardości zawieszenia (i trzęsawką na niewielkich nierównościach) :-) Pozdrawiam! Możesz go usztywnić, nie każdy potrzebuje jeździć po polnych drogach. Wprawdzie odbierze to Foresterowi możliwość latania po dziurach, ale jeśli tego nie potrzebujesz, to działaj. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adek101 Opublikowano 19 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2021 Hej,obejrzyj film z linka. Kierownik wymienił i właściwie efekty widać od 8:25 min Pzdr 1 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się