dulomir Posted April 16, 2021 Share Posted April 16, 2021 Jeżdżę SJ XT 2014 i zauważyłem, że mimo że jest twarde i trzęsie tyłek, to jednak dalej dość mocno pochyla się na zakrętach. Gdzieś wyczytałem, że pomaga na to założenie grubszego tylnego stabilizatora (i dodatkowo minimalizuje podsterowność). Czy ktoś z Was robił to w przedliftowym SJ XT? Jakie efekty? Jakieś wady takiej wymiany? Z góry dzięki za opinie i doświadczenia! Link to comment Share on other sites More sharing options...
eddie_gt4 Posted April 16, 2021 Share Posted April 16, 2021 Mogę zaoferować stabilizator od WRX 2015+, który jest kilka mm grubszy od seryjnego Link to comment Share on other sites More sharing options...
mechanik Posted April 16, 2021 Share Posted April 16, 2021 4 godziny temu, dulomir napisał: Jeżdżę SJ XT 2014 i zauważyłem, że mimo że jest twarde i trzęsie tyłek, to jednak dalej dość mocno pochyla się na zakrętach. Gdzieś wyczytałem, że pomaga na to założenie grubszego tylnego stabilizatora (i dodatkowo minimalizuje podsterowność). Czy ktoś z Was robił to w przedliftowym SJ XT? Jakie efekty? Jakieś wady takiej wymiany? Z góry dzięki za opinie i doświadczenia! Jeśli zjeżdżasz z asfaltu, to właśnie potrzebujesz nieco kompromisu. XT jest twardszy od wersji wolnossącej, ale nadal z jakąś tam możliwością latania po szutrach. Jeśli usztwnisz zawieszenie bardziej, na polnych drogach będzie gorzej. Lepiej wziąć to pod uwagę. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
jmiciuk Posted April 17, 2021 Share Posted April 17, 2021 Potwierdzam co napisane powyżej - jeśli zjeżdżasz czasem z asfaltu to zostaw, fabrycznie to idealny kompromis, delikatnie poprawisz asfalt a znacznie pogorszysz nieasfalt. W moim poprzednim worku na grubszych stabach urwało mi się mocowanie do wahacza mimo iż jazd terenowych nie uprawiałem, ot zwykła jazda po lesie. Niestety coś za coś 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
dulomir Posted April 19, 2021 Author Share Posted April 19, 2021 Dzięki za podzielenie się opiniami! Wobec tego chyba póki co zostawię seryjny stabilizator. Chociaż trochę mnie Forek zaskoczył przechyłami, przy tej twardości zawieszenia (i trzęsawką na niewielkich nierównościach) :-) Pozdrawiam! Link to comment Share on other sites More sharing options...
mechanik Posted April 19, 2021 Share Posted April 19, 2021 1 godzinę temu, dulomir napisał: Dzięki za podzielenie się opiniami! Wobec tego chyba póki co zostawię seryjny stabilizator. Chociaż trochę mnie Forek zaskoczył przechyłami, przy tej twardości zawieszenia (i trzęsawką na niewielkich nierównościach) :-) Pozdrawiam! Możesz go usztywnić, nie każdy potrzebuje jeździć po polnych drogach. Wprawdzie odbierze to Foresterowi możliwość latania po dziurach, ale jeśli tego nie potrzebujesz, to działaj. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
adek101 Posted April 19, 2021 Share Posted April 19, 2021 Hej,obejrzyj film z linka. Kierownik wymienił i właściwie efekty widać od 8:25 min Pzdr 1 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now