Skocz do zawartości

LANOS STI 2012, hatch vs sedan, prosba do warszawy/okolic


M_isza

Rekomendowane odpowiedzi

Ponieważ nikt sie nie odważył zabrać glosu w pytaniu w konca, to drugie pytanie, czy ktos mialby chec i czas, zeby kiedys "pokazac" swojego lanosa w 5d, żeby dotknac w srodku (w rekawiczkach hirurgicznych oczywiscie :) ) boczkow, plastikow i przewiezc mnie ze 100m jako pasazera? W-wa/okolice

trzeba kuc zelazo, jak malzonka nie mowi nie, na przesiadke do sti :)

 

a wszelkie komentarze, od posiadaczy STI w lanosie, jak sie tym jezdzi, mile widziane.

a najwaznejsze, to czy poza UPG, ktore tak czy siak musi byc, jesli jeszcze nie bylo, to czy problem z tlokami/pierscieniami na serii, faktycznie jest, czy to pech/zaniedbania w eksploatacji?

 

W panewki w 2.0 nie wierze, ze to norma, bo jak dbasz tak masz.

 

Uprzedzam komentarze, watki z nielegala o Lanosach wyczytane:)

 

 

czy zawias jest ten sam? czy moze w hatchu zostal bez zmian od 2008? a tylko jak wszedl sedan sie cos zmienilo, ale w sedanie?

Edytowane przez M_isza
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • M_isza zmienił(a) tytuł na LANOS STI 2012, hatch vs sedan, prosba do warszawy/okolic
  • 3 tygodnie później...

Niestety ja też Ci nie pomogę bo jestem z okolic Katowic, ale jeśli masz kasę na STI to spełniaj marzenia. Mogę Ci opisać znaczne różnice ale w wolnossaków. Miałem lanosa hatchbak Gh napęd rewelacyjny przetestowany na torze Kielce warunki zimowe szkoła jazdy subaru. Sylwetka zwarta trzyma się jak przyklejony. Teraz mam sedana następna wersja jest lżejszy ponad 200 kg tył zamiata nie dociska powyżej 200 na /h musiałem dołożyć spoiler teraz jest ok. Jakość plastików może być różna wersja USA gorsza, ale wersje eu powinno być to samo. WRX ma inny zawias niż STI (twardy). Najlepiej jak byś pojezdził poszukaj w komisie i zrób jazdę próbną. Sylwetka to rzecz gustu kupuj to co Ci się podoba. Tylko dokładnie oglądaj żeby bez rdzy się trafił. Pozdrawiam Waldek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem, że zwlekałem. Mam wymarzonego STI. SMS i zaczynamy. Pomożesz mi wywalić koła z samochodu, a pokażę Ci jak to jeździ. 602210537.

Ale nie sprzedaję !!!

Edytowane przez mz56
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdybyś chciał obejrzeć sedana, to nie ma problemu. Oczywiście wszystko rzecz gustu, ale moim zdaniem ta buda jest ładniejsza i praktyczniejsza niż w hatchbacku :). Materiały w środku i wykończenie niczym się nie różni w tych wersjach. Jedyne co zauważyłem, to że w modelach posiadających fotele recaro w sedanie, te elementy są inaczej uszyte - trochę inna skóra, alcantara i czerwona nitka, bo we wcześniejszym hatchu była biała. 

 

W dniu 1.05.2021 o 18:43, fphwaldi napisał:

Teraz mam sedana następna wersja jest lżejszy ponad 200 kg

Pomiędzy jakimi modelami STI jest różnica 200kg? :o

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 7.04.2021 o 11:10, M_isza napisał:

a wszelkie komentarze, od posiadaczy STI w lanosie, jak sie tym jezdzi, mile widziane.

Ja bym zwrócił uwagę na dwie nieoczywiste rzeczy, które występują głównie (ale nie tylko) we wczesnych rocznikach.

Pękająca ściana grodziowa (sprawdź sobie "cracked spot welds sti"), która daje taki klikający dźwięk przy wciskaniu sprzęgła lub hamulca. Są patenty jak to naprawić tanim sposobem, ale jest to dość upierdliwe. Dodatkowo pękające pedały ("cracked pedal assembly"), objawia się to piszczeniem przy wciskaniu sprzęgła - trzeba wymienić oba pedały sprzęgła i hamulca.

 

Amorki wytrzymują duże przebiegi, ale jak już padną to dostęp do zamienników jest skromny, a seryjne są dość drogie.

 

Jeździ się tym super, bardzo uniwersalny i komfortowy wóz, do któego polecam tylko wrzucić przekładnię z 15+ STI i cieszyć się jazdą. Poza silnikiem (ewidentne zaniedbanie poprzedniego właściciela) jakiś wielkich problemów z tym samochodem nie kojarzę.

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 minut temu, MDsuperstar napisał:

STI 2008 - 3395 lbs

STI 2012 hatch - 3373 lbs

STI 2012 sedan - 3384 lbs

Więc nie wiem :)

Stąd też zadałem pytanie, bo nawet porównując GC z GR nie uzyskamy różnicy 200kg :).

 

20 minut temu, MDsuperstar napisał:

Jeździ się tym super, bardzo uniwersalny i komfortowy wóz, do któego polecam tylko wrzucić przekładnię z 15+ STI i cieszyć się jazdą. 

Fakt, to jest upierdliwe, że w służbowym kombi mam większe przełożenie jak w STI...:angry:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, M_isza napisał:

dzieki panowie, ale temat odsuwam na blizej nieokreslona przyszlosc. 

 

Jakby temat wrócił to chętnie pomogę w organoleptycznym zapoznaniu sie z hatch STI:)

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...