M_isza Posted April 7, 2021 Share Posted April 7, 2021 hello, czy tylny dyfer moze w luku na odpuszczonym gazie sie blokowac? oczywiscie, gdy cos mu zaczyna dolegac? nie wiem, czy to dyfer, czy geometria sie przestawila, kilka razy zauwazylem, ze tyl w takich warunkach chce uciekac... Link to comment Share on other sites More sharing options...
SubaruLPG Posted April 7, 2021 Share Posted April 7, 2021 Dyfer działa cały czas. Gdy będzie duża różnica potencjałów na kołach to LSD zadziała nie zależnie czy będzie wbity bieg czy wciśnięte sprzęgło. Sprawdź najpierw tuleje metalowo-gumowe, czy śruby od regulacji się nie ruszają oraz czy wahacz nie jest któryś skrzywiony. Nie wiem jak w imprezie ale w Legacy IV najczęściej padają tuleje wahacza poprzecznego oraz tuleja górnego wahacza od strony wózka (co nie zawsze udaje się wychwycić) Możesz mieć problem z tylnymi amortyzatorami, bywa że amortyzatory uszkodzone po dłuższym przejeździe uzyskują jakąś siłę tłumienia Link to comment Share on other sites More sharing options...
M_isza Posted April 7, 2021 Author Share Posted April 7, 2021 wszystkie tuleje są swieze, nie mialem tez o co wahacza wykrzywic. amorki sprawne i suche. Link to comment Share on other sites More sharing options...
skwaro Posted April 7, 2021 Share Posted April 7, 2021 Mnie tam uczyli że w zakręcie się gazu nie odpuszcza bo tył wtedy ucieka, ale ja to się nie znam... 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
M_isza Posted April 7, 2021 Author Share Posted April 7, 2021 bardzo dobrze Cie nauczyli, ale to nie tor tylko cywilna jazda po miescie. i czasem trzeba zwolnic przed kims nawet jak to 40km/h sie jedzie... Link to comment Share on other sites More sharing options...
skwaro Posted April 7, 2021 Share Posted April 7, 2021 To jak nie była wypadkowa prędkości to w pierwszej kolejności sprawdź ciśnienia, potem geometrię. Płytki 2-way raczej się nie spodziewam w dyfrze żeby się blokował przy odpuszczaniu Link to comment Share on other sites More sharing options...
M_isza Posted April 7, 2021 Author Share Posted April 7, 2021 jak napisalem LSD seryjne:) Czy ktoś ostatnio byl u Sylwka, nie mogę się dodzwonić a i ostatnio na budynku Dobruckiego szyldu nie ma od dluzszego czasu, telefonu ogolnego tez nikt nie odbiera... Link to comment Share on other sites More sharing options...
M_isza Posted April 7, 2021 Author Share Posted April 7, 2021 dobra, Sylwek ogarniety Link to comment Share on other sites More sharing options...
skwaro Posted April 7, 2021 Share Posted April 7, 2021 1 minutę temu, M_isza napisał: dobra, Sylwek ogarniety Zmieniło się coś? Dzwoniłeś na ten numer 508...? Link to comment Share on other sites More sharing options...
M_isza Posted April 7, 2021 Author Share Posted April 7, 2021 nie znam 508..., do Sylwka mam 607... Link to comment Share on other sites More sharing options...
skwaro Posted April 7, 2021 Share Posted April 7, 2021 Godzinę temu, skwaro napisał: Zmieniło się coś? Dzwoniłeś na ten numer 508...? 508 jest do serwisu, bezpośrednio do niego nie mam numeru. Dalej robi tam gdzie robił, nic się nie zmieniło? Bo niedługo muszę się wybrać do niego. Link to comment Share on other sites More sharing options...
M_isza Posted April 7, 2021 Author Share Posted April 7, 2021 na stronie do serwisu chyba 501 byl. nic sie nie zmienilo, dziala u DObruckiego, tylko za duza reklame mieli i miasto kazalo zdjac :/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
respect Posted April 9, 2021 Share Posted April 9, 2021 W dniu 7.04.2021 o 08:34, M_isza napisał: czy tylny dyfer moze w luku na odpuszczonym gazie sie blokowac? oczywiscie, gdy cos mu zaczyna dolegac? nie wiem, czy to dyfer, czy geometria sie przestawila, kilka razy zauwazylem, ze tyl w takich warunkach chce uciekac Jeśli to jest na asfalcie to musiałby się blokować konkretnie. Od ujęcia gazu nie spina ,tylko od różnicy prędkości kół tylnych, albo centralny od różnicy prędkości tylnej i przedniej osi. Raczej ciśnienie , zbieżność z tyłu lub luzy w zawieszeniu /mocowaniach. Link to comment Share on other sites More sharing options...
M_isza Posted April 14, 2021 Author Share Posted April 14, 2021 winowajca się znalazł, wkręcik 3x15... powietrze schodziło, to i woziło tyłem, bo jak to z wkrętami powietrze schodziło delikatnie w czasie. Geometria sprawdzona/poprawiona dziś u Sylwka, bo ostatnio robiona po wymianie wszystkich tulei na n-grupowe sti, gdy jeszcze były dostępne. Robal ciągle prosty i prędki po nowej mapie 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now