Jump to content

tylny dyfer z LSD


Recommended Posts

hello,

czy tylny dyfer moze w luku na odpuszczonym gazie sie blokowac? oczywiscie, gdy cos mu zaczyna dolegac? nie wiem, czy to dyfer, czy geometria sie przestawila, kilka razy zauwazylem, ze tyl w takich warunkach chce uciekac... 

Link to post
Share on other sites

Dyfer działa cały czas.

Gdy będzie duża różnica potencjałów na kołach to LSD zadziała nie zależnie czy będzie wbity bieg czy wciśnięte sprzęgło.

Sprawdź najpierw tuleje metalowo-gumowe, czy śruby od regulacji się nie ruszają oraz czy wahacz nie jest któryś skrzywiony.

Nie wiem jak w imprezie ale w Legacy IV najczęściej padają tuleje wahacza poprzecznego oraz tuleja górnego wahacza od strony wózka (co nie zawsze udaje się wychwycić)

Możesz mieć problem z tylnymi amortyzatorami, bywa że amortyzatory uszkodzone po dłuższym przejeździe uzyskują jakąś siłę tłumienia 

Link to post
Share on other sites

wszystkie tuleje są swieze, nie mialem tez o co wahacza wykrzywic. amorki sprawne i suche.

 

Link to post
Share on other sites

Mnie tam uczyli że w zakręcie się gazu nie odpuszcza bo tył wtedy ucieka, ale ja to się nie znam...

Link to post
Share on other sites

bardzo dobrze Cie nauczyli, ale to nie tor tylko cywilna jazda po miescie. i czasem trzeba zwolnic przed kims nawet jak to 40km/h sie jedzie...

Link to post
Share on other sites

To jak nie była wypadkowa prędkości to w pierwszej kolejności sprawdź ciśnienia, potem geometrię. Płytki 2-way raczej się nie spodziewam w dyfrze żeby się blokował przy odpuszczaniu :)

Link to post
Share on other sites

jak napisalem LSD seryjne:) 

 

Czy ktoś ostatnio byl u Sylwka, nie mogę się dodzwonić a i ostatnio na budynku Dobruckiego szyldu nie ma od dluzszego czasu, telefonu ogolnego tez nikt nie odbiera...

 

Link to post
Share on other sites
1 minutę temu, M_isza napisał:

dobra, Sylwek ogarniety :)

Zmieniło się coś? Dzwoniłeś na ten numer 508...?

Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, skwaro napisał:

Zmieniło się coś? Dzwoniłeś na ten numer 508...?

508 jest do serwisu, bezpośrednio do niego nie mam numeru. Dalej robi tam gdzie robił, nic się nie zmieniło? Bo niedługo muszę się wybrać do niego.

Link to post
Share on other sites

na stronie do serwisu chyba 501 byl. nic sie nie zmienilo, dziala u DObruckiego, tylko za duza reklame mieli i miasto kazalo zdjac :/

Link to post
Share on other sites
W dniu 7.04.2021 o 08:34, M_isza napisał:

czy tylny dyfer moze w luku na odpuszczonym gazie sie blokowac? oczywiscie, gdy cos mu zaczyna dolegac? nie wiem, czy to dyfer, czy geometria sie przestawila, kilka razy zauwazylem, ze tyl w takich warunkach chce uciekac

Jeśli to jest na asfalcie to musiałby się blokować konkretnie. Od ujęcia gazu nie spina ,tylko od różnicy prędkości kół tylnych, albo centralny od różnicy prędkości tylnej i przedniej osi. Raczej ciśnienie , zbieżność z tyłu lub luzy w zawieszeniu /mocowaniach.

Link to post
Share on other sites

winowajca się znalazł, wkręcik 3x15... powietrze schodziło, to i woziło tyłem, bo jak to z wkrętami powietrze schodziło delikatnie w czasie. Geometria sprawdzona/poprawiona dziś u Sylwka, bo ostatnio robiona po wymianie wszystkich tulei na n-grupowe sti, gdy jeszcze były dostępne. Robal ciągle prosty i prędki po nowej mapie :)

IMG_3409.jpg

  • Like 1
Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...