Skocz do zawartości

tylny dyfer z LSD


M_isza

Rekomendowane odpowiedzi

hello,

czy tylny dyfer moze w luku na odpuszczonym gazie sie blokowac? oczywiscie, gdy cos mu zaczyna dolegac? nie wiem, czy to dyfer, czy geometria sie przestawila, kilka razy zauwazylem, ze tyl w takich warunkach chce uciekac... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dyfer działa cały czas.

Gdy będzie duża różnica potencjałów na kołach to LSD zadziała nie zależnie czy będzie wbity bieg czy wciśnięte sprzęgło.

Sprawdź najpierw tuleje metalowo-gumowe, czy śruby od regulacji się nie ruszają oraz czy wahacz nie jest któryś skrzywiony.

Nie wiem jak w imprezie ale w Legacy IV najczęściej padają tuleje wahacza poprzecznego oraz tuleja górnego wahacza od strony wózka (co nie zawsze udaje się wychwycić)

Możesz mieć problem z tylnymi amortyzatorami, bywa że amortyzatory uszkodzone po dłuższym przejeździe uzyskują jakąś siłę tłumienia 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jak nie była wypadkowa prędkości to w pierwszej kolejności sprawdź ciśnienia, potem geometrię. Płytki 2-way raczej się nie spodziewam w dyfrze żeby się blokował przy odpuszczaniu :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak napisalem LSD seryjne:) 

 

Czy ktoś ostatnio byl u Sylwka, nie mogę się dodzwonić a i ostatnio na budynku Dobruckiego szyldu nie ma od dluzszego czasu, telefonu ogolnego tez nikt nie odbiera...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, skwaro napisał:

Zmieniło się coś? Dzwoniłeś na ten numer 508...?

508 jest do serwisu, bezpośrednio do niego nie mam numeru. Dalej robi tam gdzie robił, nic się nie zmieniło? Bo niedługo muszę się wybrać do niego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 7.04.2021 o 08:34, M_isza napisał:

czy tylny dyfer moze w luku na odpuszczonym gazie sie blokowac? oczywiscie, gdy cos mu zaczyna dolegac? nie wiem, czy to dyfer, czy geometria sie przestawila, kilka razy zauwazylem, ze tyl w takich warunkach chce uciekac

Jeśli to jest na asfalcie to musiałby się blokować konkretnie. Od ujęcia gazu nie spina ,tylko od różnicy prędkości kół tylnych, albo centralny od różnicy prędkości tylnej i przedniej osi. Raczej ciśnienie , zbieżność z tyłu lub luzy w zawieszeniu /mocowaniach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

winowajca się znalazł, wkręcik 3x15... powietrze schodziło, to i woziło tyłem, bo jak to z wkrętami powietrze schodziło delikatnie w czasie. Geometria sprawdzona/poprawiona dziś u Sylwka, bo ostatnio robiona po wymianie wszystkich tulei na n-grupowe sti, gdy jeszcze były dostępne. Robal ciągle prosty i prędki po nowej mapie :)

IMG_3409.jpg

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...