Skocz do zawartości

Koszt wymiany hamulców - Forester SJ XT 2014


Cyclopunx

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich,

jestem nowy w temacie Subaru i na forum również. Kupiłem Forestera XT z 2014 roku. Po przeglądzie zdiagnozowano tarcze i klocki na wykończeniu i za komplet przód i tył zapowiedziano koszt w okolicach 4000 zł. Czy to nie aby nieco dużo? 

 

Jakie polecacie tarcze i klocki żeby było dobrze i niekoniecznie najdrożej na rynku?

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrób zdjęcie zacisków przez otwór w feldze. Być może poprzedni właściciel założył jakieś zmodyfikowane hamulce i stąd taka cena.

Jeśli hamulce są standardowe - fabryczne, to koszt jaki Ci podano jest kosmiczny.

Kto Ci to tak wycenił?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To są standardowe hamulce.

 

11 minut temu, Cyclopunx napisał:

Wycena z ASO

 

Albo komuś się coś pomyliło w ASO, albo w ostatnim roku Subaru przeniosło się pod względem cen do grona marek premium.

 

Poproś o ofertę pisemną z rozpisaniem na poszczególne części i robociznę - będziesz miał jasność.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cena jest absolutnie normalna jak na OEM. Tyle to teraz kosztuje.

Wymieniałem w XT18 rok temu tarcze i klocki przód i same materiały 1600(lub ciut więcej) na przód+robota ale mam rabat stałego klienta:)

Łączniki stabilizatora przód to koszt 700 z hakiem za 2 sztuki + wymiana robi się 800 z hakiem.

Tuleja wahacza przód to ok 300 pln sztuka.

Za wymianę oleju w CVT moje ASO chcę 2100 brutto.

Ceny części i serwisu idą w górę i trzeba się z tym oswoić.

 

 

 

 

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

45 minut temu, Cyclopunx napisał:

A konkretniej czego?

Ja zmieniłem przód na DBA T2 + Hawk HPS i skończyło się wymienianie klocków co max 40 tysięcy i tarczy co 60+. Na tym zestawie mam najechane z 60+ tysięcy i jeszcze klocków nie zmieniałem. Tył pozostawiłem seria.

Odnośnik do komentarza