Valdes73 Opublikowano 31 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2021 Witam, Auto jest po regeneracji przekładni kierowniczej, dalem zrobic kompleksowo czyli demontaż, regeneracja i montaż. Teraz pytanie. Przed oddaniem do warsztatu sprawnie działał mechanizm wspomagania ruszania pod górę, teraz, po odbiorze z warsztatu działa w drugą stronę, czyli przy ruszaniu pod górę tyłem, czyli na wstecznym biegu. Co tam mogło pójść nie tak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jurando Opublikowano 31 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2021 17 minut temu, Valdes73 napisał: Witam, Auto jest po regeneracji przekładni kierowniczej, dalem zrobic kompleksowo czyli demontaż, regeneracja i montaż. Teraz pytanie. Przed oddaniem do warsztatu sprawnie działał mechanizm wspomagania ruszania pod górę, teraz, po odbiorze z warsztatu działa w drugą stronę, czyli przy ruszaniu pod górę tyłem, czyli na wstecznym biegu. Co tam mogło pójść nie tak? Może moduł Hill Holder się zawiesił i pomoże reset z aku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Valdes73 Opublikowano 31 Marca 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2021 (edytowane) 40 minut temu, Jurando napisał: Może moduł Hill Holder się zawiesił i pomoże reset z aku. Zrobiłem reset, za godzinkę sprawdzę, bo póki co nie mam pod ręką żadnej górki A nie ma tam takiej możliwości, że przy montażu coś odwrotnie założyli? Z tego co pamiętam zanim oddałem Hill hold nie działał przy podjeżdżaniu na wzniesienie tyłem, przodem owszem i dlatego to od razu zauważyłem Edytowane 31 Marca 2021 przez Valdes73 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jurando Opublikowano 31 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2021 To ciekawe. Wiem tylko tyle że w Forkach SH jest moduł G-sensor który wykrywa pochylenia i komunikuje się z modułem kontroli trakcji VDCs. A ten hamuje Forka chyba przez hydraulikę. Kontrola VDCs podobnie dohamowuje koła przy poślizgach. Może po prostu moduł jest uszkodzony albo źle przymocowany. Moduł powinien być pod środkową konsolą obok ręcznego i dźwigni zmiany biegów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jurando Opublikowano 31 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2021 (edytowane) Jest jeszcze czujnik kąta skrętu (steering angle sensor) Który też współpracuje z systemem VDCs. Może jest źle założony przy ingerencji w układ kierowniczy. Tak czy inaczej hill Holder powinien działać w obie strony. Edytowane 31 Marca 2021 przez Jurando 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Valdes73 Opublikowano 31 Marca 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2021 (edytowane) Reset z aku nie pomógł, bede musial im auto przy okazji zawieźć zeby zobaczyli co tam mogli nie tak podłączyć przy składaniu. Przez telefon nie mieli zielonego pojęcia o czym mówię Podsunę im Twoje sugestie Jurando, dzięki. Edytowane 31 Marca 2021 przez Valdes73 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się