yaro2003 Opublikowano 2 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2021 A ja uważam, że nie ma nic prostszego niż wsadzenie bezpiecznika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ozarek Opublikowano 9 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2021 W dniu 1.04.2021 o 23:59, ewemarkam napisał: Tak nawiasem pisząc, diagnosta może sprawdzić pojedyncze koło. I zawsze o to prosze przy przeglądzie. nie wszędzie, stacja musi mieć moduł do badania 4x4. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
respect Opublikowano 9 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2021 2 godziny temu, ozarek napisał: W dniu 1.04.2021 o 23:59, ewemarkam napisał: Tak nawiasem pisząc, diagnosta może sprawdzić pojedyncze koło. I zawsze o to prosze przy przeglądzie. nie wszędzie, stacja musi mieć moduł do badania 4x4. Najlepiej gdy stacja ma lużne rolki pod niebadaną oś i kręci całą badaną osią-, ale to rzadkość. Jesli przedni i tylny dyfer jest luźny to najlepiej kręcić kołami jednej osi w różne strony . Jeśli nie to jednym kołem. Ale wisko nie padnie przy normalnej nawet próbie-chyba ,że i tak kończy żywot. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 9 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2021 Szczerze to od lat jeżdżę na jedną i tą samą stacje i byłem przekonany że to norma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się