Mateusz Wiktor Opublikowano 27 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2021 Dzień dobry. Zastanawiam się nad zmianą kolektora wydechowego na różnoodległościowy ale wstrzymują mnie 2 katalizatory. Zastanawiam się czy ktoś zmieniał kolektor ale zostawił oba katalizatory. Dodatkowo zauważyłem że od kolektora do tłumika sportowego są 3 puszki. 2 katalizatory oraz ostatnia najmniejsza. Co to jest :)? Dodam że marzy mi na wmiarę cichym bulgoczącym wydechu. (Ma być wmiare spokojnie w środku na autostradzie) przeglądając wszystkie posty znalazłem tylko i wyłącznie informacje o zostawieniu 2 katalizatora. A jak już 2ycinac katy to ile są warte ? legacy 4 2006 ej20f Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NightRunner Opublikowano 27 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2021 Tuning i ekologia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan Dziedzic Opublikowano 27 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2021 12 godzin temu, Mateusz Wiktor napisał: oraz ostatnia najmniejsza. Co to jest :)? To tłumik rozprężny spalin. Wstaw kolektor różnoodległ. zostaw katy i będzie cichy bulgot i z ekologią na "tak”. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz Wiktor Opublikowano 27 Marca 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2021 4 godziny temu, Sin napisał: Tuning i ekologia To nie tuning tylko poprawienie fabryki Godzinę temu, Pan Dziedzic napisał: Wstaw kolektor różnoodległ. zostaw katy i będzie cichy bulgot i z ekologią na "tak”. Tylko że tutaj 1 kat jest zintegrowany z kolektorem. I się zastanawiam czy ktoś to już robił Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan Dziedzic Opublikowano 27 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2021 Wkomponuj kat w nowy kolektor. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz Wiktor Opublikowano 27 Marca 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2021 Dodatkowo myślę o zmianie tłumików końcowych na butrzetowe mugeny. Tylko że średnica rury tłumik wynosi 57mm a średnica rury oryginalnego wydechu wynosi 43mm. Teraz nie mogę znaleść do tego redukcji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
K23 Opublikowano 31 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2021 Końcowy musisz zmienić żeby był bulgot. W III 2.5 na samym kolektorze + seria wydech i kat było słychać ledwo ledwo. Z końcowym z Ostrowa już słychać fajnie, w trasie jest kulturka i zostały katy na miejscu. W środowisku Hond już lekko się gardzi wiadrami za 150 typu chiński Mugen, WM Sport itp... Kupiłem Subaru i czytam znów o Mugenach. :D Gdzie mam uciec??? :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dzixd Opublikowano 1 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2021 W dniu 27.03.2021 o 16:56, Mateusz Wiktor napisał: Dodatkowo myślę o zmianie tłumików końcowych na butrzetowe mugeny. Tylko że średnica rury tłumik wynosi 57mm a średnica rury oryginalnego wydechu wynosi 43mm. Teraz nie mogę znaleść do tego redukcji. Jeżeli jeździsz dużo, to szybko zmienisz na coś bardziej cywilizowanego. Kumaty spawacz od wydechu zrobi ci redukcję sam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lapcok2k16 Opublikowano 1 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2021 W dniu 27.03.2021 o 01:36, Mateusz Wiktor napisał: Dzień dobry. Zastanawiam się nad zmianą kolektora wydechowego na różnoodległościowy ale wstrzymują mnie 2 katalizatory. Zastanawiam się czy ktoś zmieniał kolektor ale zostawił oba katalizatory. Dodatkowo zauważyłem że od kolektora do tłumika sportowego są 3 puszki. 2 katalizatory oraz ostatnia najmniejsza. Co to jest :)? Dodam że marzy mi na wmiarę cichym bulgoczącym wydechu. (Ma być wmiare spokojnie w środku na autostradzie) przeglądając wszystkie posty znalazłem tylko i wyłącznie informacje o zostawieniu 2 katalizatora. A jak już 2ycinac katy to ile są warte ? legacy 4 2006 ej20f Ja u siebie najzwyczajniej wyciąłem tłumik końcowy przedłużyłem wydech o wyciętą część i założyłem ładną końcówkę i bulgocze aż miło :)) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz Wiktor Opublikowano 1 Kwietnia 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2021 14 godzin temu, Dzixd napisał: Jeżeli jeździsz dużo, to szybko zmienisz na coś bardziej cywilizowanego. Kumaty spawacz od wydechu zrobi ci redukcję sam. Na coś bardziej cywilizowanego czyli ¯\_(ツ)_/¯ Oczywiście tłumik środkowy zostaje tam gdzie jest jego miejsce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz Wiktor Opublikowano 1 Kwietnia 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2021 W dniu 31.03.2021 o 12:38, K23 napisał: W środowisku Hond już lekko się gardzi wiadrami za 150 typu chiński Mugen, WM Sport itp... Kupiłem Subaru i czytam znów o Mugenach. Gdzie mam uciec??? Kto pyta nie błądzi Hondy nie miałem. Tego tłumika na oczy nie widziałem. Jedynie na grupe FB Subaru polecali ten tłumik więc ja nie wiem w którą stronę iść Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danko Opublikowano 2 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2021 W DOHC robiąc bulgot jestem niemal pewien, że trzeba jeden kat wywalić. Pewnie @Andrzej Szczepanekwięcej powie w tym temacie. Co do końcowych - nie radziłbym budżetówek przy większych przebiegach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MacGregor Opublikowano 2 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2021 W DOHC, można spokojnie zrobić kolektor bulgot zostawiając w fabrycznych miejscach obydwa katalizatory. Nie jest to jakiś wielki problem. W nowym kolektorze bulgoczącym, zostaje oryginalny katalizator. i sondy również. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz Wiktor Opublikowano 3 Kwietnia 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2021 3 godziny temu, MacGregor napisał: W DOHC, można spokojnie zrobić kolektor bulgot zostawiając w fabrycznych miejscach obydwa katalizatory. Nie jest to jakiś wielki problem. W nowym kolektorze bulgoczącym, zostaje oryginalny katalizator. i sondy również. Masz może jakieś zdjęcia poglądowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dzixd Opublikowano 3 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2021 W dniu 2.04.2021 o 00:14, Mateusz Wiktor napisał: Na coś bardziej cywilizowanego czyli ¯\_(ツ)_/¯ Oczywiście tłumik środkowy zostaje tam gdzie jest jego miejsce Nie taką puszkę taniutką, bo strasznie to drze jape. Miałem kolektor bulgot i końcówkę wm sporta a resztą wydechu oem i na dłuższą metę nieprzyjemne to. Jak jeździsz raz, dwa razy w tygodniu spoko. Ale codziennie to szkoda słuchu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz Wiktor Opublikowano 3 Kwietnia 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2021 7 godzin temu, Dzixd napisał: Nie taką puszkę taniutką, bo strasznie to drze jape. Miałem kolektor bulgot i końcówkę wm sporta a resztą wydechu oem i na dłuższą metę nieprzyjemne to. Jak jeździsz raz, dwa razy w tygodniu spoko. Ale codziennie to szkoda słuchu. A więc co możecie polecić do 500zł za 2 sztuki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dzixd Opublikowano 4 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2021 A więc co możecie polecić do 500zł za 2 sztuki?Jakaś markowe używki czasem się trafią. Ale to raczej w okolicach 700 albo 1000.Wysłane z mojego mądrzejszego telefonu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się