Mateusz Wiktor Posted March 27, 2021 Share Posted March 27, 2021 Dzień dobry. Zastanawiam się nad zmianą kolektora wydechowego na różnoodległościowy ale wstrzymują mnie 2 katalizatory. Zastanawiam się czy ktoś zmieniał kolektor ale zostawił oba katalizatory. Dodatkowo zauważyłem że od kolektora do tłumika sportowego są 3 puszki. 2 katalizatory oraz ostatnia najmniejsza. Co to jest :)? Dodam że marzy mi na wmiarę cichym bulgoczącym wydechu. (Ma być wmiare spokojnie w środku na autostradzie) przeglądając wszystkie posty znalazłem tylko i wyłącznie informacje o zostawieniu 2 katalizatora. A jak już 2ycinac katy to ile są warte ? legacy 4 2006 ej20f Link to comment Share on other sites More sharing options...
NightRunner Posted March 27, 2021 Share Posted March 27, 2021 Tuning i ekologia Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pan Dziedzic Posted March 27, 2021 Share Posted March 27, 2021 12 godzin temu, Mateusz Wiktor napisał: oraz ostatnia najmniejsza. Co to jest :)? To tłumik rozprężny spalin. Wstaw kolektor różnoodległ. zostaw katy i będzie cichy bulgot i z ekologią na "tak”. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mateusz Wiktor Posted March 27, 2021 Author Share Posted March 27, 2021 4 godziny temu, Sin napisał: Tuning i ekologia To nie tuning tylko poprawienie fabryki Godzinę temu, Pan Dziedzic napisał: Wstaw kolektor różnoodległ. zostaw katy i będzie cichy bulgot i z ekologią na "tak”. Tylko że tutaj 1 kat jest zintegrowany z kolektorem. I się zastanawiam czy ktoś to już robił Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pan Dziedzic Posted March 27, 2021 Share Posted March 27, 2021 Wkomponuj kat w nowy kolektor. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mateusz Wiktor Posted March 27, 2021 Author Share Posted March 27, 2021 Dodatkowo myślę o zmianie tłumików końcowych na butrzetowe mugeny. Tylko że średnica rury tłumik wynosi 57mm a średnica rury oryginalnego wydechu wynosi 43mm. Teraz nie mogę znaleść do tego redukcji. Link to comment Share on other sites More sharing options...
K23 Posted March 31, 2021 Share Posted March 31, 2021 Końcowy musisz zmienić żeby był bulgot. W III 2.5 na samym kolektorze + seria wydech i kat było słychać ledwo ledwo. Z końcowym z Ostrowa już słychać fajnie, w trasie jest kulturka i zostały katy na miejscu. W środowisku Hond już lekko się gardzi wiadrami za 150 typu chiński Mugen, WM Sport itp... Kupiłem Subaru i czytam znów o Mugenach. :D Gdzie mam uciec??? :D Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dzixd Posted April 1, 2021 Share Posted April 1, 2021 W dniu 27.03.2021 o 16:56, Mateusz Wiktor napisał: Dodatkowo myślę o zmianie tłumików końcowych na butrzetowe mugeny. Tylko że średnica rury tłumik wynosi 57mm a średnica rury oryginalnego wydechu wynosi 43mm. Teraz nie mogę znaleść do tego redukcji. Jeżeli jeździsz dużo, to szybko zmienisz na coś bardziej cywilizowanego. Kumaty spawacz od wydechu zrobi ci redukcję sam. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lapcok2k16 Posted April 1, 2021 Share Posted April 1, 2021 W dniu 27.03.2021 o 01:36, Mateusz Wiktor napisał: Dzień dobry. Zastanawiam się nad zmianą kolektora wydechowego na różnoodległościowy ale wstrzymują mnie 2 katalizatory. Zastanawiam się czy ktoś zmieniał kolektor ale zostawił oba katalizatory. Dodatkowo zauważyłem że od kolektora do tłumika sportowego są 3 puszki. 2 katalizatory oraz ostatnia najmniejsza. Co to jest :)? Dodam że marzy mi na wmiarę cichym bulgoczącym wydechu. (Ma być wmiare spokojnie w środku na autostradzie) przeglądając wszystkie posty znalazłem tylko i wyłącznie informacje o zostawieniu 2 katalizatora. A jak już 2ycinac katy to ile są warte ? legacy 4 2006 ej20f Ja u siebie najzwyczajniej wyciąłem tłumik końcowy przedłużyłem wydech o wyciętą część i założyłem ładną końcówkę i bulgocze aż miło :)) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mateusz Wiktor Posted April 1, 2021 Author Share Posted April 1, 2021 14 godzin temu, Dzixd napisał: Jeżeli jeździsz dużo, to szybko zmienisz na coś bardziej cywilizowanego. Kumaty spawacz od wydechu zrobi ci redukcję sam. Na coś bardziej cywilizowanego czyli ¯\_(ツ)_/¯ Oczywiście tłumik środkowy zostaje tam gdzie jest jego miejsce Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mateusz Wiktor Posted April 1, 2021 Author Share Posted April 1, 2021 W dniu 31.03.2021 o 12:38, K23 napisał: W środowisku Hond już lekko się gardzi wiadrami za 150 typu chiński Mugen, WM Sport itp... Kupiłem Subaru i czytam znów o Mugenach. Gdzie mam uciec??? Kto pyta nie błądzi Hondy nie miałem. Tego tłumika na oczy nie widziałem. Jedynie na grupe FB Subaru polecali ten tłumik więc ja nie wiem w którą stronę iść Link to comment Share on other sites More sharing options...
Danko Posted April 2, 2021 Share Posted April 2, 2021 W DOHC robiąc bulgot jestem niemal pewien, że trzeba jeden kat wywalić. Pewnie @Andrzej Szczepanekwięcej powie w tym temacie. Co do końcowych - nie radziłbym budżetówek przy większych przebiegach Link to comment Share on other sites More sharing options...
MacGregor Posted April 2, 2021 Share Posted April 2, 2021 W DOHC, można spokojnie zrobić kolektor bulgot zostawiając w fabrycznych miejscach obydwa katalizatory. Nie jest to jakiś wielki problem. W nowym kolektorze bulgoczącym, zostaje oryginalny katalizator. i sondy również. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mateusz Wiktor Posted April 3, 2021 Author Share Posted April 3, 2021 3 godziny temu, MacGregor napisał: W DOHC, można spokojnie zrobić kolektor bulgot zostawiając w fabrycznych miejscach obydwa katalizatory. Nie jest to jakiś wielki problem. W nowym kolektorze bulgoczącym, zostaje oryginalny katalizator. i sondy również. Masz może jakieś zdjęcia poglądowe Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dzixd Posted April 3, 2021 Share Posted April 3, 2021 W dniu 2.04.2021 o 00:14, Mateusz Wiktor napisał: Na coś bardziej cywilizowanego czyli ¯\_(ツ)_/¯ Oczywiście tłumik środkowy zostaje tam gdzie jest jego miejsce Nie taką puszkę taniutką, bo strasznie to drze jape. Miałem kolektor bulgot i końcówkę wm sporta a resztą wydechu oem i na dłuższą metę nieprzyjemne to. Jak jeździsz raz, dwa razy w tygodniu spoko. Ale codziennie to szkoda słuchu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mateusz Wiktor Posted April 3, 2021 Author Share Posted April 3, 2021 7 godzin temu, Dzixd napisał: Nie taką puszkę taniutką, bo strasznie to drze jape. Miałem kolektor bulgot i końcówkę wm sporta a resztą wydechu oem i na dłuższą metę nieprzyjemne to. Jak jeździsz raz, dwa razy w tygodniu spoko. Ale codziennie to szkoda słuchu. A więc co możecie polecić do 500zł za 2 sztuki? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dzixd Posted April 4, 2021 Share Posted April 4, 2021 A więc co możecie polecić do 500zł za 2 sztuki?Jakaś markowe używki czasem się trafią. Ale to raczej w okolicach 700 albo 1000.Wysłane z mojego mądrzejszego telefonu Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now