wilej Opublikowano 25 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2021 Nie znalazłem info na forum, więc pozwolę sobie przedstawić tu problem i zadać pytanie, ponieważ kompletnie się na tym nie znam. Niedawno kupiłem Forestera SG, który niestety miał tylko jeden kluczyk. Wiadomo że warto mieć zapasowy, bo różnie bywa. Wiem że można kupić kluczyk czy z pustą obudową, czy już z elektroniką. I co dalej? Domyślam się, że oprócz mechanicznego dostosowania trzeba go też jakoś zakodować ze względu na immobilizer. Czy da się odczytać kod z kluczyka który posiadam? I czy muszę się z tym udać do ASO czy szukać jakiegoś elektronika? Będę wdzięczny za info w tej sprawie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Farmer Opublikowano 25 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2021 Są firmy specjalizujące się w dorabianiu kluczyków. Ogarną wszystko. Aso też da rade. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wilej Opublikowano 25 Marca 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2021 14 minut temu, Farmer napisał: Są firmy specjalizujące się w dorabianiu kluczyków. Ogarną wszystko. Aso też da rade. Dziękuję za informację. Zabieram się za szukanie najbliższego ASO Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ozarek Opublikowano 26 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2021 jeżeli zależy Ci tylko na kluczyku (bez pilota CZ) to w każdym lepszym punkcie z dorabianiem to ogarną (klonują immo na surową pastylkę i kluczyk działa) Natomiast jeżeli zależy Ci na kluczyku z pilotem to najlepiej kupić używkę z tego samego modelu i przełożyć pilot do nowej skorupy, dociąć grot i sklonować immo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wilej Opublikowano 26 Marca 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2021 6 godzin temu, ozarek napisał: jeżeli zależy Ci tylko na kluczyku (bez pilota CZ) to w każdym lepszym punkcie z dorabianiem to ogarną (klonują immo na surową pastylkę i kluczyk działa) Natomiast jeżeli zależy Ci na kluczyku z pilotem to najlepiej kupić używkę z tego samego modelu i przełożyć pilot do nowej skorupy, dociąć grot i sklonować immo. Zależy mi na pilocie, więc druga opcja będzie dla mnie najlepsza. Dzięki! A swoją drogą to ciekawe. Miałem kilkanaście różnych samochodów (osobowe, dostawcze, terenowe), ale nigdy nie miałem takiego problemu. Każdy z nich miał przynajmniej 2 kluczyki (a niektóre nawet 3), dlatego nie mam pojęcia co w takiej sytuacji należy zrobić. To znaczy nie miałem pojęcia. Teraz już wiem co robić Dziękuję. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hellrazor Opublikowano 26 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2021 A widzisz, ja mam drugiego Forester i drugi tylko z jednym kluczykiem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wilej Opublikowano 27 Marca 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2021 10 godzin temu, hellrazor napisał: A widzisz, ja mam drugiego Forester i drugi tylko z jednym kluczykiem... Wprawdzie nigdy nie zdarzyło mi się zgubić kluczyka, ale jakoś tak pewniej będę się czuł mając jednak dwa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamk Opublikowano 27 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2021 (edytowane) Też kupiłem Forka z jednym kluczykiem. Ja dorabiałem akurat w Warszawie w centrum handlowym na Okęciu, ale na bank da się znaleźć wiele podobnych serwisów. Bez wcześniejszego umawiania, z ulicy, kluczyk dorobiony w godzinę za 450zł. Majster musiał w międzyczasie podejść do samochodu, chyba w celu zakodowania. Jedyne czego mu brakuje to logo Subaru Immo działa, centralny działa. Jeżdżę tylko na dorobionym, oryginalnego mi szkoda Edytowane 27 Marca 2021 przez adamk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wilej Opublikowano 27 Marca 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2021 4 godziny temu, adamk napisał: Też kupiłem Forka z jednym kluczykiem. Ja dorabiałem akurat w Warszawie w centrum handlowym na Okęciu, ale na bank da się znaleźć wiele podobnych serwisów. Bez wcześniejszego umawiania, z ulicy, kluczyk dorobiony w godzinę za 450zł. Majster musiał w międzyczasie podejść do samochodu, chyba w celu zakodowania. Jedyne czego mu brakuje to logo Subaru Immo działa, centralny działa. Jeżdżę tylko na dorobionym, oryginalnego mi szkoda Czyli można. I to bez większych problemów. To dla mnie świetna wiadomość. Dzięki! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się