Orear Opublikowano 24 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2021 W dniu 23.04.2021 o 11:15, maatohewetbi napisał: Ok, to teraz pytanie z innej paczki...Legacy okazuje się zbyt mały chyba...będę celował w Forestera III. Tam są silnik 2.0 i 2.5 jak czytałem. Czy wersja 2.5 l będzie odpowiednia do zagazowania? Nie wiem jak dużego auta oczekujesz, ale w Legacy IV składasz tylną kanapę i masz pełnoprawne łóżko na którym wyśpią się w pościeli dwie dorosłe osoby przy zamkniętej klapie bagażnika oczywiście. Wiadomo... bagaże wtedy trzeba przeteleportować na przód czy coś. Oczywiście nie wiem jak duże jest Twoje Volvo, nigdy nie miałem okazji porównania żadnego do mojego Legacy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SubaruLPG Opublikowano 24 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2021 Forester wymiarowo jest bardziej zbliżony do Imprezy. Legacy IV w kombi jest pakownym samochodem Legac V ma więcej miejsca w środku, ale jest to pewnie kosztem powierzchni bagażowej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaceko Opublikowano 5 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2021 Jeśli chodzi o Subaru z LPG, to moim zdaniem najlepszym wyborem jest 2.0 w wersji EJ20F (wzmocnione gniazda zaworowe). Sam mam w takim nalatane ponad 60k km i ani razu nie było potrzeby regulacji luzów. Myślę nad sprzedażą, więc jak coś to pisz na priv. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czort Opublikowano 10 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2021 W dniu 5.05.2021 o 17:05, Jaceko napisał: Sam mam w takim nalatane ponad 60k km i ani razu nie było potrzeby regulacji luzów. Jak to sprawdziłeś? Co jest symptomem regulacji zaworów? Pytam bo. Przy 250 tyś, poprzedni właściciel mojego Legacy regulował zawory przy okazji wymiany rozrządu. Silnik na stół i robota. Silnik z tego co mówił nierówno pracował, przerywał. Teraz na co mam czekać? Znowu na jakieś objawy czy zrobić to przy np interwale wymiany rozrządu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 10 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2021 Jak to sprawdziłeś? Co jest symptomem regulacji zaworów? Pytam bo. Przy 250 tyś, poprzedni właściciel mojego Legacy regulował zawory przy okazji wymiany rozrządu. Silnik na stół i robota. Silnik z tego co mówił nierówno pracował, przerywał. Teraz na co mam czekać? Znowu na jakieś objawy czy zrobić to przy np interwale wymiany rozrządu? Sprawdź po prostu luz, nie dużo czasu to zajmuje a koszt to w zasadzie nowe uszczelki pokryw. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się