Schwefel Opublikowano 12 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2021 W dniu 11.05.2021 o 06:13, st981777 napisał: przypomnę wam ostatnią Celicę i 1.8VVTi które żłopało więcej oleju jak benzyny z powodu wady konstrukcyjnej Kara za wybór do sportowej fury silnika o marnej mocy 143 koni Z 1.8 TS nie było tego problemu. Z resztą Celica to był promil produkcji 1.8VVTi, dużo więcej poszło tego do Avensisa T25 gdzie branie oleju też nie było regułą, jednym brał drugim nie. W dniu 11.05.2021 o 06:13, st981777 napisał: ale ta metka bezawaryjności to marketing zbudowany na starej Corolli... Ciekawe co masz co zarzucenia obecnej Corolli albo silnikom Valvematic, bo mówisz o prehistorii, VVTi nie montują od 10 lat. 3 godziny temu, rutra80 napisał: Ale jaka Corolla jaką Imprezę? Obecna obecną. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rutra80 Opublikowano 12 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2021 Obecna Impreza to cywilny sedan, obecny WRX o STI nie wspominając jeszcze się corollom nie kłania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Schwefel Opublikowano 13 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2021 Może czas najwyższy wyjść z bunkra i zapoznać się z aktualną ofertą… Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tinuviel Opublikowano 13 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2021 Mam 1.8VVTi w MR2 i nie bierze oleju. Wcześniejsze brały, później coś tam poprawili i jest lepiej. A w corolli to miałem 1.8VVTi-L czyli 2zz i to miało 195 koni z wolnossącego 1.8 i Lift załączał się tam gdzie dziś kończą się silniki (6.5k rpm) Kręcił się do 8.5k RPM i był totalnie szalonym silnikiem do tego auta No ale TTE potrafiło do niego jeszcze dorzucić kompresor (normalnie z zachowaniem gwarancji producenta). No i teraz taka stara corolla miała do 100km/h 6.8s a taki WRX z epoki 6.2s. Szybciej ale w praktyce o wiele łatwiej kiepsko wystartować (zdusić auto) manualem z AWD niż ośką więc myślę że można by powalczyć. Nie mówiąc już o wszystkich wolnossakach Subaru które ta corolla raczej zjadała. Teraz ma też chyba wyjść corolla GR z AWD i będzie klops Nie mniej jednak nigdy nie potrafiłem zrozumieć ludzi "Tylko Subaru", "Tylko Toyota", "BWM albo nic". Uwielbiam swoją MR2 i jest to idealne auto dla mnie ale to nie znaczy że jestem fanem Toyoty, raczej odwrotnie. Jeżeli jutro Skoda ogłosi taniego lekkiego roadstera z silnikiem umieszczonym centralnie to zacznę się ślinić na taką Skodę. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rutra80 Opublikowano 13 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2021 2 godziny temu, Schwefel napisał: Może czas najwyższy wyjść z bunkra i zapoznać się z aktualną ofertą… chyba ograniczony do polskiej oferty jesteś, na świecie Subaru ciągle sprzedaje aktualne impry WRX i STI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tinuviel Opublikowano 13 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2021 Godzinę temu, rutra80 napisał: chyba ograniczony do polskiej oferty jesteś, na świecie Subaru ciągle sprzedaje aktualne impry WRX i STI i nie tylko WRXy i STI, nie ma u Nas też takich rarytasów: 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rutra80 Opublikowano 13 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2021 Nie wywołuj wilka z lasu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dracula Opublikowano 13 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2021 To isuzu robie z tego co sie orietujeWysłane z mojego Nokia 7.2 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motofun Opublikowano 14 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2021 Jaki przebieg mial silnik w chwili wystapienia awarii? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czort Opublikowano 15 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2021 W dniu 11.05.2021 o 06:13, st981777 napisał: bo przypomnę wam ostatnią Celicę i 1.8VVTi które żłopało więcej oleju jak benzyny z powodu wady konstrukcyjnej, Mój kumpel ma Avenis z tym piecem. Gość, zaznaczył mu przy sprzedaży, że silnik chla olej, jednak kupił. Codziennie auto robi ponad 120 km. Oleju leje tyle, że nie ma gdzie trzymać baniek po nim. Śmiał się nawet, że rozważał zakup całej beczki, takiej jak do warsztatów biorą. I tak od 4 lat, olej benzyna, 120 km dziennie, olej benzyna.... Był u mechanika. Co mu doradzono? Zarżnąć i zmienić na poprawiony, i tak już kilka lat nie może go wykończyć. Co ciekawe, auto ma moc, pali 6 litrów pb i ileś tam oliwy - wiadomo. Sorry za offtop. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Neutrino33 Opublikowano 15 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2021 5 godzin temu, czort napisał: Mój kumpel ma Avenis z tym piecem. Gość, zaznaczył mu przy sprzedaży, że silnik chla olej, jednak kupił. Codziennie auto robi ponad 120 km. Oleju leje tyle, że nie ma gdzie trzymać baniek po nim. Śmiał się nawet, że rozważał zakup całej beczki, takiej jak do warsztatów biorą. I tak od 4 lat, olej benzyna, 120 km dziennie, olej benzyna.... Był u mechanika. Co mu doradzono? Zarżnąć i zmienić na poprawiony, i tak już kilka lat nie może go wykończyć. Co ciekawe, auto ma moc, pali 6 litrów pb i ileś tam oliwy - wiadomo. Sorry za offtop. Może to dwusów? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wilej Opublikowano 15 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2021 5 godzin temu, czort napisał: Zarżnąć i zmienić na poprawiony, i tak już kilka lat nie może go wykończyć. Niech przestanie dolewać olej. Szybko pójdzie 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
st981777 Opublikowano 15 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2021 11 godzin temu, czort napisał: Oleju leje tyle, że nie ma gdzie trzymać baniek po nim Wadliwe tłoki, za mało portów olejowych, które zatkały się nagarem. Pierścienie pompują olej do komory spalania i dlatego tak żłopie. Tylko Toyota się do tego za bardzo nie chciała przyznać... Naprawa to wymiana pierścieni i dowiercenie dodatkowych portów oraz wyczyszczenie starych, taką samą przypadłość ma Audi B6/B7 z silnikiem 1.6 8V. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dracula Opublikowano 15 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2021 Wadliwe tłoki, za mało portów olejowych, które zatkały się nagarem. Pierścienie pompują olej do komory spalania i dlatego tak żłopie. Tylko Toyota się do tego za bardzo nie chciała przyznać... Naprawa to wymiana pierścieni i dowiercenie dodatkowych portów oraz wyczyszczenie starych, taką samą przypadłość ma Audi B6/B7 z silnikiem 1.6 8V.I vw golf 5 1.6. a na zdjeciu swieca po 2000km od wymianyWysłane z mojego Nokia 7.2 przy użyciu Tapatalka 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stefan3550 Opublikowano 26 Maja 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2021 W dniu 14.05.2021 o 10:24, motofun napisał: Jaki przebieg mial silnik w chwili wystapienia awarii? 245tys. czy cos w tym stylu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Schwefel Opublikowano 28 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2021 W dniu 15.05.2021 o 20:03, Dracula napisał: I vw golf 5 1.6. a na zdjeciu swieca po 2000km od wymiany Wysłane z mojego Nokia 7.2 przy użyciu Tapatalka Czego to Niemcy nie wymyślą, nawet smarowanie świec jest w takim Golfie. 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się