Jump to content

Stało się nieuniknione


stefan3550

Recommended Posts

7 godzin temu, stefan3550 napisał:

ewemarkam.szukam puknietego caly czas,może byc nawet pozadnie rozjebany,

Szukaj w kraju i za granicą, może się coś trafi.
I przeanalizuj jaki swap chcesz zrobić, czy to ma być H6 czy 2,5T.
Ja bym wybrał 2,5T...
Ewentualnie zawsze możesz kupić rozbitka z 2,0 wolnossącym i wszystko przełożyć, wtedy masz bezawaryjny silnik.

Link to comment
Share on other sites

Sprawa wyglada tak że zrzuciłem mise olejowa i widze zentak jakby wał podzielił się na dwie cześci.Ruszając śrubą od rozrządu lewo-prawo.slychać kompresje i że porusza się lekko pierwszy tłok,zaś reszta stoi,za to korba przesuwa sie wzdłuznie.No cóż.Moja dziewczyna bardzo lubi to auto,ja osobiscie pociął bym go szlifierka,posprzedawał czesci i odzyskał to co zapłaciliśmy za niego,raczej bez problemu.Ale zastanawia mnie sprawa swapa na benzynke.Jest może ktoś w temacie?Chodzi mi o benzyne 4cylindrową.Typu jakieś sohc.Trzeba tam skrzynie przrkładać?Czy tylko silnik z osprzętem i elektrykę.Narazie gdybam,szukam boxera diesla w rozsądnych pieniądzach,ale narazie nie znalazłem nic godnego uwagi.Jeszcze tak z 5tyś bym dał ale 10 to za dużo.A ten silnik jek bedę miał chwile to chyba rozbiorę,bo nigdy boxera nie rozbierałem jeszcze.

Link to comment
Share on other sites

Niewiem co mi sie tu odwaliło że mi sie tam u góry edytowało.any way...myślałem o wolno ssaku chyba najlepszym.rozwiązaniem.jest ten 2.0 sohc.Tylko jeszcze niewiem który polecacie.Podrzućcie jakiś kod silnika,a ja sie zastanowie

Link to comment
Share on other sites

30 minut temu, stefan3550 napisał:

Niewiem co mi sie tu odwaliło że mi sie tam u góry edytowało.any way...myślałem o wolno ssaku chyba najlepszym.rozwiązaniem.jest ten 2.0 sohc.Tylko jeszcze niewiem który polecacie.Podrzućcie jakiś kod silnika,a ja sie zastanowie

Jak chcesz wsadzać 2.0 SOHC to lepiej od razu rozbieraj to co masz na części. Nieopłacalny interes.

Link to comment
Share on other sites

Nieopłacalny z punktu widzenia sprzedaży, ale jeśli chce pojeździć tym autem parę lat to już jest inaczej, wszystko zależy za ile kupisz dawcę i czy sam podejmiesz się przekładki.

Auto dobre tylko silnik się popsuł, przecież to Subaru ;). Na forum wiem, że ktoś przekładał na 2.0 benzynę, kupić ładny egzemlarz w benzynie z tego roku i z taki wyposażeniem jeszcze trochę kosztuje.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Godzinę temu, stefan3550 napisał:

Niewiem co mi sie tu odwaliło że mi sie tam u góry edytowało.any way...myślałem o wolno ssaku chyba najlepszym.rozwiązaniem.jest ten 2.0 sohc.Tylko jeszcze niewiem który polecacie.Podrzućcie jakiś kod silnika,a ja sie zastanowie

sprzedaj to co masz i kup 2.0 sohc. Przy późniejszej sprzedaży nie będzie cyrków.

Link to comment
Share on other sites

Napisałbym że odradzam swap na 2.0sohc ale obawiam się że jak jeszcze kilka osób tak napisze to dokładnie tak zrobisz :D

 

2.0sohc subaru ma ze 120koni i z budą Legacy i skrzynią i dyfrem diesla będzie to jeździć raczej rozczarowujący a może nawet wolniej niż nowe xv-y z salonu... 

 

 

To też chyba nie jest tak że sobie wykręcasz diesla, wkręcasz benzynę, przekręcasz kluczyk i już :D to też inny komputer, inny układ wydechowy, inne zegary, i kto wie co jeszcze. Albo napraw swojego diesla, albo sprzedaj na części i kup benzynę. 

Link to comment
Share on other sites

Panie był tu kiedyś diesel teraz jest benzyna, a to tak można?! :D

Przy 2.0 120koni możesz zrobić RWD, ale wtedy już na pewno nie sprzedaż, gdzie Panie Subaru z napędem na tył, przecież to tylko w BRZ :P

Link to comment
Share on other sites

25 minut temu, ManoLEE napisał:

Przy 2.0 120koni możesz zrobić RWD, ale wtedy już na pewno nie sprzedaż, gdzie Panie Subaru z napędem na tył, przecież to tylko w BRZ

Nie polecam. Wiskoza szybko zdechnie, a moc i tak idzie w powietrze przez przedni dyferencjał.

Testowałem na legacy 3 2.5 :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Ktoś wsadził 1.9 TDI do legacy IV, wisiał taki w ogłoszeniach. Może to jest droga. :)

Np ten 1.9 TDI 150 KM na pompowtryskach, z Leona i Toledo bodajże, taki można wsadzić. to by już jakoś jechalo :) I oszczędne by było. :)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

4 minuty temu, ewemarkam napisał:

Troche profanacja, ale skoro nawet 2JZ ląduje w BRZ albo w Imprezie . 

 

Jak dla mnie w przypadku diesla to całkiem dobre rozwiązanie.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

2JZ również można włożyć do Legacy, tylko trzeba troszkę gotówki na to poświęcić ;).

Link to comment
Share on other sites

4 godziny temu, maciek323 napisał:

Ktoś wsadził 1.9 TDI do legacy IV, wisiał taki w ogłoszeniach. Może to jest droga. :)

Np ten 1.9 TDI 150 KM na pompowtryskach, z Leona i Toledo bodajże, taki można wsadzić. to by już jakoś jechalo :) I oszczędne by było. :)

Raczej A4/A6 lub Paserati bo w Seatach są poprzeczniaki.

Taki 1.9 tdi można dłubać na chore moce więc jest potencjał jeśli ktoś chce iść tą drogą.

Link to comment
Share on other sites

jasne, masz racje, dałem przykład LEONA bo tam był najmocniejszy 1.9 czyli ARL.

 

A w A6c4 i A6C5, autach ciezszych i wiekszych od Legacy, był przeciez AFN, czyli 90- konny.

 

W Superbie, Passacie i A4b6 był AWX, czyli 131 koni , najmocniejszy wzdłużny. W a4b6 był nawet łączony z quattro. 250 koni przyjmuje łatwo na seryjnych korbach tłokach i panewkach.

Link to comment
Share on other sites

14 minut temu, maciek323 napisał:

jasne, masz racje, dałem przykład LEONA bo tam był najmocniejszy 1.9 czyli ARL.

 

A w A6c4 i A6C5, autach ciezszych i wiekszych od Legacy, był przeciez AFN, czyli 90- konny.

 

W Superbie, Passacie i A4b6 był AWX, czyli 131 koni , najmocniejszy wzdłużny. W a4b6 był nawet łączony z quattro. 250 koni przyjmuje łatwo na seryjnych korbach tłokach i panewkach.

AFN ma 110KM co nie zmienia faktu, że nawet taki stary silnik można zrobić na 250KM i więcej. To już zależy kto i ile chce zainwestować.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Wiesz że z silnikiem jest coś mocno nie tak jak na forum marki zamiast propozycji naprawy padają pomysły włożenia 1.9TDI do Subaru. Najgorsze że to nie brzmi tak głupio :P

  • Like 1
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Skoro fabryka nie zdecydowała się na taki krok i wolała zrobić swojego Diesla, obecnie można doradzić wstawienie czegoś bardziej dostępnego i pancernego :)

Link to comment
Share on other sites

Może gwałtownie wzrosnąć cena padniętych SBD, jak się wieść rozniesie:lol:

Link to comment
Share on other sites

No dokładnie,ja pisałem do tego goscia,bo to subaru jest na olx,ale nic.Mam dostep do 1.9 tdi,bo kolżka rozbiera angliki,wiec i silnik i osprzet,jakieś węże czy intalacje by sie ogarnelo

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...