Skocz do zawartości

Stało się nieuniknione


stefan3550

Rekomendowane odpowiedzi

7 godzin temu, stefan3550 napisał:

ewemarkam.szukam puknietego caly czas,może byc nawet pozadnie rozjebany,

Szukaj w kraju i za granicą, może się coś trafi.
I przeanalizuj jaki swap chcesz zrobić, czy to ma być H6 czy 2,5T.
Ja bym wybrał 2,5T...
Ewentualnie zawsze możesz kupić rozbitka z 2,0 wolnossącym i wszystko przełożyć, wtedy masz bezawaryjny silnik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawa wyglada tak że zrzuciłem mise olejowa i widze zentak jakby wał podzielił się na dwie cześci.Ruszając śrubą od rozrządu lewo-prawo.slychać kompresje i że porusza się lekko pierwszy tłok,zaś reszta stoi,za to korba przesuwa sie wzdłuznie.No cóż.Moja dziewczyna bardzo lubi to auto,ja osobiscie pociął bym go szlifierka,posprzedawał czesci i odzyskał to co zapłaciliśmy za niego,raczej bez problemu.Ale zastanawia mnie sprawa swapa na benzynke.Jest może ktoś w temacie?Chodzi mi o benzyne 4cylindrową.Typu jakieś sohc.Trzeba tam skrzynie przrkładać?Czy tylko silnik z osprzętem i elektrykę.Narazie gdybam,szukam boxera diesla w rozsądnych pieniądzach,ale narazie nie znalazłem nic godnego uwagi.Jeszcze tak z 5tyś bym dał ale 10 to za dużo.A ten silnik jek bedę miał chwile to chyba rozbiorę,bo nigdy boxera nie rozbierałem jeszcze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

30 minut temu, stefan3550 napisał:

Niewiem co mi sie tu odwaliło że mi sie tam u góry edytowało.any way...myślałem o wolno ssaku chyba najlepszym.rozwiązaniem.jest ten 2.0 sohc.Tylko jeszcze niewiem który polecacie.Podrzućcie jakiś kod silnika,a ja sie zastanowie

Jak chcesz wsadzać 2.0 SOHC to lepiej od razu rozbieraj to co masz na części. Nieopłacalny interes.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieopłacalny z punktu widzenia sprzedaży, ale jeśli chce pojeździć tym autem parę lat to już jest inaczej, wszystko zależy za ile kupisz dawcę i czy sam podejmiesz się przekładki.

Auto dobre tylko silnik się popsuł, przecież to Subaru ;). Na forum wiem, że ktoś przekładał na 2.0 benzynę, kupić ładny egzemlarz w benzynie z tego roku i z taki wyposażeniem jeszcze trochę kosztuje.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, stefan3550 napisał:

Niewiem co mi sie tu odwaliło że mi sie tam u góry edytowało.any way...myślałem o wolno ssaku chyba najlepszym.rozwiązaniem.jest ten 2.0 sohc.Tylko jeszcze niewiem który polecacie.Podrzućcie jakiś kod silnika,a ja sie zastanowie

sprzedaj to co masz i kup 2.0 sohc. Przy późniejszej sprzedaży nie będzie cyrków.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisałbym że odradzam swap na 2.0sohc ale obawiam się że jak jeszcze kilka osób tak napisze to dokładnie tak zrobisz :D

 

2.0sohc subaru ma ze 120koni i z budą Legacy i skrzynią i dyfrem diesla będzie to jeździć raczej rozczarowujący a może nawet wolniej niż nowe xv-y z salonu... 

 

 

To też chyba nie jest tak że sobie wykręcasz diesla, wkręcasz benzynę, przekręcasz kluczyk i już :D to też inny komputer, inny układ wydechowy, inne zegary, i kto wie co jeszcze. Albo napraw swojego diesla, albo sprzedaj na części i kup benzynę. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panie był tu kiedyś diesel teraz jest benzyna, a to tak można?! :D

Przy 2.0 120koni możesz zrobić RWD, ale wtedy już na pewno nie sprzedaż, gdzie Panie Subaru z napędem na tył, przecież to tylko w BRZ :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

25 minut temu, ManoLEE napisał:

Przy 2.0 120koni możesz zrobić RWD, ale wtedy już na pewno nie sprzedaż, gdzie Panie Subaru z napędem na tył, przecież to tylko w BRZ

Nie polecam. Wiskoza szybko zdechnie, a moc i tak idzie w powietrze przez przedni dyferencjał.

Testowałem na legacy 3 2.5 :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ktoś wsadził 1.9 TDI do legacy IV, wisiał taki w ogłoszeniach. Może to jest droga. :)

Np ten 1.9 TDI 150 KM na pompowtryskach, z Leona i Toledo bodajże, taki można wsadzić. to by już jakoś jechalo :) I oszczędne by było. :)

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, maciek323 napisał:

Ktoś wsadził 1.9 TDI do legacy IV, wisiał taki w ogłoszeniach. Może to jest droga. :)

Np ten 1.9 TDI 150 KM na pompowtryskach, z Leona i Toledo bodajże, taki można wsadzić. to by już jakoś jechalo :) I oszczędne by było. :)

Raczej A4/A6 lub Paserati bo w Seatach są poprzeczniaki.

Taki 1.9 tdi można dłubać na chore moce więc jest potencjał jeśli ktoś chce iść tą drogą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jasne, masz racje, dałem przykład LEONA bo tam był najmocniejszy 1.9 czyli ARL.

 

A w A6c4 i A6C5, autach ciezszych i wiekszych od Legacy, był przeciez AFN, czyli 90- konny.

 

W Superbie, Passacie i A4b6 był AWX, czyli 131 koni , najmocniejszy wzdłużny. W a4b6 był nawet łączony z quattro. 250 koni przyjmuje łatwo na seryjnych korbach tłokach i panewkach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 minut temu, maciek323 napisał:

jasne, masz racje, dałem przykład LEONA bo tam był najmocniejszy 1.9 czyli ARL.

 

A w A6c4 i A6C5, autach ciezszych i wiekszych od Legacy, był przeciez AFN, czyli 90- konny.

 

W Superbie, Passacie i A4b6 był AWX, czyli 131 koni , najmocniejszy wzdłużny. W a4b6 był nawet łączony z quattro. 250 koni przyjmuje łatwo na seryjnych korbach tłokach i panewkach.

AFN ma 110KM co nie zmienia faktu, że nawet taki stary silnik można zrobić na 250KM i więcej. To już zależy kto i ile chce zainwestować.

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...