Panbenonium Posted February 27, 2021 Share Posted February 27, 2021 Witam Spotkał sie ktoś z opinią, że po wymianie seryjnej pompy na wydajniejszą, trzeba też wymienić przewody zasilające na grubsze z uwagi na zbyt duży spadek napięcia podczas dużego obciążenia (granice 9-10 V) ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ewemarkam Posted February 27, 2021 Share Posted February 27, 2021 Ale to ona zjada 3x więcej prądu? Myślę że nie ma takiej potrzeby. Gdzie takie informacje znalazłeś? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panbenonium Posted February 27, 2021 Author Share Posted February 27, 2021 Troche w tym logiki jest, inf zaczerpnięte od pewnego Pana, który programuje Subaru. Dzwoniłem do niego, żeby umówić termin i właśnie zapytał mi się, czy jak zmieniłem pompę, to czy zmieniłem tez kable zasilające, bo wydajniejsza pompa może mieć na seryjnych przewodach za duży spadek napięcia, co w konsekwencji prowadzi, to niebycia wydajniejsza pompą. Tak w skrócie Link to comment Share on other sites More sharing options...
ewemarkam Posted February 27, 2021 Share Posted February 27, 2021 Ciekawe czy ta teoria jest podparta jakimiś pomiarami. Owszem instalacja w starszych samochodach bywa kapryśna i np lampy dostają 13V zamiast napięcia które panuje w instalacji. Nic prostszego, zmierz napięcie jakie teraz masz na pompie. Jeśli będzie bliskie napięciu ładowania to zostaw. Nie mam doświadczenia w grzebaniu w ECU i układzie paliwowym, ale nie słyszałem żeby się wymieniało okablowanie do tego. Ludzie uturbiają 1.6 z BWM i jakoś kabli innych do pompy nie ciągną. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panbenonium Posted February 27, 2021 Author Share Posted February 27, 2021 No właśnie podobno pomierzał i stąd zapytał mnie czy to zrobiłem, bo jak nie, to dobrze by było, żebym to zrobił zanim przyjadę na ĆPTUNING. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ewemarkam Posted February 27, 2021 Share Posted February 27, 2021 Skoro tuner tak chce to tak zrób Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now