Skocz do zawartości

Zasilanie pompy paliwa


Panbenonium

Rekomendowane odpowiedzi

Troche w tym logiki jest, inf zaczerpnięte od pewnego Pana, który programuje Subaru. Dzwoniłem do niego, żeby umówić termin i właśnie zapytał mi się, czy jak zmieniłem pompę, to czy zmieniłem tez kable zasilające, bo wydajniejsza pompa może mieć na seryjnych przewodach za duży spadek napięcia, co w konsekwencji prowadzi, to niebycia wydajniejsza pompą. Tak w skrócie :ph34r:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe czy ta teoria jest podparta jakimiś pomiarami. Owszem instalacja w starszych samochodach bywa kapryśna i np lampy dostają 13V zamiast napięcia które panuje w instalacji. Nic prostszego, zmierz napięcie jakie teraz masz na pompie. Jeśli będzie bliskie napięciu ładowania to zostaw.

Nie mam doświadczenia w grzebaniu w ECU i układzie paliwowym, ale nie słyszałem żeby się wymieniało okablowanie do tego. Ludzie uturbiają 1.6 z BWM i jakoś kabli innych do pompy nie ciągną.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...