Jump to content

Łączniki stabilizatora sti gf8


damiano16

Recommended Posts

Witam serdecznie. Klękły mi łączniki przod tyl. Pierwsze się odkrecaly i zaczynały stukać a pierwsze skrzypieć potem dałem na klej niebieski do gwintów śruby, przestały się odkrecac a znowu zaczęły stukac, skrzypieć jak by miały z pol miliona przejechane. Czytałem że poliuretan twardy tak ma przy seryjnym zawiasie i lepiej założyć coś ciut miększego. Autem miesięcznie robie 2tys km wiec nie chce znowu za niedługo wymieniać. Ori są chyba patyki na przegubie ale nie mam 100% pewnosci. Czytalem że tez nie sa super wytrzymałe. Auta używam 50/50 czyli czasem się powyglupiam bardziej agresywnie. Zakładać oem czy jakieś lepsze zamienniki? Sklep ma na stanie whiteline 340zl tył, przod 580zl, oem patyki na przegubach 260zl (tylko przod), pedders 140zl tył. Sam nie wiem. Jakieś podobno od audi pasują za kilkadziesiąt złotych i podobno to jezdzi :biglol: co wybrać żeby nie zmieniać co wypłatę? :lol:

20210117_143610.jpg

Link to comment
Share on other sites

2 godziny temu, damiano16 napisał:

Co niektórzy pisali ze trzeba szlifować te od audi. To prawda? Przod tyl sa takie same? Czy śmiało zamawiać ta firmę bez obaw o częste wybijanie się tuleii?

Kup sobie lemforder do passata/audi na przód ( subaru na tył ).

 

Alu łączniki, gumy są OK. Trzeba minimalnie liznąć łączniki od wewnętrznej strony banana. Jakies 3-4 mm od dołu, inaczej wahacz będzie dotykał łączników. Oczywiście mowa o motażu na seryjnych stablizatorach. Np na grubym stabie whiteline na setupie 2/3 nic nie obija i nie trzeba szlifować.

Link to comment
Share on other sites

Też mam VAGowe, polecam. A to co masz na focie to miałem takie wahacze do hondy na handel. Jakiś Ebay. Ta wkładka niby poli to była jakaś kpina, 0.5mm grubość . Znaczy moze na tor to ok, ale na ulice wyglądała jakby miało wybijać zęby.

To już lepiej wydłubać gume z seryjnych i zrobić miękkie poli na wymiar. Nie zdziwie sie jak ktoś już robi takie do Imprezy.

staben (5).JPG

Link to comment
Share on other sites

Nie mam ori łączników. A tam te gumy w środku łączników maja duza grubość od śruby po ściankę łącznika. Problem w tym ze sa z tak twardego plastiku ze nie dużo im brakuje do unibali metalowych :D zaryzykuje i kupie te kamoka 4szt przod i tyl na jednym zestawie zrobię bez kombinacji. Tylny stabilizator mam ori. Powinno pasować A jak trzeba to szlifne ciut :)

Link to comment
Share on other sites

W dniu 25.02.2021 o 21:57, Żeton napisał:

Kup sobie lemforder do passata/audi na przód ( subaru na tył ).

 

Alu łączniki, gumy są OK. Trzeba minimalnie liznąć łączniki od wewnętrznej strony banana. Jakies 3-4 mm od dołu, inaczej wahacz będzie dotykał łączników. Oczywiście mowa o motażu na seryjnych stablizatorach. Np na grubym stabie whiteline na setupie 2/3 nic nie obija i nie trzeba szlifować.

Dokładnie tylko Lemforder, żadne inne nie są warte uwagi.

 

Ja je mam już chyba 7 lat w jednym Subaru z grubym stabem i cały czas są w porządku.

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...