Kuznicz Posted February 22, 2021 Share Posted February 22, 2021 Witam Pacjent Subaru Impreza 2.0 150KM 2008r. benzyna + LPG falujące obroty, dławi się podczas dodaniu gazu, te same objawy co u innych użytkowników na forum piszących o przepływce, moje pytania do amatora gdzie jej szukać pod maską i czy dostęp jest ok by ją wyczyścić preparatem LIQ i jak to zrobić. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ewemarkam Posted February 22, 2021 Share Posted February 22, 2021 Witam Pacjent Subaru Impreza 2.0 150KM 2008r. benzyna + LPG falujące obroty, dławi się podczas dodaniu gazu, te same objawy co u innych użytkowników na forum piszących o przepływce, moje pytania do amatora gdzie jej szukać pod maską i czy dostęp jest ok by ją wyczyścić preparatem LIQ i jak to zrobić.Jak zadajesz takie pytania to oddaj to lepiej do warsztatu. Przepływomierz jest między filtrem powietrza a przepustnicą na a właściwie w rurze dolotowej. Jest to kawałek plastiku z wtyczką z 4-6 przewodami. Ale jak Ci obroty falują to raczej nie przepływomierz jest winny. Mogą być już zużyte wtryskiwacze gazowe, brudna przepustnica i jeszcze parę rzeczy. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kurkurorr Posted April 20, 2021 Share Posted April 20, 2021 U mnie w gc8 był problem ze spadającymi obrotami na postoju, rozwiązaniem okazała się nowa przepływka (stara była już bardzo zabrudzona). Przyczyn dławienia podczas dodawania gazu może być dużo, można podpiąć kompa i zrobić logi żeby się czegoś dowiedzieć albo oddać do warsztatu Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now