Kuznicz Opublikowano 22 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2021 Witam Pacjent Subaru Impreza 2.0 150KM 2008r. benzyna + LPG falujące obroty, dławi się podczas dodaniu gazu, te same objawy co u innych użytkowników na forum piszących o przepływce, moje pytania do amatora gdzie jej szukać pod maską i czy dostęp jest ok by ją wyczyścić preparatem LIQ i jak to zrobić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 22 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2021 Witam Pacjent Subaru Impreza 2.0 150KM 2008r. benzyna + LPG falujące obroty, dławi się podczas dodaniu gazu, te same objawy co u innych użytkowników na forum piszących o przepływce, moje pytania do amatora gdzie jej szukać pod maską i czy dostęp jest ok by ją wyczyścić preparatem LIQ i jak to zrobić.Jak zadajesz takie pytania to oddaj to lepiej do warsztatu. Przepływomierz jest między filtrem powietrza a przepustnicą na a właściwie w rurze dolotowej. Jest to kawałek plastiku z wtyczką z 4-6 przewodami. Ale jak Ci obroty falują to raczej nie przepływomierz jest winny. Mogą być już zużyte wtryskiwacze gazowe, brudna przepustnica i jeszcze parę rzeczy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kurkurorr Opublikowano 20 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2021 U mnie w gc8 był problem ze spadającymi obrotami na postoju, rozwiązaniem okazała się nowa przepływka (stara była już bardzo zabrudzona). Przyczyn dławienia podczas dodawania gazu może być dużo, można podpiąć kompa i zrobić logi żeby się czegoś dowiedzieć albo oddać do warsztatu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się