Niedźwiedź Opublikowano 24 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2007 Witam, "bawiłem" się suwakiem (sic!) ogrzewania bo coś się zacinało tzn.suwak był ustawiony na zimne a i tak leciało ciepłe, suwaka nie mogłem przesunąć w prawo. Dopiero jak sie wyłaczyło wentylator to po kilku próbach się udawało. Pewnego jednak razu wkur...zdenerwowałem się i na siłe przesunąłem w prawo-teraz przesuwanie suwaka nie wiąże się z żadną zmianą temperatury, a powietrze leci ciepłe. Co się stało się?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Legacy96 Opublikowano 24 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2007 Suwak ma podllaczone ciegno z drutu, drugi koniec jest przy klapie, przy podlodze od strony pasarzera z lewej strony. Ciegno moglo wyskoczyc z blokady lub moglo sie zlamac plastikowe mocowanie. Znajdz klape i sprawdz czy jak przesuwasz suwak to rusza sie ciegno, jesli nie to trzeba wymontowac panel regulacji temperatury. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niedźwiedź Opublikowano 24 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2007 Legacy96, you are the man szybkie info sprawdze sobie dzisiaj. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niedźwiedź Opublikowano 29 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2007 Legacy96, cięgno wypadło z plastikowego bolca od otwierania czegoś tam(nazwijmy to klapą) i teraz luźno wisi. Jak je założe to i tak spada, więc pewnie jakiś zaczep lub mocowanie pękło/odpadło. Problemem jest jednak to , że nawet ręcznie nie można tej klapy poruszyć-kilka razy się udało, ale za każdym razem gdy zmieniam coś w ustawieniach wentylatora - prędkość albo kierunek nawiewu , to później jest problem z przesunięciem tej klapy- coś ewidentnie się gdzieś blokuje. Dodam , że problem pojawił się po mocnym (wentylator na 4) przedmuchaniu we wszystkich możliwych opcjach ustawienia. Wypadło pełno liści i śmieci. Jakieś sugestie?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Legacy96 Opublikowano 29 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2007 Wypadlo przy suwaku czy przy klapie ? Jedyny sposob, oprocz rozbierania mieszalnika, to wlaczyc wentylator na max i recznie ruszac tam i z powrotem ta wajha przy nogach pasarzera, az sie rozrusza, czyli bedzie sie lekko otwierac i zamykac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niedźwiedź Opublikowano 29 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2007 wypadlo przy klapie. A rozruszac ciezko, bo ani drgnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Legacy96 Opublikowano 29 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2007 Musisz to widziec pozytywnie... przynajmniej nie trzeba wyciagac panela :smile: Trzeba probowac rozruszac, jesli sie nie uda to trzeba wyjac schowek i dostac sie do klapy, moze wyskoczyla z prowadnic. No i delikatnie, to wszystko plastik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niedźwiedź Opublikowano 29 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2007 trzeba wyjac schowek ok. Już myślałem, że całą dechę będę musiał rozbierać.Zrobię jak napisałeś.Odezwę się jeszcze. Dzięki!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niedźwiedź Opublikowano 26 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2007 trzeba wyjac schowek i dostac sie do klapy schowek wyjąłem , ale nie bardzo wiem, co tam mam zrobić- jest jakiś zabudowany kawał plastiku i tyle. Nie bardzo jest tam co jeszcze rozebrać... No a wajcha ani drgnie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niedźwiedź Opublikowano 10 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2007 Guys please help w tej kwestii. Mój magik powiedział, że musiałby rozebrać deskę, a że to straszna babranina, to zejdzie cały dzień i spora jak na takie badziewie kasa -350zł. Czy ktoś z Was ma może jakiś schemat tego ustrojstwa?? Myślicie , że dam sam radę tam pogrzebać jak zarezerwuję sobie weekend na to?? A może jest jakiś sposób bezinwazyjny??To co Legacy96, sugerował wlaczyc wentylator na max i recznie ruszac tam i z powrotem ta wajha przy nogach pasarzera, az sie rozrusza, czyli bedzie sie lekko otwierac i zamykac. nie bardzo działa. Please help!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Legacy96 Opublikowano 11 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2007 Pod schowkiem jest wentylator, po wyjeciu schowka mozna go wybudowac i przez otwory po nim da sie dotknac klapy powietrza :smile: Mozliwe ze jakis lisc czy inny brud ja zablokowal... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niedźwiedź Opublikowano 11 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2007 Legacy96, wyjąłem schowek i tam jest tylko jakaś kupa plastiku i nic nie wskazuje na jego rozbieralność...ale gdyby to co mówisz okazało się faktem-pycha 350 zł w kieszeni.Akurat na nowe przeguby Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Legacy96 Opublikowano 12 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2007 Za schowkiem jest z prawej wentylator, z lewej mieszalnik powietrza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niedźwiedź Opublikowano 12 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2007 Zrobiłem kilka fotek telefonem. Nadal nie bardzo sobie radzę. Coś się blokuje zdecydowanie z lewej strony przy tym cięgle. Legacy96 - please help !! EDIT: udało się wykręciłem takie plastikowe cudo między klapą a wiatrakiem - dostęp do klapy idealny. Był tam włożony filtr- podejrzewam , że oryginalnie go nie ma i ten filtr odchylił się i zblokował klapę. Załączam nowe fotki. Dzięki Legacy96 - zaoszczędziłem właśnie 350zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Legacy96 Opublikowano 12 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2007 Operacja udana, moje gratulacje :grin: ciesze sie ze moglem sie choc troche przdac :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niedźwiedź Opublikowano 13 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2007 mam jeszcze jedno pytanko - ten filtr, o którym wspominałem , jest w każdym Legacy??Wygląda jak dorabiany, kilka przeróbek tam mam. Nie wspomnę o tym, że znów zablokował klapę - ale teraz to już no problem , bo wiem co i jak. Zastanawiam się czy zostawić go (i jakoś zblokować) czy wywalić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Legacy96 Opublikowano 13 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2007 Filtr w LegacyII byl opcjonalnie, seryjnie dopiero od Legacy III. Podejrzewam ze ktos go sobie sam dolozyl. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niedźwiedź Opublikowano 13 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2007 Legacy96, dzięki. A przydatny ten filtr w ogóle?? Tzn. na pewno przydatny, ale czy jego usunięcie nie spowoduje szkód. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Legacy96 Opublikowano 13 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2007 Jezdzilem 25 lat bez filtra kabinowego i zyje... Producenci obiecuja ze ni dostana sie pylki do srodka... obecnie mam filtr i kurz w srodku nadal jest, dostaje sie przez okna, drzwi i szyberdach :???: Mozna spokojnie jezdzic bez filtra, wielkiej roznicy nie ma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niedźwiedź Opublikowano 13 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2007 rozumiem, że dla auta brak tego filtra też nie będzie zbyt bolesny?? Jak otworzyłem ten tunel- klapa, przewody, wszystko czyściutkie-jak z fabryki. Domyślam się, że to dzięki temu filtrowi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niedźwiedź Opublikowano 13 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2007 Ok,filtr wywalony-był tak zawalony , że nie wiem jak w zasadzie działał nawiew w moim aucie...Teraz to jest nawiew-w końcu będzie dobrze odparowywał To Subaru to klocki lego-tu wcisnąć, tam przykręcić, tam włożyć i zrobione. O i jest dodatkowy plus tej całej operacji, która tera cała trwała 20min ( mechanik coś o całym dniu wspominał... muszę go chyba podszkolić...) - od dołu widziałem poduszkę pow. pasażera - mam teraz 100% pewności , że nie mam opornika a prawdziwą, najprawdziwszą poduchę Qrde jak ja kocham to auto - zaliczyliśmy myjnię + czyszczenie środka ... nigdy innej marki. Powoli rozglądam się za OBK 2.5 więc gdyby ktoś chciał mojego-zapraszam SUBARU RULES :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Legacy96 Opublikowano 13 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2007 Moj Legacy MY96 nigdy nie mial filtra kabinowego i wszystko bylo dobrze. Nawiasem mowiac zanim kupisz OBK zrob porzadna probna jazde. Silnik 2.5 jest niewiele dynamiczniejszy niz 2.2 . Do tego silnik 2.2 jest przez wielu (takze przezemnie) uwazany za najlepszy silnik w Subaru. Ja auta pozbylem sie miedzy innymi ze wzgledu na oplaty, podatek za Legacy 2.2 to bylo 347 EUR rocznie i 400 EUR ubezpieczenie. Za Forestera place 135 podatku i 300 ubezpiecznia. NIestety jakosc materialow i wykonania Legacy II byla wyzsza niz Legacy III czy tez Forestera.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niedźwiedź Opublikowano 13 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2007 Silnik 2.5 jest niewiele dynamiczniejszy niz 2.2 . Do tego silnik 2.2 jest przez wielu (takze przezemnie) uwazany za najlepszy silnik w Subaru. wiem, o tym, że jest niewiele bardziej dynamiczny, ale jednak jest bardziej dynamiczny(mi ta dynamika w zupełności wystarcza), poza tym, chcę OBK, a tam jest tylko 2.5 albo H6. H6 jednak nie chcę (chcę manuala z reduktorem i pewną instalację gazową). Wiem też , że 2.2 jest najlepszym silnikiem. W PL różnicy w opłatach 2.2 vs. 2.5 nie ma. No a jakość...no niestety to światowy trend. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi