Jump to content

Skrzynia sześć


Adrian Foto
 Share

Recommended Posts

45 minut temu, Adrian Foto napisał:

Hej,

 

występowały w Imprezach skrzynie 6MT? W jakich modelach/silnikach? Da się wymienić skrzynię p&p z 5MT na 6MT? Jaka jest różnica do 5 biegu na skrzyni 6MT ?

Różnica jest taka, że jest wytrzymalsza niż każde 5MT. 

Link to comment
Share on other sites

Hej,
 
występowały w Imprezach skrzynie 6MT? W jakich modelach/silnikach? Da się wymienić skrzynię p&p z 5MT na 6MT? Jaka jest różnica do 5 biegu na skrzyni 6MT ?
Jak dobrze poszukasz na forum to był temat gdzie była opisana cała droga przez mękę przy tym przeszczepie. Było to w którymś Forku bodajże.
Link to comment
Share on other sites

Przełożenie nie jest wcale trudne jeśli posiada się cały komplet. Czyli skrzynię, tylny dyfer, półosie, zwrotnice, wał, wybierak, wysprzęglik, sprzęgło, rozrusznik, tylne hamulce z ręcznym. U mnie był założony jeszcze czujnik prędkości na linkę żeby był odczyt na prędkościomierzu (GC8). Na całą zabawę trzeba liczyć około 15tys. 

Edited by mly96
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

2 godziny temu, mly96 napisał:

Przełożenie nie jest wcale trudne jeśli posiada się cały komplet. Czyli skrzynię, tylny dyfer, półosie, zwrotnice, wał, wybierak, wysprzęglik, sprzęgło, rozrusznik, tylne hamulce z ręcznym. U mnie był założony jeszcze czujnik prędkości na linkę żeby był odczyt na prędkościomierzu (GC8). Na całą zabawę trzeba liczyć około 15tys. 

Ło Panie :-)

 

Dzięki za info, wszystko jasne. Trzeba kupić STI i po temacie. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Potrzebujesz skrzynie 6ke z sti Buga non dccd w zestawie potrzebujesz skrzynie przednie polosie wal i cala lape skrzyni szustki. Sprzeglo mozesz uzyc z 5tki i rozrusznik. Robora banal sciagasz 5tke i wkladasz 6ke. skrzynie pasuja p&p. Mowimy tu o GD.

Link to comment
Share on other sites

Konie bez znaczenia, u mnie 5MT wytrzymała 5 lat i 450nm i z tego co wiem jeździ dalej, ale traktowane auto bylo jako daily, upalana by padla dosyć szybko. Więcej w 5MT, to już proszenie się o kłopoty. 6MT z buga jest chyba najsłabsza z szóstek, ale i tak wytrzyma o niebo więcej niż 5MT.

Link to comment
Share on other sites

Dziś robiłem logi po zmianie IC i dla zabawy wrzuciłem je do Virtual Dyno. Pokazało równiutkie 500Nm na kołach. Nadal siedzi 5MT :)

Link to comment
Share on other sites

2 minuty temu, skwaro napisał:

Nadal siedzi 5MT

Mam dziwne wrażenie, że już masz na oku jakieś 6 z DCCD :P

Albo wręcz już płynie ;) 

Link to comment
Share on other sites

1 minutę temu, jacekw napisał:

Mam dziwne wrażenie, że już masz na oku jakieś 6 z DCCD :P

Albo wręcz już płynie ;) 

Nope, nadal testuję 5MT. Ma dwie zalety - jest krótsza niż 6MT i znacznie lżejsza :) Jak się rozpadnie to będę myślał o zmianie.

Link to comment
Share on other sites

Skwaro, a program kto Ci robił ? Może masz mocno ograniczona moc/moment na starcie i okrojone doładowanie na jedynce.

Edited by Panbenonium
Andrzej
Link to comment
Share on other sites

24 minuty temu, Panbenonium napisał:

Skwaro, a program kto Ci robił ? Może masz mocno ograniczona moc/moment na starcie i okrojone doładowanie na jedynce.

Ed z XRT, moc i moment nie są ograniczone, doładowanie też nie. Natomiast Ed robił swoją magię instalując Torque Management Patch, który zmienia sterowanie ECU przy zmianie biegów. Na ile on pomaga trudno powiedzieć, ale skrzynia jeszcze żyje :) On generalnie jest magikiem od skrzyń, w 5EAT sprawia że seryjna skrzynia wytrzymuje nawet 450KM, zresztą spytaj Bartosza, jego OBK też Ed stroił :)

P.S. 500Nm na kołach jest przy 3100RPM :)

Edited by skwaro
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...