Adrian Foto Opublikowano 17 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2021 Hej, występowały w Imprezach skrzynie 6MT? W jakich modelach/silnikach? Da się wymienić skrzynię p&p z 5MT na 6MT? Jaka jest różnica do 5 biegu na skrzyni 6MT ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BelegUS Opublikowano 17 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2021 W STi. P&P nie da się. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mly96 Opublikowano 17 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2021 45 minut temu, Adrian Foto napisał: Hej, występowały w Imprezach skrzynie 6MT? W jakich modelach/silnikach? Da się wymienić skrzynię p&p z 5MT na 6MT? Jaka jest różnica do 5 biegu na skrzyni 6MT ? Różnica jest taka, że jest wytrzymalsza niż każde 5MT. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 17 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2021 Hej, występowały w Imprezach skrzynie 6MT? W jakich modelach/silnikach? Da się wymienić skrzynię p&p z 5MT na 6MT? Jaka jest różnica do 5 biegu na skrzyni 6MT ?Jak dobrze poszukasz na forum to był temat gdzie była opisana cała droga przez mękę przy tym przeszczepie. Było to w którymś Forku bodajże. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mly96 Opublikowano 17 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2021 (edytowane) Przełożenie nie jest wcale trudne jeśli posiada się cały komplet. Czyli skrzynię, tylny dyfer, półosie, zwrotnice, wał, wybierak, wysprzęglik, sprzęgło, rozrusznik, tylne hamulce z ręcznym. U mnie był założony jeszcze czujnik prędkości na linkę żeby był odczyt na prędkościomierzu (GC8). Na całą zabawę trzeba liczyć około 15tys. Edytowane 17 Lutego 2021 przez mly96 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 17 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2021 Mam: 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adrian Foto Opublikowano 17 Lutego 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2021 2 godziny temu, mly96 napisał: Przełożenie nie jest wcale trudne jeśli posiada się cały komplet. Czyli skrzynię, tylny dyfer, półosie, zwrotnice, wał, wybierak, wysprzęglik, sprzęgło, rozrusznik, tylne hamulce z ręcznym. U mnie był założony jeszcze czujnik prędkości na linkę żeby był odczyt na prędkościomierzu (GC8). Na całą zabawę trzeba liczyć około 15tys. Ło Panie :-) Dzięki za info, wszystko jasne. Trzeba kupić STI i po temacie. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ThatSubiBoy Opublikowano 19 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2021 Potrzebujesz skrzynie 6ke z sti Buga non dccd w zestawie potrzebujesz skrzynie przednie polosie wal i cala lape skrzyni szustki. Sprzeglo mozesz uzyc z 5tki i rozrusznik. Robora banal sciagasz 5tke i wkladasz 6ke. skrzynie pasuja p&p. Mowimy tu o GD. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Panbenonium Opublikowano 19 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2021 To liczbowo: ile koni i Nm wytrzyma skrzynia 5MT a ile taka 6MT z bugsti ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dottoree Opublikowano 20 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2021 Konie bez znaczenia, u mnie 5MT wytrzymała 5 lat i 450nm i z tego co wiem jeździ dalej, ale traktowane auto bylo jako daily, upalana by padla dosyć szybko. Więcej w 5MT, to już proszenie się o kłopoty. 6MT z buga jest chyba najsłabsza z szóstek, ale i tak wytrzyma o niebo więcej niż 5MT. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacekw Opublikowano 20 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2021 (edytowane) U @Kruk seryjne 6MT dawało radę przy 687. A @kudlatymiał nawet 727 Nm Edytowane 20 Lutego 2021 przez jacekw Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaro Opublikowano 20 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2021 Dziś robiłem logi po zmianie IC i dla zabawy wrzuciłem je do Virtual Dyno. Pokazało równiutkie 500Nm na kołach. Nadal siedzi 5MT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacekw Opublikowano 20 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2021 2 minuty temu, skwaro napisał: Nadal siedzi 5MT Mam dziwne wrażenie, że już masz na oku jakieś 6 z DCCD Albo wręcz już płynie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaro Opublikowano 20 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2021 1 minutę temu, jacekw napisał: Mam dziwne wrażenie, że już masz na oku jakieś 6 z DCCD Albo wręcz już płynie Nope, nadal testuję 5MT. Ma dwie zalety - jest krótsza niż 6MT i znacznie lżejsza Jak się rozpadnie to będę myślał o zmianie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacekw Opublikowano 20 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2021 1 minutę temu, skwaro napisał: Jak się rozpadnie to będę myślał o zmianie. Nie chciałem zapeszać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Panbenonium Opublikowano 20 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2021 (edytowane) Skwaro, a program kto Ci robił ? Może masz mocno ograniczona moc/moment na starcie i okrojone doładowanie na jedynce. Edytowane 20 Lutego 2021 przez Panbenonium Andrzej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaro Opublikowano 20 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2021 (edytowane) 24 minuty temu, Panbenonium napisał: Skwaro, a program kto Ci robił ? Może masz mocno ograniczona moc/moment na starcie i okrojone doładowanie na jedynce. Ed z XRT, moc i moment nie są ograniczone, doładowanie też nie. Natomiast Ed robił swoją magię instalując Torque Management Patch, który zmienia sterowanie ECU przy zmianie biegów. Na ile on pomaga trudno powiedzieć, ale skrzynia jeszcze żyje On generalnie jest magikiem od skrzyń, w 5EAT sprawia że seryjna skrzynia wytrzymuje nawet 450KM, zresztą spytaj Bartosza, jego OBK też Ed stroił P.S. 500Nm na kołach jest przy 3100RPM Edytowane 20 Lutego 2021 przez skwaro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się