Adrian Foto Posted February 17, 2021 Share Posted February 17, 2021 Hej, występowały w Imprezach skrzynie 6MT? W jakich modelach/silnikach? Da się wymienić skrzynię p&p z 5MT na 6MT? Jaka jest różnica do 5 biegu na skrzyni 6MT ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
BelegUS Posted February 17, 2021 Share Posted February 17, 2021 W STi. P&P nie da się. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mly96 Posted February 17, 2021 Share Posted February 17, 2021 45 minut temu, Adrian Foto napisał: Hej, występowały w Imprezach skrzynie 6MT? W jakich modelach/silnikach? Da się wymienić skrzynię p&p z 5MT na 6MT? Jaka jest różnica do 5 biegu na skrzyni 6MT ? Różnica jest taka, że jest wytrzymalsza niż każde 5MT. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ewemarkam Posted February 17, 2021 Share Posted February 17, 2021 Hej, występowały w Imprezach skrzynie 6MT? W jakich modelach/silnikach? Da się wymienić skrzynię p&p z 5MT na 6MT? Jaka jest różnica do 5 biegu na skrzyni 6MT ?Jak dobrze poszukasz na forum to był temat gdzie była opisana cała droga przez mękę przy tym przeszczepie. Było to w którymś Forku bodajże. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mly96 Posted February 17, 2021 Share Posted February 17, 2021 (edited) Przełożenie nie jest wcale trudne jeśli posiada się cały komplet. Czyli skrzynię, tylny dyfer, półosie, zwrotnice, wał, wybierak, wysprzęglik, sprzęgło, rozrusznik, tylne hamulce z ręcznym. U mnie był założony jeszcze czujnik prędkości na linkę żeby był odczyt na prędkościomierzu (GC8). Na całą zabawę trzeba liczyć około 15tys. Edited February 17, 2021 by mly96 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ewemarkam Posted February 17, 2021 Share Posted February 17, 2021 Mam: 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adrian Foto Posted February 17, 2021 Author Share Posted February 17, 2021 2 godziny temu, mly96 napisał: Przełożenie nie jest wcale trudne jeśli posiada się cały komplet. Czyli skrzynię, tylny dyfer, półosie, zwrotnice, wał, wybierak, wysprzęglik, sprzęgło, rozrusznik, tylne hamulce z ręcznym. U mnie był założony jeszcze czujnik prędkości na linkę żeby był odczyt na prędkościomierzu (GC8). Na całą zabawę trzeba liczyć około 15tys. Ło Panie :-) Dzięki za info, wszystko jasne. Trzeba kupić STI i po temacie. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ThatSubiBoy Posted February 19, 2021 Share Posted February 19, 2021 Potrzebujesz skrzynie 6ke z sti Buga non dccd w zestawie potrzebujesz skrzynie przednie polosie wal i cala lape skrzyni szustki. Sprzeglo mozesz uzyc z 5tki i rozrusznik. Robora banal sciagasz 5tke i wkladasz 6ke. skrzynie pasuja p&p. Mowimy tu o GD. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panbenonium Posted February 19, 2021 Share Posted February 19, 2021 To liczbowo: ile koni i Nm wytrzyma skrzynia 5MT a ile taka 6MT z bugsti ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dottoree Posted February 20, 2021 Share Posted February 20, 2021 Konie bez znaczenia, u mnie 5MT wytrzymała 5 lat i 450nm i z tego co wiem jeździ dalej, ale traktowane auto bylo jako daily, upalana by padla dosyć szybko. Więcej w 5MT, to już proszenie się o kłopoty. 6MT z buga jest chyba najsłabsza z szóstek, ale i tak wytrzyma o niebo więcej niż 5MT. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jacekw Posted February 20, 2021 Share Posted February 20, 2021 (edited) U @Kruk seryjne 6MT dawało radę przy 687. A @kudlatymiał nawet 727 Nm Edited February 20, 2021 by jacekw Link to comment Share on other sites More sharing options...
skwaro Posted February 20, 2021 Share Posted February 20, 2021 Dziś robiłem logi po zmianie IC i dla zabawy wrzuciłem je do Virtual Dyno. Pokazało równiutkie 500Nm na kołach. Nadal siedzi 5MT Link to comment Share on other sites More sharing options...
jacekw Posted February 20, 2021 Share Posted February 20, 2021 2 minuty temu, skwaro napisał: Nadal siedzi 5MT Mam dziwne wrażenie, że już masz na oku jakieś 6 z DCCD Albo wręcz już płynie Link to comment Share on other sites More sharing options...
skwaro Posted February 20, 2021 Share Posted February 20, 2021 1 minutę temu, jacekw napisał: Mam dziwne wrażenie, że już masz na oku jakieś 6 z DCCD Albo wręcz już płynie Nope, nadal testuję 5MT. Ma dwie zalety - jest krótsza niż 6MT i znacznie lżejsza Jak się rozpadnie to będę myślał o zmianie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jacekw Posted February 20, 2021 Share Posted February 20, 2021 1 minutę temu, skwaro napisał: Jak się rozpadnie to będę myślał o zmianie. Nie chciałem zapeszać Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panbenonium Posted February 20, 2021 Share Posted February 20, 2021 (edited) Skwaro, a program kto Ci robił ? Może masz mocno ograniczona moc/moment na starcie i okrojone doładowanie na jedynce. Edited February 20, 2021 by Panbenonium Andrzej Link to comment Share on other sites More sharing options...
skwaro Posted February 20, 2021 Share Posted February 20, 2021 (edited) 24 minuty temu, Panbenonium napisał: Skwaro, a program kto Ci robił ? Może masz mocno ograniczona moc/moment na starcie i okrojone doładowanie na jedynce. Ed z XRT, moc i moment nie są ograniczone, doładowanie też nie. Natomiast Ed robił swoją magię instalując Torque Management Patch, który zmienia sterowanie ECU przy zmianie biegów. Na ile on pomaga trudno powiedzieć, ale skrzynia jeszcze żyje On generalnie jest magikiem od skrzyń, w 5EAT sprawia że seryjna skrzynia wytrzymuje nawet 450KM, zresztą spytaj Bartosza, jego OBK też Ed stroił P.S. 500Nm na kołach jest przy 3100RPM Edited February 20, 2021 by skwaro Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now