Skocz do zawartości

Skrzynia sześć


Adrian Foto

Rekomendowane odpowiedzi

45 minut temu, Adrian Foto napisał:

Hej,

 

występowały w Imprezach skrzynie 6MT? W jakich modelach/silnikach? Da się wymienić skrzynię p&p z 5MT na 6MT? Jaka jest różnica do 5 biegu na skrzyni 6MT ?

Różnica jest taka, że jest wytrzymalsza niż każde 5MT. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej,
 
występowały w Imprezach skrzynie 6MT? W jakich modelach/silnikach? Da się wymienić skrzynię p&p z 5MT na 6MT? Jaka jest różnica do 5 biegu na skrzyni 6MT ?
Jak dobrze poszukasz na forum to był temat gdzie była opisana cała droga przez mękę przy tym przeszczepie. Było to w którymś Forku bodajże.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przełożenie nie jest wcale trudne jeśli posiada się cały komplet. Czyli skrzynię, tylny dyfer, półosie, zwrotnice, wał, wybierak, wysprzęglik, sprzęgło, rozrusznik, tylne hamulce z ręcznym. U mnie był założony jeszcze czujnik prędkości na linkę żeby był odczyt na prędkościomierzu (GC8). Na całą zabawę trzeba liczyć około 15tys. 

Edytowane przez mly96
  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, mly96 napisał:

Przełożenie nie jest wcale trudne jeśli posiada się cały komplet. Czyli skrzynię, tylny dyfer, półosie, zwrotnice, wał, wybierak, wysprzęglik, sprzęgło, rozrusznik, tylne hamulce z ręcznym. U mnie był założony jeszcze czujnik prędkości na linkę żeby był odczyt na prędkościomierzu (GC8). Na całą zabawę trzeba liczyć około 15tys. 

Ło Panie :-)

 

Dzięki za info, wszystko jasne. Trzeba kupić STI i po temacie. 

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Potrzebujesz skrzynie 6ke z sti Buga non dccd w zestawie potrzebujesz skrzynie przednie polosie wal i cala lape skrzyni szustki. Sprzeglo mozesz uzyc z 5tki i rozrusznik. Robora banal sciagasz 5tke i wkladasz 6ke. skrzynie pasuja p&p. Mowimy tu o GD.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Konie bez znaczenia, u mnie 5MT wytrzymała 5 lat i 450nm i z tego co wiem jeździ dalej, ale traktowane auto bylo jako daily, upalana by padla dosyć szybko. Więcej w 5MT, to już proszenie się o kłopoty. 6MT z buga jest chyba najsłabsza z szóstek, ale i tak wytrzyma o niebo więcej niż 5MT.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, jacekw napisał:

Mam dziwne wrażenie, że już masz na oku jakieś 6 z DCCD :P

Albo wręcz już płynie ;) 

Nope, nadal testuję 5MT. Ma dwie zalety - jest krótsza niż 6MT i znacznie lżejsza :) Jak się rozpadnie to będę myślał o zmianie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

24 minuty temu, Panbenonium napisał:

Skwaro, a program kto Ci robił ? Może masz mocno ograniczona moc/moment na starcie i okrojone doładowanie na jedynce.

Ed z XRT, moc i moment nie są ograniczone, doładowanie też nie. Natomiast Ed robił swoją magię instalując Torque Management Patch, który zmienia sterowanie ECU przy zmianie biegów. Na ile on pomaga trudno powiedzieć, ale skrzynia jeszcze żyje :) On generalnie jest magikiem od skrzyń, w 5EAT sprawia że seryjna skrzynia wytrzymuje nawet 450KM, zresztą spytaj Bartosza, jego OBK też Ed stroił :)

P.S. 500Nm na kołach jest przy 3100RPM :)

Edytowane przez skwaro
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...