Siderss Posted February 16, 2021 Share Posted February 16, 2021 witam, Mam forka SF turbo automat 98r i mam taki problem z forkiem: Z przodu wymieniłem ośki napędowe, całe kompletne wszystko ładnie tylko same ośki troche grubsze od oryginalnych były No i po tej wymianie zaczęło mi strasznie auto wibrować przy przyspieszaniu tak od 20kmh do 40/60 kmh i później to jest nie odczuwalne i zaczyna znowu wibrować tak przy 100kmh Więc tak, zmieniłem oski na stare i auto dalej wibruje, spakowałem to wszystko pojechałem do znachora, wział auto na podnosnik poszarpał tutaj i tam-diagnoza: skrzynia do wymiany bo jest jakiś luz na przegubach wewnętrznych (przy skrzyni) one ruszaja sie góra dół i to chyba trzeba wyregulowac na jakiś łożyskach ale tego nie zrobi bo sie nie zna. I teraz moje pytanie idzie to zrobić w domowym zaciszu? wyregulować te łożyska czy lepiej tego nie dotykac i oddac to komus kto naprawde sie na tym zna Link to comment Share on other sites More sharing options...
ewemarkam Posted February 16, 2021 Share Posted February 16, 2021 Dlaczego same ośki a nie komplet z przegubami? Jeszcze je zamienić miejscami, prawa z lewą. Zobaczysz czy się coś zmieni. Bo generalnie za takie wibracje odpowiadają zużyte przeguby wewnętrzne, jako tymczasowe remedium można je zamienić stronami. Ale całość przełóż, komplet z przegubami. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Siderss Posted February 16, 2021 Author Share Posted February 16, 2021 ośki całe kompletne tzw: z nowymi przegubami, smarami, osłonami cała kompletna ośka napedowa ktora łaczy zwrotnice ze skrzynia. takie jak na obrazku Czyli mowisz ze jest roznica miedzy lewa i prawa? na opakowaniu ani nigdzie nie było napisane ze one sa od jakiejs konkretnej strony ale zawsze mozna sprobować Link to comment Share on other sites More sharing options...
ewemarkam Posted February 16, 2021 Share Posted February 16, 2021 ośki całe kompletne tzw: z nowymi przegubami, smarami, osłonami cała kompletna ośka napedowa ktora łaczy zwrotnice ze skrzynia. takie jak na obrazku Czyli mowisz ze jest roznica miedzy lewa i prawa? na opakowaniu ani nigdzie nie było napisane ze one sa od jakiejs konkretnej strony ale zawsze mozna sprobować Aha więc to nowe całe nowe. Więc nie powinno być problemów. A pół osie z przodu są identyczne, można je zamieniac stronami. Nie mam pomysłu dalej. Link to comment Share on other sites More sharing options...
st981777 Posted February 16, 2021 Share Posted February 16, 2021 Może być nadmierny luz na łożysku przedniego dyfra, albo wyjechane frezy... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wade Posted February 16, 2021 Share Posted February 16, 2021 1 godzinę temu, st981777 napisał: Może być nadmierny luz na łożysku przedniego dyfra, albo wyjechane frezy... Zgadzam się z kolegą. Jeśli całe oski nowe to będzie raczej to. Co tu dużo mówić też to przerebialem. Łożyska albo dokrecic zgodnie z manualem (nic trudnego, można zrobić na aucie bez wyciąga skrzyni) albo jest już za późno i łożyska trzeba wymienić ( czytaj wyciągnąć skrzynię). U mnie problem też się pojawił po wymianie ale tylko przegubów wewnętrznych. Tłumaczę to sobie tym że zużyte przeguby jakoś tłumily luzy z dyfra. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Siderss Posted February 16, 2021 Author Share Posted February 16, 2021 Macie może dostęp do tego manuala? Z chęciom zobaczę co i jak Link to comment Share on other sites More sharing options...
Siderss Posted February 16, 2021 Author Share Posted February 16, 2021 Macie może dostęp do tego manuala? Z chęciom zobaczę co i jak a i jest taka możliwość ze przy wymienię tych połoś te łożyska się rozleciały ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
st981777 Posted February 16, 2021 Share Posted February 16, 2021 Jeżeli nie wymieniałeś jak kowal, to nikła szansa na uszkodzenie. Manuale: http://jdmfsm.info/Auto/Japan/Subaru/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
mikeanonim Posted February 17, 2021 Share Posted February 17, 2021 gdzie kupiłeś te nowe półosie? Miałem podobny problem, po zakupie nowych zamienników trzęsło budą dramatycznie. W geście rozpaczy kupiłem jedną używaną półoś oryginalną (bo miałem uszkodzony jeden przegub wewnętrzny) i problem całkowicie zniknął. Może te nowe półosie są gorsze od starych, zużytych oryginalnych... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now