rutra80 88 Posted February 11 Share Posted February 11 Pykło nam 200kkm nawet bez UPG Link to post Share on other sites
skwaro 4602 Posted February 11 Share Posted February 11 Jeszcze 40kkm i mnie dogonisz, ja swój rozebrałem przy 240kkm i UPG nadal była ok, zapiekły się pierścienie tłokowe. Link to post Share on other sites
radek_shin 18 Posted February 11 Share Posted February 11 HmmWysłane z mojego ONEPLUS A6000 przy użyciu Tapatalka Link to post Share on other sites
ajax 91 Posted February 11 Share Posted February 11 4 godziny temu, rutra80 napisał: Pykło nam 200kkm nawet bez UPG E tam znany mi rekordzista miał ponad 260 kkm Link to post Share on other sites
SEBA_M 38 Posted February 11 Share Posted February 11 Jak sprzedawałem to było 270kkm...... Link to post Share on other sites
Jumpman 924 Posted February 11 Share Posted February 11 Jak to, jeszcze wczoraj na tym forum czytałem że w 2.5T wymienia się panewki razem z kolcami Link to post Share on other sites
ajax 91 Posted February 11 Share Posted February 11 13 minut temu, Jumpman napisał: Jak to, jeszcze wczoraj na tym forum czytałem że w 2.5T wymienia się panewki razem z kolcami Ale, że kolcami na oponach? Są nielegalne! Halo? Policja? 1 Link to post Share on other sites
st981777 144 Posted February 11 Share Posted February 11 2 godziny temu, Jumpman napisał: 2.5T wymienia się panewki razem z kolcami W niektórych razem z olejem Link to post Share on other sites
rutra80 88 Posted February 11 Author Share Posted February 11 9 godzin temu, skwaro napisał: Jeszcze 40kkm i mnie dogonisz, ja swój rozebrałem przy 240kkm i UPG nadal była ok, zapiekły się pierścienie tłokowe. Tzn zaczął łykać oleum? Bo że mój nie ma apetytu to nie powiem... Ale przyzwyczajony jestem mój stary 125 konny przedlift brał prawie 10 lat i nie doczekał w moich rękach remontu. Link to post Share on other sites
skwaro 4602 Posted February 11 Share Posted February 11 1 minutę temu, rutra80 napisał: Tzn zaczął łykać oleum? Bo że mój nie ma apetytu to nie powiem... Ale przyzwyczajony jestem mój stary 125 konny przedlift brał prawie 10 lat i nie doczekał w moich rękach remontu. Tak, 2,5l od wymiany do wymiany. Bez tragedii ale była okazja żeby wzmocnić. Teraz nie dolewam między wymianami mimo kutych tłoków. Link to post Share on other sites
mz56 195 Posted February 13 Share Posted February 13 Mam 24 000 km po zakuciu. Chodzi jak snopowiązałka, ale oleju dosłownie gramy. Pisałem, że jak wymieniałem olej w Portugalii, to wyszedł 1 cm z miarki na 7500 km !!! Po autostradach, często z gazem w podłodze. Tylko dobry olej, zmiany bez przeciągania i będzie "gut". Link to post Share on other sites
Bosman 425 Posted February 13 Share Posted February 13 Jasne, to fajny silnik jak zainwestujesz w niego te dodatkowe 16-20k zl. Też już to przerabiałem.Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka Link to post Share on other sites
mz56 195 Posted February 15 Share Posted February 15 Za 16 kzł można już kombinować. 19 tysi, to już poprawnie złożona jednostka. Ale trzeba mieć zaufanych. . Link to post Share on other sites
Tommo 292 Posted February 15 Share Posted February 15 Fajny to jest DAZA. Ale może już nie będę kopał leżącego Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now