Jump to content

Potwierdzam regułę że prawie wszystkie 2.5 turbo szybko padają


rutra80
 Share

Recommended Posts

13 minut temu, Jumpman napisał:

Jak to, jeszcze wczoraj na tym forum czytałem że w 2.5T wymienia się panewki razem z kolcami ;)


Ale, że kolcami na oponach? :D Są nielegalne! Halo? Policja? 

  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

2 godziny temu, Jumpman napisał:

2.5T wymienia się panewki razem z kolcami

W niektórych razem z olejem:D

Link to comment
Share on other sites

9 godzin temu, skwaro napisał:

Jeszcze 40kkm i mnie dogonisz, ja swój rozebrałem przy 240kkm i UPG nadal była ok, zapiekły się pierścienie tłokowe.

Tzn zaczął łykać oleum? Bo że mój nie ma apetytu to nie powiem... Ale przyzwyczajony jestem mój stary 125 konny przedlift brał prawie 10 lat i nie doczekał w moich rękach remontu.

Link to comment
Share on other sites

1 minutę temu, rutra80 napisał:

Tzn zaczął łykać oleum? Bo że mój nie ma apetytu to nie powiem... Ale przyzwyczajony jestem mój stary 125 konny przedlift brał prawie 10 lat i nie doczekał w moich rękach remontu.

Tak, 2,5l od wymiany do wymiany. Bez tragedii ale była okazja żeby wzmocnić. Teraz nie dolewam między wymianami mimo kutych tłoków. 

Link to comment
Share on other sites

Mam 24 000 km po zakuciu. Chodzi jak snopowiązałka, ale oleju dosłownie gramy. Pisałem, że jak wymieniałem olej w Portugalii, to wyszedł 1 cm z miarki na 7500 km !!! Po autostradach, często z gazem w podłodze. Tylko dobry olej, zmiany bez przeciągania i będzie "gut".

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...